-andre-
Die hard MF'er
de xr 650 heeft een heel ander blok dan de fmx 650 en de dominator 650 met veel meer pk,s onderandere.alle 3 zelfde blok.. grappig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de xr 650 heeft een heel ander blok dan de fmx 650 en de dominator 650 met veel meer pk,s onderandere.alle 3 zelfde blok.. grappig
Mjah, het is jammer dat zulke fratsen altijd op een heel vervelend moment door je strot geramd worden, en 900€ is nog steeds een berg geld. Als je het uit- en inbouwen zou láten doen, zit je makkelijk aan het dubbele; ik heb wel eens 2500€ gehoord ook
Ik vond gelukkig een goed adresje, bij iemand die AT liefhebber is. (hij heeft er zelf 2)
Hij kan trouwens ook tunen, dan zou je aan de 80Pk kunnen komen als je blok goed is. Als ik ooit nog eens een paar knaken over heb zit dat nog in de pen
mooie omgeving daar.was zeker geen limburg?
Dat doet 'ie dan ook lijkt mePffffffff, Pk's zijn zo 2009.
Nóg meer koppel bij nóg lagere toeren, dat is het!
Dat doet 'ie dan ook lijkt me
die plank zat lekkerder dan me zadel nu isHoe zit dat nu, zo'n plank waar je die beer mee hebt doodgeslagen?
de xr 650 heeft een heel ander blok dan de fmx 650 en de dominator 650 met veel meer pk,s onderandere.
Ik denk dat er op zich marge zat zit in een 750cc V-Twin, topvermogen krijg je door RPM's te verhogen, puf onderin door de kop en eventueel kleppen en timing aan te passen icm wat meer brandstof toevoerRaceblokken "downtunen" ze vaak om minder vermogen in de top, maar meer koppel in het lage- en middengebied te verkrijgen. Tenminste, pro-motor zegt dat vaak.
Dus dan lijkt me een negatief effect op het middengebied evident als je het topvermogen gaat opschroeven.
Ik heb de at een facelift gegeven.
[afbeelding]
Nu kon ik de navigatie op een praktische plek plaatsen.
[afbeelding]
Ik heb de at een facelift gegeven.
[afbeelding]
Nu kon ik de navigatie op een praktische plek plaatsen.
[afbeelding]
Ik vind die spoilers ook wel kewl, volgens mij zijn ze er ook in het zwart. Je krijgt inderdaad een ideale plek voor je naviWil ik ook!!
[afbeelding]
[afbeelding]
en de handige bodem zo kan ik even me schaapje loshalen en het schuim wijzigen
erg makkelijk te maken met htk spullenMooi, mooi... dát wil ik ook!
alles past met een hamerHeb nou een 3.00 achtervelg... weet iemand of een 3.50 ook past..?
dat is de weg langs de zee zeker leuk om te rijden en je zal je verbazen over je verbruik moest toen bij 350km overschakelen naar reserve ipv. 250@die kooi,,
Volgend jaar gaan wij met de twin naar kroatie.. Ik zag net je foto.. SUPER VET