Bensi
MF veteraan - uut de Achterhoek
Als het zondag goed weer is ga ik waarschijnlijk ook wel naar de MFMMGaan er nog mensen van hier naar de MFMM as zondag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als het zondag goed weer is ga ik waarschijnlijk ook wel naar de MFMMGaan er nog mensen van hier naar de MFMM as zondag?
Als het zondag goed weer is ga ik waarschijnlijk ook wel naar de MFMM [afbeelding]
Als ik ga zou dat idd kunnen, maar ik ga me niet aanmelden van te voren, als het KL.... weer is blijf ik lekker thuis.Rijd je mee vanuit Doetinchem?
Als ik ga zou dat idd kunnen, maar ik ga me niet aanmelden van te voren, als het KL.... weer is blijf ik lekker thuis.
Kan inderdaad wel eens met het type remblokken te maken hebben.Met regen rijd ik ook niet, als het weer zo slecht is als in Duitsland doet men voorrem het niet
Wie heeft dat probleem met een Div 900 nog meer trouwens? Geen voorrem bij veel langdurige regen.... Heb gehoord dat het met de remblokken te maken kan hebben?
Maandagmorgen ben ik wel door de regen in 50 min naar Apeldoorn gereden, niets van het gebrek aan remvermogen gemerkt.Met regen rijd ik ook niet, als het weer zo slecht is als in Duitsland doet men voorrem het niet
Wie heeft dat probleem met een Div 900 nog meer trouwens? Geen voorrem bij veel langdurige regen.... Heb gehoord dat het met de remblokken te maken kan hebben?
Maandagmorgen ben ik wel door de regen in 50 min naar Apeldoorn gereden, niets van het gebrek aan remvermogen gemerkt.
Hij remt ook prima in de regen maar voordat hij remt duurde het een paar tellen.
Oxi gaat met een hele HaremNou, ik ga een vriendin ophalen in Eindhoven en ga daarna via Den Bosch om weer twee meiden op te pikken. Die van het Breda topic zie ik in Veenendaal wel verschijnen.
Nou, ik ga een vriendin ophalen in Eindhoven en ga daarna via Den Bosch om weer twee meiden op te pikken.
Die van het Breda topic zie ik in Veenendaal wel verschijnen.
Geef me eens ongelijk. Iemand moet ze toch de weg wijzen.Oxi gaat met een hele Harem
Volgens de service manual heeft de 900 wel degelijk een benzinekraan, volg de benzineleiding vanaf de carburateur(s) naar de tank.
Maar dat kraantje is er alleen voor om de benzinetoevoer af te sluiten als je de tank eraf wil halen. Geen reserver/prime stand ofzo.
Gefeliciteerd met het A-tje en nog veel veilige kilometers toegewenst.binnenkort ben ik ook te zien ergens op de weg. Ben vandaag geslaagd voor m'n A-tje en heb via een spoedprocedure mn rijbewijs aangevraagd. Mag hem donderdag om 9 uur ophalen bij het gemeentehuis, dus vanaf dan kan ik ook ergens gespot worden..
Heb een rode diversion 600XJ...
Gefeliciteerd Duck en wwelkom bij de clubbinnenkort ben ik ook te zien ergens op de weg. Ben vandaag geslaagd voor m'n A-tje en heb via een spoedprocedure mn rijbewijs aangevraagd. Mag hem donderdag om 9 uur ophalen bij het gemeentehuis, dus vanaf dan kan ik ook ergens gespot worden..Heb een rode diversion 600XJ...