Hier zijn ze er niet zo lovend over: klikMannen,, ik heb sins kort navigatie.. Weet iemand hoe ik een route inlaad voor mijn Mappy Mini 330. dit is handig voor de Aankomende rit
Das Heel Groot nieuws..! wat zeg je eigenlijk tegen iemand die dit gaat doe.? ik Iig Van harte.!
Ga je weer in de truck branch werken.? welke plaats ga je wonen.?
Kan je iig nog 2 leuke @T meetings mee maken
Greetsz
Dan lijkt het me beter er vanaf te zien. Ik ken mezelf. Ik ga daar dan ook gauw de balen van krijgen.
Het afdichtingsrubber van de tripmeter is ook droog, hard, verbrokkeld. Iemand een goed alternatief hiervoor?
Je hebt een Pb-tjeSchurk!
Verbouwt hij voor dat geld je eigen zadel of levert hij een complete?Geen ervaring mee. Maar als ik er zo naar kijk dan denk ik dat het iets is voor het lichte en kleine straalwerk.
Trouwens de offerte binnen van RayZ voor een zadeltje en dat valt me niet eens tegen. Wel een tikkie duurder dan Touratech, maar dan heb je er ook eentje die voor je kont gemaakt is
Verbouw. Kleur ed. kun je zelf bepalen, logootjes en andere zooi zijn extra.Verbouwt hij voor dat geld je eigen zadel of levert hij een complete?
Dan moet je er eigenlijk nog 75€ voor een standaard zadel bij rekenen; mocht je je AT ooit verkopen om wat voor duistere reden dan ook, kun je altijd het zadel weer los verkopen, want als je hem erop laat zitten krijg je er vaak geen dup extra voor; da's de pest met dure accessoires op je brommertVerbouw. Kleur ed. kun je zelf bepalen, logootjes en andere zooi zijn extra.
Op zich is dat wel een nadeel t.o.v. Touratech, daar mag je je eigen zadel houden. Maar ja, het huidige zadel voel ik al na een uurtje rijden. Niet heel erg hinderlijk, maar wel met de wetenschap dat het beter kan. Op mijn BMW stap ik na 500 km nog net zo fris af als dat ik er 's morgens op ben gaan zitten
WTF!, ik dacht dat je naar Engeland gingYeah! Thanx mate... Ga idd weer 'gewoon' in de truckbranche werken.. sterker nog; ik ga aldaar bij een Daf dealer werken! Het Daf niveau staat daar nogal op een laag pitje en laat ik daar nou net kei veel verstand van hebben
De hoofdvestiging zit in Brisbane (oostkust).. ik ga ongeveer 50 km lager werken in Yatala, is een filiaal wat nog maar een paar jaar bestaat... mooi, mooi, mooi..... ik weet niet wat je zegt tegen iemand die naar Oz gaat... misschien; waarom ben je niet eerder naar het beloofde land gegaan... of zoiets... ik weet 't niet..we kunnen i.ig. niet wachten!
Ff huis verkopen nog en klaar is Kees...
Ikke toen best vaak, mede omdat ik mijn TT met de zuignap op mijn km-teller had zittenGewoon wel doen.... heb ik al vanaf dat ik m'n Twin in bezit heb en heb er nooit ook maar enige shit mee gehad.... nooit vastgelopen, nooit tripstand kwijt o.i.d. ... aan de andere kant; wat heb je aan een digitale snelheidsaanduiding... ik heb 'm er bijna nooit op staan... eigenlijk...
Dat gaat je een hoop verzendkosten schelen straks als je down-under zitVandaag goodies binnen gekregen van Louis... denk dat 't donderdagavond wordt voordat ik ze monteer.....
en na 10 k het blok aan snot geredenIk las ergens dat de rally twins ongeveer 80 pk hadden.
Keep dreaming....
Groet
je kan ook "naast elkaar liggen" en varen met een AT..
Dit is een onwijs gave locatie om te crossen..
Misschien voor de mensen in de omgeving den haag..
Als je vanaf de A12 de A4 op gaat kan je het rechts zien liggen en via Ypenburg er naar toe rijden. :D:D.. [afbeelding]
Ik dacht dat daar een hek voor stond.
.