Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd echt een tractor van een motor.. mooi zijn ze ook hoor,....

hillend2011001-Copy.jpg

Ze zijn voornamelijk heel groot en lomp om te zien :+

Ja das een @T niet nee.. de S10 750 of de 990 adv zijn echt groter dan de dr big..

Eigenlijk zou er eens een old skool all-road meeting moeten zijn met alleen @T,S10,dr big cagiva elephant,oude xtjes, enz

lijkt me wel vet alleen ben ik te lui om ooit zoiets op touw te zetten :z

voor de handel is deze ook goed mits frame en vork niet krom zijn.. opknappen en verkopen.. *D

greetsz

Check die foto's... wat heeft hij nou op de grond allemaal? Lijkt wel alsof ie daar kleine kindjes heeft vermoord :P

Heb ik ook gedaan... is idd een aanrader... accu-dynamo-spanningsregelaar en aales wat daar tussen zit- is niet 't sterkste punt van Honda! Geld voor alle Honda's.. heb er met m'n Blade ook problemen mee gehad, maat van mij met z'n VT1100; same shit!
Voor de rest, Honda rules! 8-)

Mijn spanningsregelaar heeft het na 15k begeven. -O-
Ik denk dat ik een voltmetertje op brommer ga monteren.
Kan ik tijdens het rijden de spanning controlleren.

Check die foto's... wat heeft hij nou op de grond allemaal? Lijkt wel alsof ie daar kleine kindjes heeft vermoord :P

Kan t net niet zien heb een mini laptop.. en marktplaats opent hier alle fotos in de rubriek motoren heel erg klein rest vd site niet snap dr geen fuck van...

wat rijd dat toch ontzettend vreemd om weer terug te stappen op een gs500 _O-

gs500 is 79cm zithoogte. en at is 87+4 verhoogt zadel + 3 verlengde veren=kleine 94cm _O- })

Laatst bewerkt:
was nog zelfs een 25kw wat achteraf mijn oude niet zo erg was _O- moet je aardig geduld bij elkaar zoeken. helemaal om even naar de 100 te gaan _O- en helemaal als je dat ook nog eens in zijn 6 doet _O-

Ah, even terug in de tijd, zodat je je Twin weer lekker waardeert achteraf :+Ik heb op zo'n ding gelest ooit in een grijs verleden, ik voelde met hem mee :P

Best een grappig ding, als je nog niet beter weet 8-)
leuke fietsjes maar niet te vergelijken met de at _O- vooral leuk als je even wil optrekken. met de at zit je zo op de 100 en die gs moest behoorlijk werken voor hij op gang kwam _O-

maar kreeg vroeger weleens opmerkingen van andere 25kwers dat ik stukke sneller optrok. maar dat verklaard nu een hoop _O-

en dat zadel op kniehoogte _O-

Laatst bewerkt:
Het ding waar ik ooit op reed was niet begrensd, ik reed lang vóór dat geleuter af gelukkig :+, maar dat ding was rap zat in mijn herinnering, hence dat wat ik hierboven al zei; ik wist niet veel beter ;)

Ik ben sowieso niet zo van de scheurijzers; lekker relaxed is meer mijn stijl, dan ga je het langste mee :)

Het ding waar ik ooit op reed was niet begrensd, ik reed lang vóór dat geleuter af gelukkig :+, maar dat ding was rap zat in mijn herinnering, hence dat wat ik hierboven al zei; ik wist niet veel beter ;)

Ik ben sowieso niet zo van de scheurijzers; lekker relaxed is meer mijn stijl, dan ga je het langste mee :)
mijne ging in een sec of 6,5 naar de 100 deze deed er een paar sec langer over :Y maar inderdaad vroeger wisten we niet beter _O-

Laatst bewerkt:
He Dennis... zie je vraag nu pas... :$ .. heb 't de laatste tijd nogal druk met vanalles te regelen voor mijn visum.. veel andere (leuke) dingen schieten er bij in... ben het gewoon helemaal vergeten! Had maar ff aan de bel getrokken.. ik ga normaal altijd.. als dat maar goed komt dan dit jaar :/ . Hoorde op 't werk dat er nogal heftig ongeluk was gebeurt met een Duc tegen een boom aan tijdens de rit erheen..?
8-)

@ cas zeker erg mooi daar..

Is de nieuwe transalp niks voor die maat van je of de nieuwe vee strom..

@ Sam nog in grubbevorst geweest vandaag..?

Greetszz

wie weet een knap adresje waar ik de kunststof bodem van een zadel kan scoren voor een leuke prijs. evt. een afgeragd zadel die ik zelf kaal haal :Y

huidig zadel is maar 12 cm dik. dus eigenlijk wil ik een stuk lager zadel zodat ik hem nog kan opvangen in plaats van neerleggen en optillen |(

zadel wat er nu opzit kost een kleine 500 euro. en nieuwe honda is 425. en desert heeft er een paar voor 200 euro online staan :X

tcn niks -O-

proefmodel met een plank en me schapenvachtje van 98 naar 86cm :}

Laatst bewerkt:
wie weet een knap adresje waar ik de kunststof bodem van een zadel kan scoren voor een leuke prijs. evt. een afgeragd zadel die ik zelf kaal haal :Y

huidig zadel is maar 12 cm dik. dus eigenlijk wil ik een stuk lager zadel zodat ik hem nog kan opvangen in plaats van neerleggen en optillen |(

zadel wat er nu opzit kost een kleine 500 euro. en nieuwe honda is 425. en desert heeft er een paar voor 200 euro online staan :X

tcn niks -O-

proefmodel met een plank en me schapenvachtje van 98 naar 86cm :}
Ik snap je bedoeling niet helemaal; je zadel is nu 'maar' 12 cm hoog, en kost 500€, maar je zoekt een kale onderplaat om hem nóg lager te maken?

Wat heb je nu dan? en heeft Ad niks liggen per ongeluk?

Ik snap je bedoeling niet helemaal; je zadel is nu 'maar' 12 cm hoog, en kost 500€, maar je zoekt een kale onderplaat om hem nóg lager te maken?

Wat heb je nu dan? en heeft Ad niks liggen per ongeluk?
ligt nu een te dik zadel op waardoor ik net niet lekker met me pootjes bij de grond kan. maar ben nu al bezig om zelf een bodem te maken :Y en dan een zadel van een cm 4-5 maken zodat ik een stuk lager kom te zitten. en steviger sta :Y

en daardoor dit soort ongelukjes kan voorkomen. zakte een cm weg. en dat hield in dat me motor niet meer te redden was en omging -O-
P1020559.jpg

Laatst bewerkt:
Mooi plaatje diekooi,

Waar was dit?
full

O ja het is berenvel!

Laatst bewerkt:
ligt nu een te dik zadel op waardoor ik net niet lekker met me pootjes bij de grond kan. maar ben nu al bezig om zelf een bodem te maken :Y en dan een zadel van een cm 4-5 maken zodat ik een stuk lager kom te zitten. en steviger sta :Y

en daardoor dit soort ongelukjes kan voorkomen. zakte een cm weg. en dat hield in dat me motor niet meer te redden was en omging -O-
[afbeelding]

Ah, duidelijk ;)

Heb je nu een verhoogd of een origineel zadel? Origineel is ook niet overdreven dik toch?

Kwam deze tegen op Facebook. Even de moeite waard om op te letten.

67188985.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan