Het Honda Africa Twin Topic Deel *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.
P1000678.jpg

eens wat anders _O-

Mjah, het is jammer dat zulke fratsen altijd op een heel vervelend moment door je strot geramd worden, en 900€ is nog steeds een berg geld. Als je het uit- en inbouwen zou láten doen, zit je makkelijk aan het dubbele; ik heb wel eens 2500€ gehoord ook -O-

Ik vond gelukkig een goed adresje, bij iemand die AT liefhebber is. (hij heeft er zelf 2)
Hij kan trouwens ook tunen, dan zou je aan de 80Pk kunnen komen als je blok goed is. Als ik ooit nog eens een paar knaken over heb zit dat nog in de pen :P

Pffffffff, Pk's zijn zo 2009.
Nóg meer koppel bij nóg lagere toeren, dat is het!

Dat doet 'ie dan ook lijkt me :+

Raceblokken "downtunen" ze vaak om minder vermogen in de top, maar meer koppel in het lage- en middengebied te verkrijgen. Tenminste, pro-motor zegt dat vaak.
Dus dan lijkt me een negatief effect op het middengebied evident als je het topvermogen gaat opschroeven.

P1040642.jpg

P1040638.jpg

en de handige bodem :} zo kan ik even me schaapje loshalen en het schuim wijzigen *O*

Hoe zit dat nu, zo'n plank waar je die beer mee hebt doodgeslagen? *D

Raceblokken "downtunen" ze vaak om minder vermogen in de top, maar meer koppel in het lage- en middengebied te verkrijgen. Tenminste, pro-motor zegt dat vaak.
Dus dan lijkt me een negatief effect op het middengebied evident als je het topvermogen gaat opschroeven.
Ik denk dat er op zich marge zat zit in een 750cc V-Twin, topvermogen krijg je door RPM's te verhogen, puf onderin door de kop en eventueel kleppen en timing aan te passen icm wat meer brandstof toevoer ;)

Ik heb de at een facelift gegeven.
full

Nu kon ik de navigatie op een praktische plek plaatsen.
full

Ik vind die spoilers ook wel kewl, volgens mij zijn ze er ook in het zwart. Je krijgt inderdaad een ideale plek voor je navi :)

@ Swisstool : hoe heb je je navisteun eigenlijk vast zitten? tegen de kap of met een beugel vanaf je tripmeter?

Laatst bewerkt:
Met een beugel vanaf de tripmeter.
Ik heb zo makkelijik mogelijk gehouden.

Mooi, mooi... dát wil ik ook! 8-)
erg makkelijk te maken met htk spullen :}

4x deurstop 20mm
beugeltje om voor erin te haken.
hoekstuk en een 30' wigje. voor slot achter
plank van 80cmx35cm en 1cm opvulling voor tussen de 2 delen.
evt. schuim en een berenvel :Y

@die kooi,,

Volgend jaar gaan wij met de twin naar kroatie.. Ik zag net je foto.. SUPER VET

@die kooi,,

Volgend jaar gaan wij met de twin naar kroatie.. Ik zag net je foto.. SUPER VET
dat is de weg langs de zee :Y zeker leuk om te rijden en je zal je verbazen over je verbruik :} moest toen bij 350km overschakelen naar reserve ipv. 250 _O-

Hierbij mijn opzetje voor de ontbrekende linkerhelft van de stickerset.

Ik denk dat ik er zoiets van ga maken, omdat het origeneel niet meer leverbaar is.

Wat vinden jullie ervan?

P.s.
23 juli vertrek ik voor 3 weken naar de balkan.

Ik zag dat rijkers volgend jaar gaat.

Groet guido
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan