Oxi
MF veteraan
Plaatsen waar ik nooit geweest ben en mooi schijnen te zijn ben ik altijd voor, al moet ik er het hele land voor door. Breda-Arnhem is trouwens mijn dagelijkse route, dus vind ik het sowieso niet te ver weg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat wordt een aardig ritje maar moet wel lukken In ieder geval een hoek waar ik nooit kom.Bezwaar tegen als we in Arnhem starten en de Achterhoek in duiken?
Als de datum mij uitkomt, dan kunnen we misschien samen oprijden (ik woon ook in de Parel van 't Zuiden)..Plaatsen waar ik nooit geweest ben en mooi schijnen te zijn ben ik altijd voor, al moet ik er het hele land voor door. Breda-Arnhem is trouwens mijn dagelijkse route, dus vind ik het sowieso niet te ver weg.
Geen idee of het zo is, maar mijn hoes ziet er steviger uit en lijkt een hogere kwaliteit te hebben. Deze lijkt me wat dun. Maar daar zal de prijs ook naar zijn.Ik heb een vraag m.b.t. motorhoezen, komt wel vaker voorbij op het forum, heb ook al het topic doorgenomen. Vraag me nu af, of onderstaande hoes wat zou kunnen zijn:
MZ-RAINTECH motorhoes mt:L | Motorhoezen va € 27 | Motorkleding Zaanstad
[afbeelding]
Ik heb deze van Louis.deIk heb een vraag m.b.t. motorhoezen, komt wel vaker voorbij op het forum, heb ook al het topic doorgenomen. Vraag me nu af, of onderstaande hoes wat zou kunnen zijn:
MZ-RAINTECH motorhoes mt:L | Motorhoezen va € 27 | Motorkleding Zaanstad
[afbeelding]
Nee, de hoes is niet zwaar en hij komt niet tegen je blok aan omdat je stuur voldoende uitsteekt.Bedankt kopperma, ziet er goed uit inderdaad. Ik neem aan dat die hoes niet heel zwaar is?
Zit die hittebestendige rand ook bij het motorblok? Want dat wordt natuurlijk ook gloeiend heet...
Druk weekend wordt dat... Maar ik kan die zondag wel, dus ik zal erbij zijn.Diversion Meeting 22 Augustus 2010
Ik heb gelijk maar een datum geprikt, we zullen zien wat de opkomst is!
Ai... de 21e vertrek ik met het koekblik naar Frankrijk...Diversion Meeting 22 Augustus 2010
Ik heb gelijk maar een datum geprikt, we zullen zien wat de opkomst is!
Druk weekend wordt dat... Maar ik kan die zondag wel, dus ik zal erbij zijn.
@kopperma: Doen we!
Het is een idee en van velen vind je de woonplaats in het profiel, maar niet van allen en dus wacht ik op meerdere reacties.@Speedy76: is het misschien een idee om in de OP ook de woon-/verblijfplaats van de DIV-rijders te vermelden?
Is binnen enkele minuten toegevoegd aan de foto-post.Dat maakt het zoeken naarlotgenotentourbuddy's een stuk makkelijker. Wie is voor?
Bij mij mag je in ieder geval [Breda] achter mijn naam plakken!
Het is een idee en van velen vind je de woonplaats in het profiel, maar niet van allen en dus wacht ik op meerdere reacties.
Dat was ook mijn redenatie.Denk dat de mensen welke het niet in het profiel hebben staan ook niet graag in de OP willen hebben.
Bedenk wel:Ik ben er niet op tegen, maar misschien alleen de mensen vermelden welke het in het profiel hebben staan?
Dat was ook mijn redenatie. Bedenk wel:
Volgens mij zijn de profielen afgeschermd, maar iedere andere post is ook via Google te vinden, zo heb ik bijvoorbeeld MF gevonden.
uiteraardIk ben er niet op tegen, maar misschien alleen de mensen vermelden welke het in het profiel hebben staan?
Hallo allemaal, ik rijd dagelijks mijn trouwe fj600 uit 84.
Nu twijfel ik weleens om een div 600 aan te schaffen (de 900 vind ik te zwaar in massa) maar die heeft minder pk en kleindere tank en vaker doorgeroeste uitlaatcollector zo lijkt. Wat zijn redenen om het wel te doen, ps. ik heb geen enkele reden de fj weg te doen, maar toch zoekende, ik lees het graag!
Grt Peter
Hallo allemaal, ik rijd dagelijks mijn trouwe fj600 uit 84.
Nu twijfel ik weleens om een div 600 aan te schaffen (de 900 vind ik te zwaar in massa) maar die heeft minder pk en kleindere tank en vaker doorgeroeste uitlaatcollector zo lijkt. Wat zijn redenen om het wel te doen, ps. ik heb geen enkele reden de fj weg te doen, maar toch zoekende, ik lees het graag!
Grt Peter
Als je nu tevreden bent met de fj600 is er geen reden om over te stappen, maar als de fj600 van ouderdom uit elkaar valt of als reparatiekosten te hoog worden, dan is een overstap te overwegen naar de Diversion:Hoi, omdat ik me afvraag wat in de toekomst een reden kan zijn de 600 div te kopen, mijn fj600 is nog prima, nauwelijks olie verbruik en 1 op 21 met benzine, verder ook netjes.
Dus gaat niet zomaar weg, maar ben gewoon benieuwd.
Grt, Peter