@ cas zeker erg mooi daar..
Is de nieuwe transalp niks voor die maat van je of de nieuwe vee strom..
@ Sam nog in grubbevorst geweest vandaag..?
Greetszz
maar van de zomer winterdag is het een graad of 20-25 beneden. dan kan je lekker stoeien. maar hoogzomer en 40 graden in het zonnetje
Die gast is er nog niet uit, er staat nu een cbr600rr op de verlanglijst. Maar bij de bezoekjes aan motorzaken maak ik graag ff gebruik van de gratis koffie en wat leuke proefrittenJa ik kreeg de tip om de kust een beetje te volgen, daar is het koeler. Zijn de temperaturen toch lager dan verwacht kan je weer meer het binnenland in. Ik ga wel dwars door spanje terug. Globaal zamora, valladolid, zaragoza en dan naar het noorden. Zal op de heetste uren van de dag ook wel ff gaan chillen ipv rijden..
Ik reed er makkelijker op weg dan op de 990 adv, is duidelijk heel wat zwaarder maar heeft een soepele loop en is sterk, trok de ST op het gas zo op zijn achterwiel
Ach je kan overal mee offroad, moet alleen nog heel wat oefenen..
aardig stukje ST rijden:
Duidelijk iemand aan wie je niet je brommer uitleent
Duidelijk iemand aan wie je niet je brommer uitleent
Hij kan wel aardig rijden, maar wat een sloper zeg, echt jammer.
Deze kwam ik ook nog tegen:
Deze meneer krijgt mij AT ook niet mee
ps wel korte overbrengingverhoudingen van deze AT
Gevalletje drive like you stole it...Kan ik ook..
Mijn spanningsregelaar heeft het na 15k begeven.
Ik denk dat ik een voltmetertje op brommer ga monteren.
Kan ik tijdens het rijden de spanning controlleren.
alleen echte mannen rijden AT!!De Africa Twin is ook niet voor watjes!
volgens mij dalen ze al een tijdje niet meeralleen echte mannen rijden AT!!.ik was vanmiddag bij mijn motor dealer omdat mijn snelheids meter kabel gebroken was.was daar zoon it.er strak in het pak met stropdas die een proef rit aan het maken was op een bmw gs 1200 ik keek eens naar mijn africa twin en vond de africa twin toch veele malen mooier dan zoon gs 1200 .trouwens mijn dealer vertelde dat de africa twins schaars werden op de tweede hands motor markt!! dus de prijs van een nette africa twin zal niet veel dalen denk ik in de toekomst . grt andre
alleen echte mannen rijden AT!!.ik was vanmiddag bij mijn motor dealer omdat mijn snelheids meter kabel gebroken was.was daar zoon it.er strak in het pak met stropdas die een proef rit aan het maken was op een bmw gs 1200 ik keek eens naar mijn africa twin en vond de africa twin toch veele malen mooier dan zoon gs 1200 .trouwens mijn dealer vertelde dat de africa twins schaars werden op de tweede hands motor markt!! dus de prijs van een nette africa twin zal niet veel dalen denk ik in de toekomst . grt andre
Klopt man..! al die oude all-roads zijn mooier dan wat dan nieuws ook nou ja...
De @T, xtz 750 super tenere zijn wel de 2 mooiste al is een Dr big 800cc 1 cilinder ook wel ruig..