NightMagic
MF veteraan
Dit net in mn pauze maar ff gehaald.
Origineel oliefilter was idd maar halve euro duurder, dus die maar genomen.[afbeelding]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit net in mn pauze maar ff gehaald.
Origineel oliefilter was idd maar halve euro duurder, dus die maar genomen.[afbeelding]
yesNr 31?
FF een vraagje... zelf oliewissel doen... is dat makkelijk te doen voor een 929?
Het is toch een kwestie van dop er uit aan de onderkant, vuldop aan de bovenkant er af en nadat die uitgedruppelt is het oliefilter eraf?
Of moeten de kappen er ook af?
er zal 1 stukje af moeten aangezien je anders niet het oliefilter te pakken krijgt (tenzij je een dop hebt die OP het oliefilter past tussen de uitlaat door
ja, maar je moet tussen de uitlaatbochten door, dus een kap ff los is 14x handiger
maar volgens mij MOET je kap eraf.... hoe kan je anders je dop bij de carter verwijderen en olie eruit halen?
Ik ga het vanavond merken. Dan ga ik hem eens ff proberen te doen. Maar hoe warm moet ik hem nu laten draaien eigenlijk? Niet te warm toch, want dan smelt het tankje waar ik hem in laat lopen.
Met de auto, zal rond de 4 uurtjes rijden worden, kust in het noorden van Frankrijk, ongeveer 100 km onder Calais....Met de auto of met het vliegtuig?
1 week a 2 weken denk ik zo, duurde bij mij ook zo lang...
heb er net 1 gescoord! van een 750 weliswaar, maar zelfde lengte. en heb nog een setje risers ook.. moet een wereld van verschil worden!@ Da Liks: De schokdemper van de GSX-R 1000 K9-K10 is net zo lang als die van de SC28 (hart-hart afstand 32cm), 1 cm langer dan die van de SC33.
Wellicht heb je er wat aan...
Zie OP (openings post)heeft iemand een link ofzo van een serviemanual of werkboek van een cbr 900rr sc28?
Alvast bedankt
Boutjes binnen?zo eindelijk naar ander half jaar normaal vakantie!
tot over 2 weken luitjes! (dan weer aant werk )
Helaas nog niet zijn er vast als ik terug benBoutjes binnen?