We kunnen er ook ff met z'n allen heen rijden om het resultaat live te bekijken... zitten in Roemenië, toch?
Ziet er beter uit als mijn ARO- rommel! Ben er sterk over aan het denken om een setje 39 liter zijkoffers te bestellen en dan de bevestigingsbeugels van mijn ARO koffers om te zetten (zitten gepop-nageld)... zo'n setje kost maar 110 eus!
Ze zijn zeker niet duur. Keek voor het eerst op de site: hmmm leuk 480 voor een setje, best aardig. Wacht, krijg nu wat, dat is met topkoffer erbij. Setje zonder topkoffer kost 320
Ben alleen benieuwd naar de manier van opbouwen. Staat op hun website dat de koffers van 2mm alu gemaakt zijn, met siliconen sealings op de naden. Nu vraag ik mij of ze alleen gepopt zijn of ook nog verlijmd/gelast. Van Konvoi is bekend dat hij zijn koffers last op bepaalde punten voor de sterkte in combinatie met lijmen op de overige punten, dan heb je pas echt sterke koffers.
Ze zijn zeker niet duur. Keek voor het eerst op de site: hmmm leuk 480 voor een setje, best aardig. Wacht, krijg nu wat, dat is met topkoffer erbij. Setje zonder topkoffer kost 320
Ben alleen benieuwd naar de manier van opbouwen. Staat op hun website dat de koffers van 2mm alu gemaakt zijn, met siliconen sealings op de naden. Nu vraag ik mij of ze alleen gepopt zijn of ook nog verlijmd/gelast. Van Konvoi is bekend dat hij zijn koffers last op bepaalde punten voor de sterkte in combinatie met lijmen op de overige punten, dan heb je pas echt sterke koffers.
Ik heb een zelf gemaakte topkoffer die geheel pepopt is en die is zo stevig als een huis en compleet waterdicht..
goed dat je het zegtklusje voor morgen
aluminium kost meer moeite om doorheen te boren dan een plastic topkoffer
nieuwe transalp.
oude super tenere
bmw r 11*0 gs
oude super tenere
Ik heb een zelf gemaakte topkoffer die geheel pepopt is en die is zo stevig als een huis en compleet waterdicht..
Mee eens, ik heb mijn zijkoffer gepopt en verlijmd en daar kan ik op staan, zeer solide. IK moet alleen nog wel een tweede maken.. En setje kopen is idd ook wel heel aantrekkelijk
Wat voor lijm heeft u daarvoor gebruikt?
Mee eens, ik heb mijn zijkoffer gepopt en verlijmd en daar kan ik op staan, zeer solide. IK moet alleen nog wel een tweede maken.. En setje kopen is idd ook wel heel aantrekkelijk
volgens mij geen verkeerde prijs. kijk wel even naar de as waar het voortand wiel op zit als die vervangen moet worden ben je veel geld kwijt om het te repareren. grt andreGoedeee avond
Ik kan deze motor voor 2500 euro kopen,,
alles er op en eraan, koffer, uitlaat, beugel, 1996, 34000 KM.
Perfect als vakantie fiets,,
Wat vinden jullie, duur/goedkoop..
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-honda/504400891-africa-twin-1996.html
hebben jullie nog advies bij een proefrit of bezichtiging..
zo dat was me me dagje wel.
even me voorvork doorsteken.
valbeugels eraf.
keienvanger eraf.
kuip eraf.
eindelijk me poten doorsteken uit eindelijk 6 cm geworden.
en toen alles weer in elkaar.
olie bijgevuld
scottoiler maar weer gevuld omdat die weer leeg was
@cas wat voor tandwiel verhouding heb je er nu op en hoeveel toeren draai je nu @120?
Jezus 6 cm is veel hoor, heb je achter niks aangepast anders hangt je @T aardig voor over denk ik.? zou anders voor achter een setje verlagings dog bones kopen,dat zijnde kosten nou ook weer niet
Wel elke bocht met gemak de steppies aan de grond..
Greetszz
Goedeee avond
volgens mij geen verkeerde prijs. kijk wel even naar de as waar het voortand wiel op zit als die vervangen moet worden ben je veel geld kwijt om het te repareren. grt andre
thanks voor de info mannen,, ik hoorde dat je dat niet kon zien,, kan je dat wel voelen tijdens het rijden of iets dergelijks..
Goedeee avond
even met je hand achter het kapje van het voor tandwiel voelen
of je neemt je toolbox mee en gaat hem om de hoek van de straat uit elkaar doppen
als ik speling voel,, is het foute boel,, ik begin ff met rijmen