Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is iemand hier trouwens bekend met frank lemstra motoren in wormerveer? Schijnt en soort honda goeroe te zijn en dan ook nog betaalbaar. Voor het volgende onderhoud ga ik daar eens heen, althans voor het deel wat ik niet zelf doe straks

Laatst bewerkt:
Is iemand hier trouwens bekend met frank lemstra motoren in wormerveer? Schijnt en soort honda goeroe te zijn en dan ook nog betaalbaar. Voor het volgende onderhoud ga ik daar eens heen, althans voor het deel wat ik niet zelf doe straks

ken me iets herinneren dat mijne daar al bekend is. niet dus

kan het niet meer terug vinden

wel makkelijk dat de 2e eigenaar 15k>74k op een forum zat en ik even een plaatje posten van zijn motor dat ik zou gaan kijken

en hij van dat was de mijne

Laatst bewerkt:

Ja dat is een absolute topper voor Honda.
De beste man weet zoooo veel van Honda motoren dat is bijna eng.

Zijn deurmat is van BMW daar houd hij niet zo van Dus veegt hij graag zijn voeten.

??????? Jij bent af en toe maar moeilijk te volgen maat!

??????? Jij bent af en toe maar moeilijk te volgen maat!

altijd leuk 3x editten in 1 bericht
ken me iets herinneren dat mijne daar al bekend is.
niet dus

kan het niet meer terug vinden

wel makkelijk dat de 2e eigenaar 15k>74k op een forum zat

ik: even een plaatje posten van de motor waar ik zou gaan kijken

2e eigenaar: van dat was de mijne

zo ietsjes verduidelijkt

Hadden we het laatst niet over camo? Nu ook op de twin gespot:

En het kan dus toch nog hoger, ff wat inspiratie opdoen

toffe kleur trouwens

En up

hoppa

Laatst bewerkt:
heeft iemand nog een Lasertje of wat dan ook over voor een RD04 voordat ik komende week 300,-
uitgeef voor een nieuwe??

Zat nog ff marktplaats door te spitten toen ik deze tegenkwam, maar je zal inmiddels wel voorzien zijn

Gr

wat is nou eigenlijk het voordeel van die excel velgen?

behalve dat jij zowiezo nieuwe nodig had en deze er mooier/sterker uitzien?
Om nog even hier op terug te komen:

Originele voorvelg is bijna 200 euro duurder, gebruikt bijna niet te vinden en wat mij betreft ook niet wenselijk als je ziet hoe die oude van mij er uit zag Andere alternatieven heb ik niet gevonden.

Achtervelg van Excel bestaat overigens niet voor ons spaken patroon in 3" breed. Dan wordt het 2,5 of 3,5, of je moet de 3" bij Haan zelf laten spaken, maar dan wordt er wel in de naaf geboord. Die bredere past overigens prima als ik dit topic zo lees.

Een originele achtervelg is overigens ruim 300 euro duurder dan een Excel.

Nooit bij stilgestaan dat toffere velgen voordeliger zijn dan de originele/standaard.

Ik had er gelukkig al rvs onder zitten, anders wist ik het wel..

Hier nog wat vermaak, een hybride tussen een AT en TA

Die kan ook wel sturen trouwens...

Veel leuks te vinden her en der: Originele brochure

Laatst bewerkt:
klopt, maar die fiets weegt niet hetzelfde als de mijne, dat zie je zo...

Zou het? Ha ha ha

Overigens zijn er van dezelfde gast ook filmpjes waarop hij o en standaard AT offroad aan het vlammen is.Gewoon leuk on te zien wat er allemaal mogelijk is met onze fietsen, naast het feit dat ze ook top zijn o de weg.

Ben net terug van m'n werk... begint nu toch wel een beetje fris te worden op de Twin Vooral als je 't laatste stuk zeiknat regent... ik zoek eigenlijk nog iets van een regenoverall o.i.d.... heb nu een losse regenjas- en broek... zoiets duurt nét te lang om op een klein stuk onderweg aan te trekken, resultaat; dat doe je dus niet, dus ben je zeiknat... ik denk dat een snelle regenoverall de oplossing is... wie van jullie 'doorrijders' heeft zoiets en wat zijn de ervaringen ermee (zonder er nu meteen een 'kleding- topic' van te maken)?

In ieder geval en rd04 blok, meer info kon ik er niet bij vinden

Edit: het is een at met ta tank en plastic. Het blijkt dat je op en rd04 zonder modificeren de tank, zadel en zijpanelen van een ta 600 kan schroeven. Alleen de voor panelen vegen wat werk. Mooi project!

Laatst bewerkt:
Nieuw overtrekje op de buddy, met dank aan hawk gt

Todo lijstje voor de winter bijna klaar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.