aaaaaaaaaaaaah man....je foto's zo geweldig leuk!! zie vanalles voorbij komen, je leeft gewoon even the american dream..geweldig man!!!! samen met je leuke wijffie...Tis alweer een tijd geledenmaarr eindelijk een camping met internet..
Er zit nu 9 uur tijdsverschil tussen, is nu hier 16:30 uur..
Damn wat spammen jullie er op los, zie ook dat er 9 sept een bbq feestje is bij Soes.. jammer da k daar nie bij kan zijn
@Soes; ja maximaal genieten hier, af en toe zijn we net van die japanners... klik klik klik en weer door naar het volgende haha
thnxxSterkte met je rugen het bijlezen
Had ik ookDat wel, de vorige eigenaar had niet verteld dat er al eentje in zat, was dus wel een verassing...
whaaaaaaa super!!!!!!!!!!!!!!!! ja die operatie oké, is en blijft akelig maar dit is zulk goed nieuws in principe, sorry dat ik het even gemist heb....Wat een vette blade! Zo een wil ik ook
Lees trouwens nog steeds dagelijks mee in het geval jullie me misten
Met mijn moeder gaat het een stuk beter. Ziekenhuis heeft een "foutje" gemaakt, er bleken toch geen uitzaaingen te zijn. Nu moet ze wat scans enz doen en daarna alsnog een operatie.
Aaaah, ok, nee het weer was topHele jaar niet op CPZ geweest. Druk met opdrachtjes en de dag dat ik gevraagd werd door MSL kon ik niet vanwege knieklachten. Kon knie niet buigen dus motorrijden zat er niet in.
En ja, dan lig je eruit. Volgende keer misschien wel even kijken.
Is het je meegevallen en heb je genoten? Aan het weer lag het niet.
Rampoefening bij Sas in de voortuin vandaag?
nou, de fotootjes zijn wat magertjes hé.... je weet het hé... ze mogen wat groter en wat meer...Aaaah, ok, nee het weer was topViel achteraf best mee, ik merk wel dat de nadruk hier meer ligt op het rijden van de sessies en iets minder op dingen leren, bij TT was dat precies andersom maar dat had ik al vaak zat gedaan dus nu het geleerde in praktijk brengen
Was maar in 1c gaan staan, denk van rustig beginnen, we zijn de hele dag de snelste groep gebleken
ja jaanou, de fotootjes zijn wat magertjes hé.... je weet het hé... ze mogen wat groter en wat meer...
Was zeker smullen. Maar in jouw hokje was ook gezellig hoor.
Misschien weer even langswippen op 9 oktober bij je? Kom 's middags van Antwerpen.
@rick...amy lynn durft niet meer
Of wil je gelijk van die jonge grietjes van rond de 30? Ik niet tenminste.
ja raar hé...Ook raarOok niet als ik een breezer voor haar meeneem
Wow, fijn dat tenminste íemand me nog ziet as een 'jong grietje'met mn 34 jr!
kittens, poesjes en pussy's..écht.... zo voorspelbaar... op andere topics offtopic gaat het over auto's en en hier gaat het dan altijd over de poezen thuis geweldig, heerlijk topic ist toch ook hé
@bras, zit je nou al op fb...zoek me ff op... saskia van dokkum
Ga jij aan de FBNee nog niet, er zit een collega ook al aan m'n kop te zeuren. Maar, ik denk dat ik een FB ga aanmaken onder m'n Nick-nameEr zijn dan een hoop mensen die de link niet leggen met mij
'78 is een prima bouwjaarWow, fijn dat tenminste íemand me nog ziet as een 'jong grietje'met mn 34 jr!
Mijn dame is overigens van '74