Het Honda Africa Twin Topic Deel *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.
:)
full

Goed bezig sam..! alleen zou ik niet gezien willen worden op een varaderodinges.. :z
Hoe lang blijf je weg.?

Greetsz

Die ken ik. Wie rijdt er trouwens op die Twin O-)

Ik :)

Gevalletje waterschade. Met de Twin in een sloot beland gisteren. Koplampen, voltmeter, tripmeter hebben water gemaakt. Voltmeter en tripmeter heb ik helemaal uit elkaar geschroefd en de boel afgedroogd voor zover dat ging en droog geföhnd. Ik weet nog niet of het allemaal werkt. Van de week de boel eens in elkaar schroeven en maar eens zien.

Maar wie weet hoe ik de reflectoren van de koplampen kan reinigen? Ik heb het al eens eerder gedaan met azijn. Ik vond dat ik toen een slechte lichtopbrengst had en zag dat de reflectoren dof waren. Ik heb ze toen met een doekje met wat schoonmaakazijn weer als nieuw gekregen. Ik denk dat ik dat nu weer moet doen, of heeft een van jullie een (beter?) idee? Iedere tip is welkom.

Dat doe je niet goed -O- AT's kunnen héél diep in het water, maar tot de tripmeter is op zeker te ver :+

Koplampen, haal je ze helemaal los, of piel je terwijl ze erop zitten?

Klein bokkenpootje (hobbyzaak) ?

Of moest net breed grijnzen om het laatste nieuwe idee; allebei een halve vaatwastablet en de hogedrukspuit }) :P :+

Mooie brommer heb je sjg, en straks nóg beter met een dikke Haan velg achter 8-)

Zijn die koplamp grilletjes nog ergens te koop tegen een fatsoenlijke prijs? ik kom steeds alleen maar van die plastic dingen tegen.

Dat doe je niet goed -O- AT's kunnen héél diep in het water, maar tot de tripmeter is op zeker te ver :+

Koplampen, haal je ze helemaal los, of piel je terwijl ze erop zitten?

Klein bokkenpootje (hobbyzaak) ?

Of moest net breed grijnzen om het laatste nieuwe idee; allebei een halve vaatwastablet en de hogedrukspuit }) :P :+

Koplampen heb ik helemaal los. Nu je het zegt: een bokkenpootje en een kukident bruistabletje is ook een optie :+

Ga je nog is een plaatje posten van je Gibson flying V...? :9~

Greetsz

Ja zie gitaartopic!

Waarom weer een orginele ruit?

Offroad al een paar keer mijn kop gestoten aan de ruit bij steile bulten oprijden.
Maar veel belangrijker is de turbulentie. Als ik naar mijn werk ga rij ik met een shuberth C3, staat bekend als een stille helm maar icm deze ruit is het echt belabberd. Dan is mijn open helm nog beter.. (die is toch vetter haha) Maar kies liever voor een stabiel windgeruis dan dat gebulder

Hahaha Gay-lords...! :+ ;) :+ 8-) *D Lukt toch niet.! :z

_O- _O- _O- Dennis jouw reactie bij de s10's!

Laatst bewerkt:
Varadero is nog altijd beter dan auto rijden met dit mooie weer.... we blijven een hele poos weg als 't goed is... zoiets als altijd! Heb daar een baan aangenomen en we gaan dus emigreren! *O* *O* :Y :Y Heb nog een heleboel te regelen (huis verkopen enzo, Engelse test doen, enz.enz..)..planning is begin volgend jaar pleite te zijn! Dat zal ff mooi pics opleveren voor dit topic denk ikl!

Goed bezig sam..! alleen zou ik niet gezien willen worden op een varaderodinges.. :z
Hoe lang blijf je weg.?

Greetsz

Heb deze bij Pharao in Horn gehaald... weet niet meer wat ie kostte maar viel zeker mee want ik heb 'm toen alleen maar meegenomen omdat ie niet zo duur was.... weet echter de prijs niet meer.. :/

Mooie brommer heb je sjg, en straks nóg beter met een dikke Haan velg achter 8-)

Zijn die koplamp grilletjes nog ergens te koop tegen een fatsoenlijke prijs? ik kom steeds alleen maar van die plastic dingen tegen.

Leuk zo'n honda advertentie in het yamaha s10 forum
full

Heb deze bij Pharao in Horn gehaald... weet niet meer wat ie kostte maar viel zeker mee want ik heb 'm toen alleen maar meegenomen omdat ie niet zo duur was.... weet echter de prijs niet meer.. :/
Kan ze niet vinden op de site daar, zal ze wel even een mailtje sturen ;)

op de duitse e-bay kun je nieuwe koplamp beschermgrillen kopen voor de africa twin voor 25 euro!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan