Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda Africa Twin Topic Deel *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen,, ik heb sins kort navigatie.. Weet iemand hoe ik een route inlaad voor mijn Mappy Mini 330. dit is handig voor de Aankomende rit
Hier zijn ze er niet zo lovend over: klik
Blijkbaar kun je alleen de bestemming opgeven of je moet een behoorlijke computernerd zijn als je de software wil begrijpen

Hier (<--klik) staat nog wat meer info.

Yeah! Thanx mate... Ga idd weer 'gewoon' in de truckbranche werken.. sterker nog; ik ga aldaar bij een Daf dealer werken! Het Daf niveau staat daar nogal op een laag pitje en laat ik daar nou net kei veel verstand van hebben
De hoofdvestiging zit in Brisbane (oostkust).. ik ga ongeveer 50 km lager werken in Yatala, is een filiaal wat nog maar een paar jaar bestaat... mooi, mooi, mooi..... ik weet niet wat je zegt tegen iemand die naar Oz gaat... misschien; waarom ben je niet eerder naar het beloofde land gegaan... of zoiets... ik weet 't niet..we kunnen i.ig. niet wachten!
Ff huis verkopen nog en klaar is Kees...

Das Heel Groot nieuws..! wat zeg je eigenlijk tegen iemand die dit gaat doe.? ik Iig Van harte.!

Ga je weer in de truck branch werken.? welke plaats ga je wonen.?

Kan je iig nog 2 leuke @T meetings mee maken

Greetsz

Gewoon wel doen.... heb ik al vanaf dat ik m'n Twin in bezit heb en heb er nooit ook maar enige shit mee gehad.... nooit vastgelopen, nooit tripstand kwijt o.i.d. ... aan de andere kant; wat heb je aan een digitale snelheidsaanduiding... ik heb 'm er bijna nooit op staan... eigenlijk...

Dan lijkt het me beter er vanaf te zien. Ik ken mezelf. Ik ga daar dan ook gauw de balen van krijgen.

Het afdichtingsrubber van de tripmeter is ook droog, hard, verbrokkeld. Iemand een goed alternatief hiervoor?

Hier zijn ze er niet zo lovend over: klik
Blijkbaar kun je alleen de bestemming opgeven of je moet een behoorlijke computernerd zijn als je de software wil begrijpen

Hier (<--klik) staat nog wat meer info.

Thanks,, inderdaad voor bestemmingen is de mappy echt heel goed.. Ik dacht misschien is er een manier voor route's in te laden.. Binnenkort komt er andere software op en dan moet t wel lukken maar dat is nog niet voor de AT rit.. Maar goed ik weet iedergeval hoe ik moet komen.

Verbouwt hij voor dat geld je eigen zadel of levert hij een complete?

Verbouwt hij voor dat geld je eigen zadel of levert hij een complete?
Verbouw. Kleur ed. kun je zelf bepalen, logootjes en andere zooi zijn extra.

Op zich is dat wel een nadeel t.o.v. Touratech, daar mag je je eigen zadel houden. Maar ja, het huidige zadel voel ik al na een uurtje rijden. Niet heel erg hinderlijk, maar wel met de wetenschap dat het beter kan. Op mijn BMW stap ik na 500 km nog net zo fris af als dat ik er 's morgens op ben gaan zitten

Dan moet je er eigenlijk nog 75€ voor een standaard zadel bij rekenen; mocht je je AT ooit verkopen om wat voor duistere reden dan ook, kun je altijd het zadel weer los verkopen, want als je hem erop laat zitten krijg je er vaak geen dup extra voor; da's de pest met dure accessoires op je brommert

Mijn zadel is ook verhoogd, door een voorgaande eigenaar ooit eens. zit op zich wel goed, maar het was niet echt een ster met het vormen van het schuimrubber wat erin zit
Ik heb ook wel eens zitten lonken naar een bagster zadel; vind ik ook heel erg mooi

Dat moeten dan wel echt duistere reden zijn Voorlopig zit er zoveel geld plezier in, dat is met geen goud te betalen

Whehe, ik ken het, als ik ga rekenen wat ik er allemaal extra op heb zitten krijg ik bijna hartkloppingen.
En als je hem morgen platrijdt, krijg je wederom geen dup extra van de expert als je de boel niet hebt getaxeerd Ik moest bij mijn vorige crash een lijst maken met mods en aanpassingen die er aan de motor waren gedaan; gaat érg hard zo'n optel lijstje

Ruitje, vering voor en achter, paar meijertjes Romatech, valbeugeltje, kofferrekken, custom made steppies, rox risers, remleidingen, beetje Nikotech spul, 12v in de kuip.. 1000€ is niks, en dan hebben we het nog niet over arbeid; ben toen 3 volle dagen bezig geweest om alles over te schroeven op mijn nieuwe AT; de halve motor uit elkaar om te demonteren, de nieuwe uit elkaar om het erop te bouwen en alles van de nieuwe weer op de oude.
Alleen dat overbouwen al kost een vermogen als je het moet laten doen

WTF!, ik dacht dat je naar Engeland ging Gaat íe gewoon naar kangaroeland

Vette peop man! Dat wordt een dik avontuur

Ikke toen best vaak, mede omdat ik mijn TT met de zuignap op mijn km-teller had zitten

Vandaag goodies binnen gekregen van Louis... denk dat 't donderdagavond wordt voordat ik ze monteer.....
Dat gaat je een hoop verzendkosten schelen straks als je down-under zit

Of hebben ze daar ook een louis-filiaal?

Ik zou stiekum een hoop onderhoudsshit alvast inslaan en meenemen

@ Sam.! klinkt goed man..!! is er nog plaats ik kan ook wel een beetje aan dafjes prutsen als ze maar camo kleurtje hebben..

Zo niet kom ik wel een keer een bakkie doen als je daar zit

Greetsz

Moi allen,

Ik meld me weer, tijdje offline geweest in verband met verhuizing. Internet is vandaag aangesloten!

SJG, ga je naar de andere kant van de wereld??

Weer z'n kwijl plaatje van een Africa Twin.

I love it.

Ik las ergens dat de rally twins ongeveer 80 pk hadden.

Keep dreaming....

Groet

Ik las ergens dat de rally twins ongeveer 80 pk hadden.

Keep dreaming....

Groet
en na 10 k het blok aan snot gereden
zit nu op 60pk en 70nm

zou een VTR blok passen
Max. vermogen 81 DIN kW (110 PK) bij 9000 /min
Max. koppel 97 Nm bij 7000 /min

varadero blok
Power 93 hp (69 kW) @ 8,000 rpm
Torque 98 N·m (72 lbf·ft) @ 6,000 rpm

en een 6 bak. dan hoe ik hem niet meer naar mijn denkbeeldige 6 te zetten

had wel op adv gezien dat iemand een vtr blok in zijn varadero gezet had
xrv

vtr

vara

ik zie zoiets als dat de cilinders verder uit elkaar staan

Laatst bewerkt:
je kan ook "naast elkaar liggen" en varen met een AT..

Dit is een onwijs gave locatie om te crossen..
Misschien voor de mensen in de omgeving den haag..

Als je vanaf de A12 de A4 op gaat kan je het rechts zien liggen en via Ypenburg er naar toe rijden. :D:D..

ziet er goed uit

A12 de A4,

Ik dacht dat daar een hek voor stond.

Grond depot gemeente.

Status
Niet open voor verdere reacties.