Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@bertv: nee man
Waarom heb je een dynojet toegepast?
@bertv: ik zie het aan je motorstek profiel... m'n eerste gedachte is dat je niet weet wat je wil
Persoonlijk zou ik het eens met Metzeler proberen, hiermee heb ik het meeste plezier voor mijn geld gehad en dan hoef je niet eens de nieuwste/duurste aan te schaffen.oh, zo'n BT45 achterband is aardig zacht of niet?
Na zo'n 12.000 heb ik er nog een 1mm voor het slijtage nokje opzitten.
vanaf 10 meter is al te zien dat ik alleen het midden van het loopvlak gebruik.
Wat zijn de taaiste, km-vreetbanden?
Persoonlijk zou ik het eens met Metzeler proberen, hiermee heb ik het meeste plezier voor mijn geld gehad en dan hoef je niet eens de nieuwste/duurste aan te schaffen.
Op de site van Metzeler kun je jezelf alvast inlezen:k, die zijn nog steeds "hard" dus.
Ik ken de verhalen van jaren terug, en helaas is levensduur niet belangrijk voor de meeste motorrijders.
Ik zal de volgende keer vooraf mijn motordealer proberen te overtuigen ze in te kopen.
Hoop ik dat ie 'n keer wat actiever met mijn wensen omgaat.
2 weken terug mijn 1e set Michelin Pilot Road 2 versleten met 19.000 op het achter en voorwiel. En ik moet zeggen dat ik geen enkel momentje heb gehad bij het rijden in de regen. En ik rijd ook in de regen wel door. Erg tevreden en dus een nieuw setje erop laten leggenk, die zijn nog steeds "hard" dus.
Ik ken de verhalen van jaren terug, en helaas is levensduur niet belangrijk voor de meeste motorrijders.
Ik zal de volgende keer vooraf mijn motordealer proberen te overtuigen ze in te kopen.
Hoop ik dat ie 'n keer wat actiever met mijn wensen omgaat.
2 weken terug mijn 1e set Michelin Pilot Road 2 versleten met 19.000 op het achter en voorwiel. En ik moet zeggen dat ik geen enkel momentje heb gehad bij het rijden in de regen. En ik rijd ook in de regen wel door. Erg tevreden en dus een nieuw setje erop laten leggen
Het klinkt alsof die rubbers in de bevestiging versleten zijn, maar het blijft gek dat een zaak hier niets over zegt.Ik kwam net op de weg een mede-Div-rijdert tegen en toen ik er achter reed zag ik het achtertandwiel wat wiebelen. Oftewel dat zat niet parallel aan het achterwiel. Haar er even op gewezen toen ze parkeerde. Het zat er net nieuw op en ze voelde al iets raars en wilde terug. Nou, dat zal het wellicht geweest zijn.
Wel kwalijk als een motorzaak het zo monteert.
Als je de rijstijl hebt dat je toch alleen maar rechtdoorgaat en behoedzaam de bochten door dan moet je gewoon een harde band kopen (ala Metzeler). Houdt je er ook wel van om een beetje sportief de bochten door te gaan dan is de PR2 ideaal. En redelijk duurzaam
Het zou op de eerste plaats handig zijn als je merk, type en bouwjaar in de ondertitel of de voetnoot zou vermelden, want dat was mijn eerste zoektocht.heeft iemand een duidelijke foto hoe je de carbarateurs moet aftappen
voor de winterstalling
Op het laagste punt van de 4 carburateurs vind je de vlotterkamer & aan de onderzijde hiervan het aftappunt en als je schroefje 11 los draait dan loopt bij 1 de benzine eruit:in het handboek staat wel een foto maar die is zo kleid en waar ik de slang moet aansluiten op de carbarateurs...?
Welke flesjes heb je besteld en waarheb net mijn forte flesjes besteld dus hij kan de schuur in binnen kort...
Dat is ook geen rijstijl als je alleen in het midden van de band een kale streep hebt.
Precies daar doelde ik op, dat had ik eerder ergens gelezen. Het uitvallen van Xenon bij het starten.
Ik ben op elektronica gebied een NUL hoor, dus de volgende vraag, hoe maak ik zo'n delay van 30 seconden?
Super Kees, je hebt een PB'tje@Bensi
Ik heb even gekeken. Ik heb een schakeling liggen die pas na iets van 30 seconden de boel aan zet. Het nadeel hiervan is dat als je onderweg je motor laat afslaan de xenon toch uit gaat omdat je opnieuw moet starten. (12v in en 12v uit gemakkelijk aan te sluiten) Deze heb ik nog liggen en kan ik naar je opsturen.
Wat ook kan is een schakeling die als de spanning onder de 10,5V is gekomen de xenon automatisch voor een aantal seconden uit zet. Dan heb je bij afslaan geen probleem. Dit moet ik bestellen en kost iets van 8 euro. Maar ik denk dat het afslaan wel mee zal vallen toch? (Mij gebeurt het nauwelijks meer)
Wellicht is er bij beide een relais nodig. Maar die kosten slechts iets van 3 euro dacht ik.
maar let wel op!!Op de sloop een nieuw slot scoren. (Denk dan ook aan het slot voor de tank en zadel.)
Volgens mij zit het slot met twee schroeven aan de onderkant vast. Je zal dus veel moeten demonteren. De schroeven zal je moeten uitboren. (Het zijn vanwege de veiligheid geen normale boutjes.) Misschien eerst even de kabel en de connectors nalopen.
He wie reed er vanmiddag om 17.10 uur op een rode Diversion Nieuwkoop binnen met een LED-bar onder z'n koplamp????