Ik moet je toch gelijk geven.
Mijn eerdere conclusie was gebaseerd op een knijptest in ruste. Nu ik er ook daadwerkelijk mee gereden heb moet ik toch concluderen dat het vervangen van het heveltje wel degelijk effect heeft.
Het bijbuigen van het begeleidingsbeugeltje aan het blok, zodat de kabel recht loopt zal ook geholpen hebben.
Ik had er nog 1 liggen dus ik heb geen idee wat je zal moeten betalen voor een dergelijk heveltje maar, ondanks dat het natuurlijk geen enorm groot verschil is, de "moeite" van het vervangen is het zeker wel waard geweest.
Thanx voor de tip.
Ik had iets dergelijks op het duitse forum gelezen. Niet meer bij stilgestaan, totdat ik de TRX-koppeling erin gezet had. De koppeling was niet fatsoenlijk te bedienen; stadsverkeer was een nogo. Toen de TRX-hevel erin gezet ..... tov een standaard Suup-hevel, een verademing.
Overigens moet ik het beugeltje op het blok nog buigen. Hoe heb jij dit gedaan?
Pim,
Kan jij voor mij deze foto in de opening van het forum plaatsen? Bvd. De Suup is nog niet af. Over een maandje wil ik indien mogelijk met een update komen. Als updaten niet gaat, wil ik liever wachten tot volgende maand. De Suup staat nl. al in de opening bij het motorweekend!
Laatst bewerkt: