en die anakees zijn op het asfalt ook niet al te plakkerig als het kouder wordIk heb er ook wel eens mee op mijn smoel gelegen in de regen hehe, desalnietteplus heb ik ze er nu ook weer onder liggen. Anakee's doen het offroad namelijk niet zo heel best
en die anakees zijn op het asfalt ook niet al te plakkerig als het kouder wordflink lopen gummen die paar ritjes in december ~
kon ik al met me gs500(25kw) met me tent en al achterop in Griekenland (Thessaloniki) geef je gas bij het stoplicht schieten je toeren omhoog maar ik kroop wegHeeft ook zijn voordelen
en die anakees zijn op het asfalt ook niet al te plakkerig als het kouder wordflink lopen gummen die paar ritjes in december ~
Met Anakee's durf ik toch wel heel plat hoor, dan krijg ik eeeaaasy de steppies aan de grond; óók als het nat is
Ik heb nog nooit een glijer gemaakt met Anakee's, iig niet terwijl ik er niet nadrukkelijk om vroeg; ik vind het een wéreldbandzomerdag jamaar winterdag heb ik een hoop uitstapjes gemaakt. misschien omdat het ijzelde
anakees, heerlijk op de weg inderdaad, zelfs als je op de weg achter en stap zet geven ze nog vertrouwen. ook in de hagel nog prima. Offroad is het inderdaad niet veel, vooral aan de voorkant maar dat zal voor mij ook een gebrek aan ervaring zijn.. Op de weg wel eens een koffer-down voor elkaar gekregen maar de givi's waren dan ook best breed
eigenlijk wil ik een tweede set wielen met noppen er bij hebben
eigenlijk wil ik een tweede set wielen met noppen er bij hebben
Advertentie is weg.. iemand van hier dat ding gekocht..??
Greetsz
Ik zit met enige regelmaat in Duitsland, meestal op het asfalt maar ook wel eens door het bos en zelfs langs akkerranden (als het paadje ineens ophoud moet je watBlijkbaar zit er iemand nu in een schuur of garage kratjes en bakjes te vullen met onderdelen
Heeft er iemand ervaring met het 'in das Wald' fahren bij de oosterburen? er liggen hier een paar mooie stukjes bos net over de grens die ik wel eens zou willen inspecteren, maar ik heb geen idee hoe ze daar denken over brommers in het bos
brommers in het duitse wald is ten strengste verboden
Ik zit met enige regelmaat in Duitsland, meestal op het asfalt maar ook wel eens door het bos en zelfs langs akkerranden (als het paadje ineens ophoud moet je wat). Ben er nooit op aangesproken, politie is sowieso een zeldzaamheid. Het valt of staat volgens mij met hoe je jezelf gedraagt en of je respect hebt voor de gebodsborden, maar dat geldt aan deze kant van de grens ook.
Je bent iig veplicht een demper met E keur te hebben en uiteraard een db killer er in als je in Duitsland gaat rijden.
ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer