Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ cas zeker erg mooi daar..

Is de nieuwe transalp niks voor die maat van je of de nieuwe vee strom..

@ Sam nog in grubbevorst geweest vandaag..?

Greetszz

@ cas zeker erg mooi daar..

Is de nieuwe transalp niks voor die maat van je of de nieuwe vee strom..

@ Sam nog in grubbevorst geweest vandaag..?

Greetszz

Die gast is er nog niet uit, er staat nu een cbr600rr op de verlanglijst. Maar bij de bezoekjes aan motorzaken maak ik graag ff gebruik van de gratis koffie en wat leuke proefritten

maar van de zomer winterdag is het een graad of 20-25 beneden. dan kan je lekker stoeien. maar hoogzomer en 40 graden in het zonnetje

Ja ik kreeg de tip om de kust een beetje te volgen, daar is het koeler. Zijn de temperaturen toch lager dan verwacht kan je weer meer het binnenland in. Ik ga wel dwars door spanje terug. Globaal zamora, valladolid, zaragoza en dan naar het noorden. Zal op de heetste uren van de dag ook wel ff gaan chillen ipv rijden..

Laatst bewerkt:

ik hoop er binnenkort weer heen te gaan als ik weer beter ben wat een landen zijn dat. je hoeft geen moeite te doen om onverhard te gaan maar je bent soms wel totaal van de wereld afgesloten. 50km tot het eerstvolgende huis

Hey Loona,

Nu met een ander plaatje dan.

Ik heb het rood gemarkeerd.

Groet Guido

Hey Loona,

Nu met een ander plaatje dan.

Ik heb het rood gemarkeerd.

Groet Guido[afbeelding]

Thanks a lot!

Die is helemaal helder. Gaat lukken zo

/edit
Snap trouwens niet dat ik die plaat niet heb gevonden. Heb hier 2 manuals liggen, beide doorgezocht maar niets aangetroffen dat weer op deze lijkt. lol

Laatst bewerkt:

Duidelijk iemand aan wie je niet je brommer uitleent

Duidelijk iemand aan wie je niet je brommer uitleent

Hij kan wel aardig rijden, maar wat een sloper zeg, echt jammer.

Deze kwam ik ook nog tegen:

Deze meneer krijgt mij AT ook niet mee
ps wel korte overbrengingverhoudingen van deze AT

Laatst bewerkt:
Hij kan wel aardig rijden, maar wat een sloper zeg, echt jammer.

Deze kwam ik ook nog tegen:

Deze meneer krijgt mij AT ook niet mee
ps wel korte overbrengingverhoudingen van deze AT

Mja, aardig kunnen rijden is leuk, maar dit was gewoon een gevalletje afraggen. Ik ben ook niet al te moeilijk, maar dit ging wel vrij ver

Gevalletje drive like you stole it... Kan ik ook..

Ik heb medelijden met je brommert.

Ik kan ook wel eens een beetje gek doen hoor, maar ik probeer wel om de boel een beetje heel te houden. (wat vandaag effe niet lukte trouwens )

Laatst bewerkt:
Zekering van de ontsteking (3e van links onder de rechterkap, in het kastje) was kapot getrild, haarscheurtje ergens aan de zijkant waar je het niet kon zien..

Hij sloeg zonder enige vorm van proces ineens af toen ik op de A73 een paar auto´s aan het inhalen was op de linkerbaan, uiteraard precies met zo´n achterbandklever erachter die meteen bijna achterop zat Gelukkig heelhuids op de vluchtstrook kunnen komen met wat kunst en vliegwerk.

Eerst even aan het meten geslagen, ik dacht eigenlijk de hoofdzekering eruit te hebben liggen, omdat het relais niet meer schakelde richting startmotor, ik had overal stroom, behalve naar de startmotor en op de CDI.. bobines had ik niet gemeten, daar ga je niet zoeken als je zo dicht bij de accu al een probleem hebt.

Gelukkig met de ANWB man en wat redeneren icm een multimeter konden we het probleem redelijk rap boven water toveren. ik had daar wel gemeten, maar ik heb alleen een spanningprikkertje bij me, en geen multimeter.
Wel apart dat een zekering aan de linkerkant ervoor zorgt dat het hoofdrelais niet meer schakelt, maargoed, het was weer gefikst en we konden weer verder

Laatst bewerkt:
Mijn spanningsregelaar heeft het na 15k begeven.
Ik denk dat ik een voltmetertje op brommer ga monteren.
Kan ik tijdens het rijden de spanning controlleren.

Dit is ook Vet!

Met een zooitje twins een weekje door de prut.

Misschien een ideetje voor volgend jaar.

Guido

De Africa Twin is ook niet voor watjes!

Mijn spanningsregelaar heeft het na 15k begeven.
Ik denk dat ik een voltmetertje op brommer ga monteren.
Kan ik tijdens het rijden de spanning controlleren.

Heb ik ook wel eens aan zitten denken, met een voltmeter kun je redelijk veel dingen zien aankomen. kan erg handig zijn

De Africa Twin is ook niet voor watjes!
alleen echte mannen rijden AT!! .ik was vanmiddag bij mijn motor dealer omdat mijn snelheids meter kabel gebroken was.was daar zoon it.er strak in het pak met stropdas die een proef rit aan het maken was op een bmw gs 1200 ik keek eens naar mijn africa twin en vond de africa twin toch veele malen mooier dan zoon gs 1200 .trouwens mijn dealer vertelde dat de africa twins schaars werden op de tweede hands motor markt!! dus de prijs van een nette africa twin zal niet veel dalen denk ik in de toekomst . grt andre

volgens mij dalen ze al een tijdje niet meer toen ik hem kocht zaten ze op 3,5 4k en nu nogsteeds

Klopt man..! al die oude all-roads zijn mooier dan wat dan nieuws ook nou ja...

De @T, xtz 750 super tenere zijn wel de 2 mooiste al is een Dr big 800cc 1 cilinder ook wel ruig..

Klopt man..! al die oude all-roads zijn mooier dan wat dan nieuws ook nou ja...

De @T, xtz 750 super tenere zijn wel de 2 mooiste al is een Dr big 800cc 1 cilinder ook wel ruig..

dr lijkt me ook wel ruig 800cc 1 cilinder volgens mij een noppenschieter

Status
Niet open voor verdere reacties.