--peRRRy--
MF veteraan
zo wel te zien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zo wel te zien?
Deze goed?Heren coureurs,
Heeft iemand van jullie nog een setje remschijven liggen voor weinig voor de SC44?
Gaan lekker lang meeVanmiddag dacht ik bij de tigert het luchtfilter te gaan vervangen voor een K&N, blijkt dat er al een K&N in zat
Heb er gelijk maar een sticker op geplakt, is dat ook gelijk duidelijk.
Iemand nog interesse in een K&N-luchtfilter voor een SC28-SC33?
Dat wel, de vorige eigenaar had niet verteld dat er al eentje in zat, was dus wel een verassing...Gaan lekker lang mee
Graag gedaan Kom nog eens langs.Ik zal morgen ff een belletje doen!
Thanx
Even eraan hangen en zit weer op z'n plekHeb trouwens de vtr bekeken, niet duur
Maar denk wel dat er wat mee gebeurd is als is de stand van de rechter demper zo eens zie. Die is helemaal naar binnen gebogen :?
Helaas moet ik nog ff doorsparen, zal toch volgend jaar worden....
Je hebt een groot hart.Ken 'r ook al ff
En zij mij ook...vandaar dat ik dat wel durf te posten
Is dat boven de 18+ of niet.DAT moet ik nog meemaken
staat er straks de halve bejaarde damesclub van d'r werk op de bbq in rolstoel
Hele jaar niet op CPZ geweest. Druk met opdrachtjes en de dag dat ik gevraagd werd door MSL kon ik niet vanwege knieklachten. Kon knie niet buigen dus motorrijden zat er niet in.Mesje waar wassie nou op zandvoort afgelopen dinsdag
Jij durft.Er zal wel een heeeel kleine + bedoeld worden en idd geen bejaardendoos
Bonjour Harry!
Hier is het wel oke, in een hokje met jou samen is veel fijner
Wist niet dat ze zo oud konden worden.Ik heb thuis een poes van 27
Ik heb dus ook een poes van 3,5 jaar thuis, die ik sinds hij een half jaar is, heb. (het is een binnenkat btw)
Dit beest is echt panisch voor alle mensen en dieren behalve voor mijn vriendin en ik. Waarom?! Ik heb geen idee, echt niet.
Nu lijkt het me toch een leuk idee om er een kitten bij te nemen om het beestje niet alleen te laten als wij zijn werken.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik wil dus niet dat ze elkaar gaan slopen, of het huis afbreken als ik niet thuis ben.
Dank je. Lullige is dat ze in de VS woont. Dus even langsgaan is nu lastig. Veel bellen maar.Dat is minder nieuws man, sterkte ermee
Ik ook.Daardoor voel ik mezelf ook jong
[afbeelding]
zo, even avondje bezig geweest. Mijn blade had last van spookstoringen. Soms had ik stuk gereden. Daarna zette ik hem uit. Als ik toen weer verder wou rijden, was alles dood. geen lampje niks meer.
Even daarna deed die het weer. Ik aan elke kabel trekken en kijken wanneer de storing kwam. Na lang martelen, storing gevonden. Zekering heel en aan de buitenkant niet te zien dat het was gaan kortsluiten. Ben blij dat ik de storing heb gevonden, hekel aan elektriciteit. Ben meer van sleutelen.
En had geen schema's van de motor maar volgens mij is dit de hoofd start zekering?
nog naar verschillende motorzaken geweest, maar niemand had die stekker. Dus heb het opgelost daar allemaal aparte aansluitingen te maken en aantesluiten.
Ik las laatst dat iemand ook problemen had met de motor, is dat al opgelost? Die persoon die met zn nieuwe blade panne kreeg. Misschien lijkt het op deze storing?
Die is lekker aangebrand
Djeepert was dat, maar dat bleek de CDI te zijn en ook de SR geloof ik (gaf 18v door)...
Goedemorgen of is het daar middag?
Goedemiddag en wat eten we vanavond?Tis alweer een tijd geleden maarr eindelijk een camping met internet..
Er zit nu 9 uur tijdsverschil tussen, is nu hier 16:30 uur..
Damn wat spammen jullie er op los , zie ook dat er 9 sept een bbq feestje is bij Soes.. jammer da k daar nie bij kan zijn
@Soes; ja maximaal genieten hier, af en toe zijn we net van die japanners... klik klik klik en weer door naar het volgende haha
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lekkere luitjes, ben ook weer onder mn steen vandaan gekropen.....druk en door mn rug gegaan op het werk...dus moet ff (en das zeldzaam) een stukje teruglezen secu bijlezen... ik over leef het wel..