thedennman
MF veteraan
Vraag je me wat gok dat je er zo n max 4 à 5 d km mee kunt rijden ik pak mooi weer een heideknau.
Als mn band nog gladder is...
Greetsz
Als mn band nog gladder is...
Greetsz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
maar voor vrijdag een mooie 5% route gevonden 95% offroad van gravel tot grasals de tkc niet zo zacht van rubber zou zijn zou je met dat blok patroon op asfalt helemaal snel op je bek gaan
als de tkc niet zo zacht van rubber zou zijn zou je met dat blok patroon op asfalt helemaal snel op je bek gaan
groningen hoef amper te zoeken en moet keuzes maken welke paadjes ik pak langs het meeste water liggen brede graskanten met karresporen. wegen achter de weilanden die openstaan enz. en wat bospaden@diekooi,
{maar voor vrijdag een mooie 5% route gevonden 95% offroad van gravel tot gras }
Waar dan?
mf testweekend. nou kan je daar via de weg heen maar je kan ook zonderIs er vrijdag een rit dan?
Voor onderweg wil ik een wat compactere toolkit samenstellen, maar nu zit ik me af te vragen: wordt ergens in de Africa Twin een sleutel 22-24-27-30-32 gebruikt? Tot en met 27 geloof ik nog wel, maar 30-32 kan ik me niet heugen. Iemand een idee?
Alvast bedankt
achterwiel moer is 24Voor onderweg wil ik een wat compactere toolkit samenstellen, maar nu zit ik me af te vragen: wordt ergens in de Africa Twin een sleutel 22-24-27-30-32 gebruikt? Tot en met 27 geloof ik nog wel, maar 30-32 kan ik me niet heugen. Iemand een idee?
Alvast bedankt
Tkc rules echter is hij snel op.!
Check mp er staat nu een groene rd-07 op voor 1850... Pff verleidelijk ;-) zal ik t doen.? Haha
Verder alles rustig , moet alleen nog m'n achterwiel lagers vervangen iemand enig idee wat dat kost.?
Greetszz
Nog niet....
Maar er staat ongeveer 5000 km klaar in de Garmin. Moet kunnen in een weekje toch?
Tis niet helemaal gelukt maar toch....
Vorige week een weekje weg. Van de Achterhoek richting het Schwarzwald, via Gerlos naar de Wurzenpass (zag daar nog 2 MF-ers op een Duc en Appie geloof ik), Slovenië, Kroatië - van de kust bij Trieste het binnenland in, over Bosnië-Herzegovina weer terug naar de kust, af laten zakken tot aan Split en toen door Bosnië-Herzegovina via Zagreb weer retour. Geweldige trip!
]