Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 93

Status
Niet open voor verdere reacties.
aaaaaaaaaaaaah man....je foto's zo geweldig leuk!! zie vanalles voorbij komen, je leeft gewoon even the american dream..geweldig man!!!! samen met je leuke wijffie... een reis die je ws niet gauw opnieuw doet en ook één om nooit te vergeten... geweldig..

bbq, no swet... ik had het ook wel geweten veel plezier en genieten met jullie donders

Sterkte met je rug en het bijlezen
thnxx wat ff sh*t.... nooit last van mijn rug.... en t ging verdorie nog om een plakkie kaas in een té lage koelkast, pats..... in al die 22 jaar nog nooit geen last van gehad in de zorg.. afijn, maakt niet uit, komt goed, altijd weer..maar thnxxx

Moggguh

Kreeg gister 2 kaartjes voor Wooferland in m'n handen gedrukt, weer feessie morgen

Dat wel, de vorige eigenaar had niet verteld dat er al eentje in zat, was dus wel een verassing...
Had ik ook

Dyno-kitje + K&N besteld en een potje afstellen op de bank, tank gaat eraf en daar zat alles al.
Scheelde wel lekker pakkie geld

Laatst bewerkt:
whaaaaaaa super!!!!!!!!!!!!!!!! ja die operatie oké, is en blijft akelig maar dit is zulk goed nieuws in principe, sorry dat ik het even gemist heb.... maar wel heel goed nieuws.... ben serieus blij voor jullie ookal zijn jullie er nog niet..... maar geen uitzaaiingen...is zulk goed nieuws....tjee.... fouten zijn onvergefelijk in een zkh maar met deze zijn we errug blij.... tjee, hoop dat je moeder zoveel goeie moed heeft gekregen hé.... en ws met tranen in haar ogen.... ben ontzettend blij voor jullie...

ik ben gewoon serieus aan het teruglezen.... ook weleens leuk heb weer heel wat gemist en ik ben nog niet klaar...

Aaaah, ok, nee het weer was top Viel achteraf best mee, ik merk wel dat de nadruk hier meer ligt op het rijden van de sessies en iets minder op dingen leren, bij TT was dat precies andersom maar dat had ik al vaak zat gedaan dus nu het geleerde in praktijk brengen
Was maar in 1c gaan staan, denk van rustig beginnen, we zijn de hele dag de snelste groep gebleken

nou, de fotootjes zijn wat magertjes hé.... je weet het hé... ze mogen wat groter en wat meer...

kittens, poesjes en pussy's.. écht.... zo voorspelbaar... op andere topics offtopic gaat het over auto's en en hier gaat het dan altijd over de poezen thuis geweldig, heerlijk topic ist toch ook hé

@ har, ja jammer...maar vind het vooral rot om te lezen over je moeder.... sterkte maar is een hele sterke vrouw.... jammer van de bbq...hier is ook een feessie hoor... maar had je zo graag weer even gezien...

@iedereen, super dat jullie nog steeds zin hebben in de bbq.. ik iig ook het duurt lang zeg maar...maar over een goei weekje

@ik sta nog in dubio om de uitnodigingen in de postvakjes van de 18+ dames te leggen....het kost me weer zoveel advocaat en ze zitten altijd aan mijn wangetjes ze knijpen zo hard

@artifex...het gaat stukken beter met je man... je bent weer als vanouds aan het meel*llen.... zo ken ik je weer

@djeepert en storm88.... echt even wat problemen maar zijn op te lossen... djeepert fijn dat ie weer loopt maar snap het pijn in je buik momentje....

@ghetto en she_devil..vandaag op vakantie zeker of was het morgen iig alvast heel veel plezier en volgende week de bbq

@yana... gelukkig niks met jou aan de hand dus.... fijn...

@benno

@rick... amy lynn durft niet meer

@ wolffie, gaat het met je... of druk met werken...

@whiteblade, hé als je blade niet in elkaar staat kom je toch wel

@guvner, ben zooo benieuwd eigenlijk naar je film...plaats je linkie nog ff door joh als dat kan...

@bras, zit je nou al op fb...zoek me ff op... saskia van dokkum

Ik denk dat ik vandaag maar op tijd naar huis ga, heb totaal geen zin....
Zo maar even overleggen of het mogelijk is

Nee nog niet, er zit een collega ook al aan m'n kop te zeuren. Maar, ik denk dat ik een FB ga aanmaken onder m'n Nick-name Er zijn dan een hoop mensen die de link niet leggen met mij

Helaas hebben we geen prijs gewonnen met onze film.

Wel zijn we met 2 andere film genomineerd voor "best use of item". Dit ging over een verplicht item wat in de film gebruikt moest worden. In dit geval een voetbal.

@ Soes... waarschijnlijk gooi ik de film maandag online. Ik zal hier dan even een link spammen.

Nee nog niet, er zit een collega ook al aan m'n kop te zeuren. Maar, ik denk dat ik een FB ga aanmaken onder m'n Nick-name Er zijn dan een hoop mensen die de link niet leggen met mij
Ga jij aan de FB Dat moet je toch niet willen Bras

@ Babe: Morgen aan het eind van de ochtend gaan we op het gemakkie weg, heb er wel zin in

Status
Niet open voor verdere reacties.