thedennman
MF veteraan
Idd echt een tractor van een motor.. mooi zijn ze ook hoor,....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze zijn voornamelijk heel groot en lomp om te zien
Mijn spanningsregelaar heeft het na 15k begeven.
Ik denk dat ik een voltmetertje op brommer ga monteren.
Kan ik tijdens het rijden de spanning controlleren.
Check die foto's... wat heeft hij nou op de grond allemaal? Lijkt wel alsof ie daar kleine kindjes heeft vermoord
even proefgereden voor iemand. aangezien ik voorheen een gsje had is dat wel makkelijkWat is er aan de hand met je AT, dat je op een strafbrommer moet?
Wat is er aan de hand met je AT, dat je op een strafbrommer moet?
Ah, even terug in de tijd, zodat je je Twin weer lekker waardeert achterafeven proefgereden voor iemand. aangezien ik voorheen een gsje had is dat wel makkelijk
leuke fietsjes maar niet te vergelijken met de at vooral leuk als je even wil optrekken. met de at zit je zo op de 100 en die gs moest behoorlijk werken voor hij op gang kwamAh, even terug in de tijd, zodat je je Twin weer lekker waardeert achteraf Ik heb op zo'n ding gelest ooit in een grijs verleden, ik voelde met hem mee
Best een grappig ding, als je nog niet beter weet
mijne ging in een sec of 6,5 naar de 100 deze deed er een paar sec langer over maar inderdaad vroeger wisten we niet beterHet ding waar ik ooit op reed was niet begrensd, ik reed lang vóór dat geleuter af gelukkig , maar dat ding was rap zat in mijn herinnering, hence dat wat ik hierboven al zei; ik wist niet veel beter
Ik ben sowieso niet zo van de scheurijzers; lekker relaxed is meer mijn stijl, dan ga je het langste mee
@ cas zeker erg mooi daar..
Is de nieuwe transalp niks voor die maat van je of de nieuwe vee strom..
@ Sam nog in grubbevorst geweest vandaag..?
Greetszz
Ik snap je bedoeling niet helemaal; je zadel is nu 'maar' 12 cm hoog, en kost 500€, maar je zoekt een kale onderplaat om hem nóg lager te maken?wie weet een knap adresje waar ik de kunststof bodem van een zadel kan scoren voor een leuke prijs. evt. een afgeragd zadel die ik zelf kaal haal
huidig zadel is maar 12 cm dik. dus eigenlijk wil ik een stuk lager zadel zodat ik hem nog kan opvangen in plaats van neerleggen en optillen
zadel wat er nu opzit kost een kleine 500 euro. en nieuwe honda is 425. en desert heeft er een paar voor 200 euro online staan
tcn niks
proefmodel met een plank en me schapenvachtje van 98 naar 86cm
ligt nu een te dik zadel op waardoor ik net niet lekker met me pootjes bij de grond kan. maar ben nu al bezig om zelf een bodem te maken en dan een zadel van een cm 4-5 maken zodat ik een stuk lager kom te zitten. en steviger staIk snap je bedoeling niet helemaal; je zadel is nu 'maar' 12 cm hoog, en kost 500€, maar je zoekt een kale onderplaat om hem nóg lager te maken?
Wat heb je nu dan? en heeft Ad niks liggen per ongeluk?
ligt nu een te dik zadel op waardoor ik net niet lekker met me pootjes bij de grond kan. maar ben nu al bezig om zelf een bodem te maken en dan een zadel van een cm 4-5 maken zodat ik een stuk lager kom te zitten. en steviger sta
en daardoor dit soort ongelukjes kan voorkomen. zakte een cm weg. en dat hield in dat me motor niet meer te redden was en omging
[afbeelding]