Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd. accu's hebben al een voorlaadspanning.

Zuur erin en rijden maar.

Goed weekend

Guido

Waar is die vorige rit geweest? Ziet er leuk uit, zo'n grote stofwolk met wat brommers erin :P

zo eerst eens kijken of er vooruitgang is met fietsen. voor het eerst weer fietsen sinds een maand _O-

geslaagd zolang ik ieder 100meter een slok water neem blijft de spierverzuring tot het minimum :} resultaat na 8km was ik door me 3L camelbak heen |( had ik hem toch maar halverwege moeten bijvullen. 5,5km heen 5,5km terug

iemand ooit in de usa met de @T gereden? Zit nu hier 3 weken maar begin hem erg te missen

Kosten van verschepen vallen mee, alleen de douane....

Misschien een idee? Trekken we daar meer bekijks dan waar dan ook in Europa...

en aan offroad mogelijkheden geen gebrek!

Laatst bewerkt:
iemand ooit in de usa met de @T gereden? Zit nu hier 3 weken maar begin hem erg te missen

Kosten van verschepen vallen mee, alleen de douane....

Misschien een idee? Trekken we daar meer bekijks dan waar dan ook in Europa...

en aan offroad mogelijkheden geen gebrek!

op adv rider zitten genoeg mensen van die kant van de sloot. met AT :Y

op adv rider zitten genoeg mensen van die kant van de sloot. met AT :Y

Klopt dingen zijn echt duur daar zijn daar nooit geleverd.

Ik heb in het @T-event topic een idee neer gedondertdt...!

greetsz
:z

Laatst bewerkt:
Na een avondje door de kuil gebanjert te hebben, gaan mijn h4 bulbjes stuk.

Iemand ervaring hiermee?

Heb wel iets gehoort over 80 watt lampen, maar dat is voor bosbouwmachines.

Toch weer goed van honda dat het dubbel is uitgerust.

Guido

Iemand ervaring hiermee?

Toch weer goed van hondajezelf :Y dat het dubbel is uitgerust.

Guido

komt door de trillingen en schokken. wat voor lampen heb je er nu in?

en met 80 wat verblind je mensen en volgens mij mag er ook niet meer dan 55 wat in? :?

Laatst bewerkt:
Hoi Diekooi,

Had er gewone H4 inzitten, maar heb vanmiddag H4 longlife van philips gekocht.

Maar even proberen maar weer.

Ik hoop dat ze iets gaan vinden met het onderzoek, het komt echt wel zorgelijk over je gestel.
Beterschap Guido

Er begint kleur in te komen :)

full.jpg

full.jpg

full.jpg

full.jpg

Hoi Diekooi,

Had er gewone H4 inzitten, maar heb vanmiddag H4 longlife van philips gekocht.

Maar even proberen maar weer.

Ik hoop dat ze iets gaan vinden met het onderzoek, het komt echt wel zorgelijk over je gestel.
Beterschap Guido
dinsdag maar weer even de huisarts lastig vallen :Y

Iemand ervaring hiermee?

Toch weer goed van honda dat het dubbel is uitgerust.

Guido
Ik had er Xenon inzitten maar die zijn kapot gegaan door het starten met de lampen aan |( Nu weer de gewone H4 erin zitten en die hebben het eerste offroad ritje overleefd. Hoe dat op de lange duur gaat is afwachten natuurlijk, gelukkig zijn die dingen redelijk eenvoudig te vervangen.

AT on the Rox! *O*

p1000715b.jpg

Het duurt even maar dan heb je ook wat *D Smoelt goed, zit goed, stuurt beter :9 :]

laatst ff balhoofd spelling gefixt,, wat ken je toch makkelijk sleutelen aan die twin.. Niet normaal.. Als er iets stuk gaat op een reis dan is dat zo te maken.. perfect, thanks for the info

Ik heb toendertijd meegedaan met een inkoopaktie, toen waren ze nog niet.verkrijgbaar in .nl, toen hebben we ze.bij Twisted throttle vandaan. Als je even googlet kun je ze nu ook hier kopen. (ik zit nu effe mowbiel) ;)

Het is te monteren met standaard leidingen, maar dan is het spul niet in te stellen zoals je wilt.

Ben je er al uit wat de verdere graphics worden? Dit is in elk geval al veelbelovend!

Ja, hij wordt rood met gele handkappen en beetje geel ter hoogte van het windscherm. Vervolgens zwarte vlammen (die hoekige vlammen van een RD07a uit 1999). En dan nog wat rally stickers erop enzo. Vlaggetje met mijn naam erbij, merknamen, dat soort dingen. Maar niet teveel.

Ja, hij wordt rood met gele handkappen en beetje geel ter hoogte van het windscherm. Vervolgens zwarte vlammen (die hoekige vlammen van een RD07a uit 1999). En dan nog wat rally stickers erop enzo. Vlaggetje met mijn naam erbij, merknamen, dat soort dingen. Maar niet teveel.
Dat klinkt goed :Y ben benieuwd naar de fotootjes als ie af is 8-)

Vandaag trouwens deze gereden:

screenshot012sh.png

Echt een aanrader! Kilometers zandweg achter elkaar, af en toe afgewisseld met leuke stuurweggetjes :9 :]

wp000058g.jpg

wp000061.jpg

Bandjes krijgen ook behoorlijk op hun flikker }) maar sturen nog steeds geweldig!

wp000060b.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan