Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 93

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan lekker lang mee

Heb trouwens de vtr bekeken, niet duur

Maar denk wel dat er wat mee gebeurd is als is de stand van de rechter demper zo eens zie. Die is helemaal naar binnen gebogen

Helaas moet ik nog ff doorsparen, zal toch volgend jaar worden....

Heb trouwens de vtr bekeken, niet duur

Maar denk wel dat er wat mee gebeurd is als is de stand van de rechter demper zo eens zie. Die is helemaal naar binnen gebogen :?

Helaas moet ik nog ff doorsparen, zal toch volgend jaar worden....
Even eraan hangen en zit weer op z'n plek

DAT moet ik nog meemaken

staat er straks de halve bejaarde damesclub van d'r werk op de bbq in rolstoel
Is dat boven de 18+ of niet.
Is niets gezegd wat voor dames toch?
Of wil je gelijk van die jonge grietjes van rond de 30? Ik niet tenminste.

Mesje waar wassie nou op zandvoort afgelopen dinsdag
Hele jaar niet op CPZ geweest. Druk met opdrachtjes en de dag dat ik gevraagd werd door MSL kon ik niet vanwege knieklachten. Kon knie niet buigen dus motorrijden zat er niet in.
En ja, dan lig je eruit. Volgende keer misschien wel even kijken.

Is het je meegevallen en heb je genoten? Aan het weer lag het niet.

Bonjour Harry!
Hier is het wel oke, in een hokje met jou samen is veel fijner

Was zeker smullen. Maar in jouw hokje was ook gezellig hoor.
Misschien weer even langswippen op 9 oktober bij je? Kom 's middags van Antwerpen.

Ik heb nu ook bijna 2 jaar een (binnen)kat. Nadat deze ongeveer een half jaar bij mij was hebben we (toen was het nog we :p) besloten een 2e kitten te halen. De eerste kat ging onder de bank zitten als er visite was en dat soort dingen (net als wat jij beschrijft).

Nu ik een 2e heb gaat het stukken beter. Het duurde echter wel een maandje of 2-3 tot ze aan elkaar gewend waren. Wat betreft het kapot maken, ze stoeien af en toe waardoor ze weleens wat krassen hebben

Die is lekker aangebrand

Djeepert was dat, maar dat bleek de CDI te zijn en ook de SR geloof ik (gaf 18v door)...

Ja dat was ik inderdaad, maar mijn situatie was iets anders.

Bij de zekeringkast lagen een aantal kabels bloot, agv gepruts, daar heeft zich kortsluiting voor gedaan, waardoor de hoofdzekering sprong, echter na deze vervangen te hebben en volgas gegeven te hebben sprong alles er weer uit, met helaas een piekspanning van dien, dit heeft waarschijnlijk de CDI om zeep geholpen en misschien (dit weet ik niet zeker) ook de spanningsregelaar een opdonder gegeven.

Die stekker die jij laat zien (inderdaad de hoofdzekering), zijn 2dehands nog wel te vinden op mp en ebay.

Ben blij dat mn eerste fiets een Honda was (vfr400), en heb alles zodoende al uitgezocht en geleerd.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen of is het daar middag?

Tis alweer een tijd geleden maarr eindelijk een camping met internet..

Er zit nu 9 uur tijdsverschil tussen, is nu hier 16:30 uur..

Damn wat spammen jullie er op los , zie ook dat er 9 sept een bbq feestje is bij Soes.. jammer da k daar nie bij kan zijn

@Soes; ja maximaal genieten hier, af en toe zijn we net van die japanners... klik klik klik en weer door naar het volgende haha

Laatst bewerkt:
Goedemiddag en wat eten we vanavond?

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lekkere luitjes, ben ook weer onder mn steen vandaan gekropen.....druk en door mn rug gegaan op het werk...dus moet ff (en das zeldzaam) een stukje teruglezen secu bijlezen... ik over leef het wel..

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lekkere luitjes, ben ook weer onder mn steen vandaan gekropen.....druk en door mn rug gegaan op het werk...dus moet ff (en das zeldzaam) een stukje teruglezen secu bijlezen... ik over leef het wel..

Sterkte met je rug en het bijlezen

Status
Niet open voor verdere reacties.