Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je kijkt wat er allemaal aan extra is opgebouwd, dan klopt de prijs wel eigenlijk. Sterker nog, dan is hij goedkoper dan veel AT's die hier in NL te koop staan denk ik. Want hier in NL verkopen we blijkbaar ook AT's uit 1995 voor 3.000-3.500 euro :X
4-5 :X

Als je kijkt wat er allemaal aan extra is opgebouwd, dan klopt de prijs wel eigenlijk. Sterker nog, dan is hij goedkoper dan veel AT's die hier in NL te koop staan denk ik. Want hier in NL verkopen we blijkbaar ook AT's uit 1995 voor 3.000-3.500 euro :X

Da's een mooie prijs toch ? :+

wie weet waar me nieuwe zadel is O-)
P1040633.jpg

nog een haakje voorin maken. en daarna wachten op het schuimrubber :Y

ter vergelijking de oude _O-
P1040388.jpg

Laatst bewerkt:
Nette pic ^^ :P

Vraagje: starten jullie altijd met choke, altijd zonder of alleen in de echte winter?

Starten gaat goed zonder choke, maar dan moet ik wel de gashendel erbij houden om te voorkomen dat het blok wegzakt in toeren. De Choke gebruik ik dan ook meer voor het gemak dan dat het pure noodzaak is om te starten.

Met choke, maar dat is meer automatisme. Hij loopt er ook vrij snel af of hoe zeg je dat.

Vraagje: starten jullie altijd met choke, altijd zonder of alleen in de echte winter?
met choke :Y en bij het eind van de straat gaat hij er alweer af :Y

wie weet waar me nieuwe zadel is O-)
[afbeelding]

nog een haakje voorin maken. en daarna wachten op het schuimrubber :Y

ter vergelijking de oude _O-
[afbeelding]
Wordt je nieuwe net zo netjes als je 'oude'? ;)

Ik zou wel eens een verhoogde willen proberen :Y

Met, ik rijd hier na 25 meter een provinciale weg op, en zodra ik naar 3 schakel gaat hij eraf; weer, geen weer, koud, niet koud.. boeiend :)

Wordt je nieuwe net zo netjes als je 'oude'? ;)

Ik zou wel eens een verhoogde willen proberen :YMet, ik rijd hier na 25 meter een provinciale weg op, en zodra ik naar 3 schakel gaat hij eraf; weer, geen weer, koud, niet koud.. boeiend :)

zal iets minder worden. (bodem uit een stuk abs of een paar losse planken _O- ) maar hopelijk gaat het vullen en stofferen straks goed zodat het er profi uitziet :Y

Ik wilde ook al iets vragen over de choke. Mijn vorige @T (model 1995) had even de choke nodig tot op de hoek bij wijze van en dan kon hij er af. Mijn huidige (model 2000) is aan de choke verslaafd. Afgelopen winter moest ik zeker 5 á 10 minuten rijden voordat hij statio. liep, of ik stond voor de lampjes als een gek te gassen. Heeft iemand tips want bij onderhoud konden ze er ook niets aan veranderen. :(

carbs goed afstellen (synchroniseren)
hoe hoog is je toerental nu stationair? (mag 1200 zijn)

Ik wilde ook al iets vragen over de choke. Mijn vorige @T (model 1995) had even de choke nodig tot op de hoek bij wijze van en dan kon hij er af. Mijn huidige (model 2000) is aan de choke verslaafd. Afgelopen winter moest ik zeker 5 á 10 minuten rijden voordat hij statio. liep, of ik stond voor de lampjes als een gek te gassen. Heeft iemand tips want bij onderhoud konden ze er ook niets aan veranderen. :(

me zadel bodem is compleet en zit steviger vast dan mijn aq zadel :Y

accutje geladen. en meteen even doorgemeten :Y en natuurlijk gestart :9~

straks even een kort rondje op me plank _O-

edit:

net een proefrondje gemaakt maar voor een plaat multiplex zat het verdomde lekker _O-

Laatst bewerkt:
Robert, staat het volgende topic al klaar?

Guys, heeft iemand nog links die niet kunnen missen in de volgende OP? ideeën, toevoegingen, onderdelen, filmpjes etc...

Sta je er nog niet in, geef dan even en seintje

Robert, staat het volgende topic al klaar?

Guys, heeft iemand nog links die niet kunnen missen in de volgende OP? ideeën, toevoegingen, onderdelen, filmpjes etc...

Sta je er nog niet in, geef dan even en seintje
zal hem straks klaarzetten

gister en vandaag bezig geweest met nieuwe balhoofd lagers, twas ff kloten maar ze zitten erin.
nooit geweten dat mijn ook kan sturen :+

ook gemonteerd
BioLogic-BikeMount-iPhone4-detail-v3-h550.jpg

foto.JPG

nu navigeren met iphone *O*

~
carbs goed afstellen (synchroniseren)
hoe hoog is je toerental nu stationair? (mag 1200 zijn)

Hij heeft net een beurt gehad waarbij ik het euvel heb aangekaart dus ik neem aan dat dat nagekeken is. Stationair draait hij nu ca 1000 rpm. Ik zal dat wat omhoog zetten en kijken of dat soelaas bied. Het scheelt nu ook dat het niet meer zo koud is denk ik maar dat merk ik (nog) niet.
Thanks

iemand weleens met AT op Spa gereden? k zit te denken om morgen te gaan of ieder geval dit weekend. Kan alleen niet zo gauw vinden hoe het schema is dit weekend...

iemand weleens met AT op Spa gereden? k zit te denken om morgen te gaan of ieder geval dit weekend. Kan alleen niet zo gauw vinden hoe het schema is dit weekend...
Mijn ervaringen op Spa zijn niet al te best; al na 100 meter stond ik stil -O-

gister en vandaag bezig geweest met nieuwe balhoofd lagers, twas ff kloten maar ze zitten erin.
nooit geweten dat mijn ook kan sturen :+

ook gemonteerd
[afbeelding]

[afbeelding]

nu navigeren met iphone *O*
Mooie houder! heb pas ook zitten kijken voor zoiets voor mijn toestel. Is dat ding waterdicht? en kun je je toestel ook laden als hij erin zit?

Spa? Spa Francorchamps?

Laatst bewerkt:
ja en ja
hij is netjes gemaakt
ook waterdicht met laadkabel erin,
hij is draaibaar (dus landscape of rechtop)
gaatje voor de camera...
al met al helemaal top! *O*

hier te koop --->http://store.thinkbiologic.com/bike-mount-for-iphone.html
hier te zien ---->http://www.youtube.com/watch?v=3iV4Cu7PLd8&feature=player_embedded

Mooie houder! heb pas ook zitten kijken voor zoiets voor mijn toestel. Is dat ding waterdicht? en kun je je toestel ook laden als hij erin zit?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan