beany
Rookie
- 24 okt 2009
- 27
- 0
welke mag in de OP?
Moet je me ff vertellen wat OP is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
welke mag in de OP?
Openings PostMoet je me ff vertellen wat OP is
je staat erbijDe middelste.
Effe een vraagje,
Als de motor langer dan een week stil staat dan start hij slecht omdat waarschijnlijk de benzine uit de vlotterkamer is. Ik heb ergens wel een gelezen dat er een modificatie voor is zodat dit niet meer gebeurt. Weet iemand hoe dit zit of heeft dat al eens gedaan? Is dit moeilijk?
Die benzine is niet zomaar even weg toch? ik heb daar nooit last van eigenlijk; het is bijna altijd tik -> lopen.. ook al staat hij een maand stil (wat nooit gebeurt )Effe een vraagje,
Als de motor langer dan een week stil staat dan start hij slecht omdat waarschijnlijk de benzine uit de vlotterkamer is. Ik heb ergens wel een gelezen dat er een modificatie voor is zodat dit niet meer gebeurt. Weet iemand hoe dit zit of heeft dat al eens gedaan? Is dit moeilijk?
Effe een vraagje,
Als de motor langer dan een week stil staat dan start hij slecht omdat waarschijnlijk de benzine uit de vlotterkamer is. Ik heb ergens wel een gelezen dat er een modificatie voor is zodat dit niet meer gebeurt. Weet iemand hoe dit zit of heeft dat al eens gedaan? Is dit moeilijk?
Effe een vraagje,
Als de motor langer dan een week stil staat dan start hij slecht omdat waarschijnlijk de benzine uit de vlotterkamer is. Ik heb ergens wel een gelezen dat er een modificatie voor is zodat dit niet meer gebeurt. Weet iemand hoe dit zit of heeft dat al eens gedaan? Is dit moeilijk?
Ondanks het hebben van een vervangende spanningsregelaar stond ik vandaag dan toch stil tijdens de voorjaarsrit . Eerder al, niet lang na de start hield de motor kort in, kan gebeuren toch? Kilometers later had het beestje er geen zin meer in, wat gestotter een paar klappen en een plof verder stond ik zonder ik stil. De startmotor wilde een paar keer rond, maar niet lang, laat staan dat de AT ook maar enige aanleiding tot starten wilde geven.
Zo goed als zeker is de spanningsregelaar overleden . Hebben jullie een goed advies over welke ik het beste aan zou kunnen schaffen? Alvast bedankt
Waar ik ook nog aan zat te denken: de brandstofpomp, dat is nog een originele. Al lijkt het me het me sterk dat ik tegelijk een pomp en slechte accu tref.
MOTEK | Dienste
ik heb mijn nieuwe spanningsregelaar hier vandaan.. volgens mij is deze beter dan het origineel maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen...
ik heb wel de stekkers vanaf de dynamo er tussen uit gehaald en direct de draden aan elkaar gesoldeerd. dit omdat de stekker verbrand was en diezelfde stekker bekend staat als een probleem veroorzaker...