Denk je echt dat een vergelijk mogelijk is:Enne we horen graag een stukje vergelijking met de Div natuurlijk...
Denk je echt dat een vergelijk mogelijk is:
http://www.autokanaal.be/moto/kawasaki/aid874720/kawasaki-zzr-1400-vermogenskanon-2.aspx
Ik ben benieuwd en ook hoeveel vermogenswinst dit voor een 600 zou opleverenMijn Div staat nu bij de tuner voor een dynokit + K&N dus kom maar op!
Zal morgen wel de uitdraai posten.
Ik ben benieuwd en ook hoeveel vermogenswinst dit voor een 600 zou opleveren
Klinkt aardig, maar ik denk dat ik mijn geld liever in een zwaardere motorfiets beleg.[afbeelding]
Hier zie je een vergelijk tussen een vanille 600 en 900
(negeer die "schakel-blieb" van de 900, max is 80pk op het achterwiel)
Heel mooi Marnix, gefeliciteerd !!!
Ach, toch leuk om nog eens te horen hoe het de ex-div-rijder vergaat?
[me="Jessica33"]laat haar sociale kant ook niet meer zien.[/me]
Marnix, eerst ffff lekker wennen aan al dat geweld hèDank jullie wel!
Het is inderdaad niet te vergelijken, het is echt een motor wat je onder je kont hebt dat is niet te ontkennen!
Dat lijkt mij niet plezierig rijden met een zwevende kroonplaat.
Dat lijkt mij niet plezierig rijden met een zwevende kroonplaat.
Alleen even opletten:
Bij het juist monteren moeten de vorkpoten aan beide zijden even ver door de kroonplaat steken.
Succes.
P.S. Ik zou deze keer wat loctite gebruiken.
Prachtig geluidje hoor
Wat een goed idee! Kun je niet een eenvoudige howto maken? En welke onderdelen heb je gebruikt?Net een 12 volt aansluiting op de Div gemaakt, en een kleine speedbag voor op de tank gekocht. Daar past het navigatiesysteem van de auto prachtig in het transparante bovenvakje, waterdicht, hup aan de 12 volt en rijden maar
[afbeelding]
De motor was niet echt warm meer dus vandaar dat ik hem niet in de toeren joeg.Prachtig geluidje hoor(ik mis alleen de échte revs) en een mooie fiets, als je van geel houdt
Maaruh, zet je hem nou uit met de noodstopknop?
Toch zou ik het uitzetten met de noodstop-knop snel afleren, want alles wat vaak gebruikt wordt heeft last van slijtage en mocht je in de middle of nowhere problemen krijgen, dan begin maar te zoeken met je boordgereedschap.De motor was niet echt warm meer dus vandaar dat ik hem niet in de toeren joeg.
De één zegt uitzetten met de noodstopknop en de ander met de sleutel, volgens mij maakt het allemaal niks uit. Ik deed het eerst altijd met de sleutel en tegenwoordig met de stopknop.
Ik heb de 12 volt aanlsuiting gekocht bij Polo in Kleef - Duitsland voor € 12.95. Een simpele haakse bevestiging met tie-wraps aan de frame buis. Ik moest wel de beide kabeltjes iets verlengen om bij de accu uit te komen.Wat een goed idee! Kun je niet een eenvoudige howto maken? En welke onderdelen heb je gebruikt?