Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zo eerst eens kijken of er vooruitgang is met fietsen. voor het eerst weer fietsen sinds een maand
iemand ooit in de usa met de @T gereden? Zit nu hier 3 weken maar begin hem erg te missen
Kosten van verschepen vallen mee, alleen de douane....
Misschien een idee? Trekken we daar meer bekijks dan waar dan ook in Europa...
en aan offroad mogelijkheden geen gebrek!
op adv rider zitten genoeg mensen van die kant van de sloot. met AT
Na een avondje door de kuil gebanjert te hebben, gaan mijn h4 bulbjes stuk.
Iemand ervaring hiermee?
Heb wel iets gehoort over 80 watt lampen, maar dat is voor bosbouwmachines.
Toch weer goed vanhondajezelf dat het dubbel is uitgerust.
Guido
dinsdag maar weer even de huisarts lastig vallenHoi Diekooi,
Had er gewone H4 inzitten, maar heb vanmiddag H4 longlife van philips gekocht.
Maar even proberen maar weer.
Ik hoop dat ze iets gaan vinden met het onderzoek, het komt echt wel zorgelijk over je gestel.
Beterschap Guido
Ik had er Xenon inzitten maar die zijn kapot gegaan door het starten met de lampen aan Nu weer de gewone H4 erin zitten en die hebben het eerste offroad ritje overleefd. Hoe dat op de lange duur gaat is afwachten natuurlijk, gelukkig zijn die dingen redelijk eenvoudig te vervangen.Na een avondje door de kuil gebanjert te hebben, gaan mijn h4 bulbjes stuk.
Iemand ervaring hiermee?
Heb wel iets gehoort over 80 watt lampen, maar dat is voor bosbouwmachines.
Toch weer goed van honda dat het dubbel is uitgerust.
Guido
Die heb ik er al wat jaartjes op zitten; goed spul, perfect af te stellenAT on the Rox!
[afbeelding]
Het duurt even maar dan heb je ook wat Smoelt goed, zit goed, stuurt beter
Mn remleiding staat nu wel een tikkie strak maar 't ken netPast dit trouwens met de standaard remleidingen? Gok van wel omdat het stuur wat rechter blijft staan
Ik heb ze hier gekocht: http://allroadshop.nl/contents/nl/d2101.htmlWaar hebben jullie dat Rox setje gekocht?
Ben je er al uit wat de verdere graphics worden? Dit is in elk geval al veelbelovend!
Dat klinkt goed ben benieuwd naar de fotootjes als ie af isJa, hij wordt rood met gele handkappen en beetje geel ter hoogte van het windscherm. Vervolgens zwarte vlammen (die hoekige vlammen van een RD07a uit 1999). En dan nog wat rally stickers erop enzo. Vlaggetje met mijn naam erbij, merknamen, dat soort dingen. Maar niet teveel.