de beruchte tulpen foto
Spa? Spa Francorchamps?
Misschien een hele domme vraag hoor, maar waarom zou je in hemelsnaam met een Africa Twin over een circuit willen rijden?
Of ga je alleen alle grindbakken af?
Exact wat ik dacht. Lijkt me niets met een AT het circuit op. Als je bij Spa in de buurt bent, kun je beter de bergen in aldaar.
Of een racer huren/kopen/lenen. Je wil ten slotte toch lekker strak en plat door bochten heen en niet wobbelen op de hoge veren van een AT.
dus jullie zien er de fun niet in om al die racers achter te laten?
maar het ACHTERWIEL!!!! Daar heb ik meer behoefte aan!!!!
Exact wat ik dacht. Lijkt me niets met een AT het circuit op. Als je bij Spa in de buurt bent, kun je beter de bergen in aldaar.
Of een racer huren/kopen/lenen. Je wil ten slotte toch lekker strak en plat door bochten heen en niet wobbelen op de hoge veren van een AT.
Trouwens...wat dacht je van een Supermotard? Mijn monteur reed ook met een gekietelde
XL600R begin jaren 90 Fireblades zoek. Dat is nou het leuke juist. Met iets anders dan een standaard racer beetje anderen raar doen opkijken.
Maar ik zal wel de enige zijn die daar lol in heeft
Trouwens...wat dacht je van een Supermotard? Mijn monteur reed ook met een gekietelde
XL600R begin jaren 90 Fireblades zoek. Dat is nou het leuke juist. Met iets anders dan een standaard racer beetje anderen raar doen opkijken.
Maar ik zal wel de enige zijn die daar lol in heeft
Steekt je twin al in elkaar?
de eerste supermotos deden gewoon mee bij de wegraces en reden daar iedereen strak eruit. Was nogal en shock dat je rechtopzittend ook kon racen (hoorde ik vandaag)
Wishful thinking denk ik, áls je er al eentje verschalkt, lijkt het me overduidelijk dat je een brommer treft met iemand erop die niet kan sturen. Het is jouw feest, maar ik zie er het nut niet helemaal van inDAT HEEFT IEDEREEN MET EEN @ !!
AT wielen zijn helaas van een redelijk belabberde kwaliteit aluminium, en rijden in winterse omstandigheden (lees: een door de overheid gesponsord zoutbad) is een soort vorm van sudden death voor je wielen. meestal beginnend bij het ventielgat, wat formaatje mandarijn aan gaat nemen.
Je hebt wdb 2 opties: een andere set wielen organiseren, die zijn door duidelijke schaarste redelijk prijzig, ik zie soms prijzen langskomen van 4 - 600€, en dan zijn ze nog niet eens écht mooi en netjes.
Optie 2 is je wielen (laten) herspaken met een mooie nieuw setje Haan velgen icm mooie RVS spaakjes, dat kost nóg iets meer, maar imho wel de enige échte oplossing. Zeker als je in de winter ook rijdt.Een AT met een SM vergelijken is wel héél kort door de bocht he.
Spaar maar alvast voor een mooie voorvork mod, andere velgen met circuitrubber, een setje overgeproportioneerde remmen, een deftige modificatie aan het frame om het stijver te maken, een afslankkuurtje van laten we zeggen minimaal 100 kilo en zo kan ik nog wel even doorgaan
Tegen een fatsoenlijk gebouwde SM maakt je geen schijn van kans; nog niet misschien, geen meter, niks
Een @ is een prima machine, en in zijn eigen element redelijk onverslaanbaar overall, maar laten we niet gaan doen alsof je god bent op zo'n ding, want dan ben je wel een beetje aan het doorslaan
Ja een SM zou ik ook wel leuk vinden. Beetje spelen. Maar dat is heel wat anders dan een AT. Bovendien zou ik met een SM meer fun hebben op een kartbaan met veel en korte bochten dan die lange stukken en lange bochten bij Spa. Maaruh! Laat je vooral niet weerhouden. Iedere dag op een AT die je rijdt is een leuke dag, zeker als het iets speciaal is. Dus als dit je ding is: vooral doen