Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die ken ik. Wie rijdt er trouwens op die Twin
Gevalletje waterschade. Met de Twin in een sloot beland gisteren. Koplampen, voltmeter, tripmeter hebben water gemaakt. Voltmeter en tripmeter heb ik helemaal uit elkaar geschroefd en de boel afgedroogd voor zover dat ging en droog geföhnd. Ik weet nog niet of het allemaal werkt. Van de week de boel eens in elkaar schroeven en maar eens zien.
Maar wie weet hoe ik de reflectoren van de koplampen kan reinigen? Ik heb het al eens eerder gedaan met azijn. Ik vond dat ik toen een slechte lichtopbrengst had en zag dat de reflectoren dof waren. Ik heb ze toen met een doekje met wat schoonmaakazijn weer als nieuw gekregen. Ik denk dat ik dat nu weer moet doen, of heeft een van jullie een (beter?) idee? Iedere tip is welkom.
Dat doe je niet goed AT's kunnen héél diep in het water, maar tot de tripmeter is op zeker te ver
Koplampen, haal je ze helemaal los, of piel je terwijl ze erop zitten?
Klein bokkenpootje (hobbyzaak) ?
Of moest net breed grijnzen om het laatste nieuwe idee; allebei een halve vaatwastablet en de hogedrukspuit
Ga je nog is een plaatje posten van je Gibson flying V...?
Greetsz
Waarom weer een orginele ruit?
Hahaha Gay-lords...! Lukt toch niet.!
Goed bezig sam..! alleen zou ik niet gezien willen worden op een varaderodinges..
Hoe lang blijf je weg.?
Greetsz
Ja zeker een goed idee! Zet maar op en ik ben er!
Mooie brommer heb je sjg, en straks nóg beter met een dikke Haan velg achter
Zijn die koplamp grilletjes nog ergens te koop tegen een fatsoenlijke prijs? ik kom steeds alleen maar van die plastic dingen tegen.
aanwezig
aangemeld
Google heeft er verstand vanLeuk zo'n honda advertentie in het yamaha s10 forum[afbeelding]
Kan ze niet vinden op de site daar, zal ze wel even een mailtje sturenHeb deze bij Pharao in Horn gehaald... weet niet meer wat ie kostte maar viel zeker mee want ik heb 'm toen alleen maar meegenomen omdat ie niet zo duur was.... weet echter de prijs niet meer..
€66,85 bij touratech nl materiaal kosten 5 euro£73.95
You have got to be kidding me .
op de duitse e-bay kun je nieuwe koplamp beschermgrillen kopen voor de africa twin voor 25 euro!!!