Speedy76
MF veteraan
Niets te danken, zomaar een voorbeeld en heel misschien op andere plaatsen goedkoper te vinden.Dankje voor de link
* Maar zelf controleren op merk, type en bouwjaar!
Succes.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niets te danken, zomaar een voorbeeld en heel misschien op andere plaatsen goedkoper te vinden.Dankje voor de link
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je met verschillende maten bedoeld.Het vervelende van die data bases is dat ze met maten werken
Tot nu toe heb ik in de databases alles kunnen vinden.ik heb de keerring er nog niet uit
het is de bedoeling dat ik ze op een zaterdag wissel
vandaar mijn vraag voor onderdelen nummer of maat
het gaat om vorkkeerring Dversion 900 1995
Zo kan ik het ook, de bestuurder lichter en de fiets harder.ok, nog ff de recensie van de dynojet-beurt van mijn 900.
Nu ik financieel een stuk lichter ben ga ik een stuk harder.
Zo kan ik het ook, de bestuurder lichter en de fiets harder.
Dus afvallen is je advies.
Dat zou toch moeten rijden.83pk met 83kg ~
Ziet er zeer goed uit Duke.
Maak je op de tank nog zwarte strepen zoals de vroegere amerikaanse Yamaha racers?
Ga ik zeker volgen Kees .... heel veel plezier !!!!Alleen nog even nieuwe remblokjes achter en wat zaken aan de intercom veranderen en dan is de Div klaar voor de vakantie. Ik ga een reisverslag bijhouden op het forum. Voor de liefhebbers:
Kees Den Haag in "The Long Way Up, and Down. Reisverslag."
Echt prachtig Duke, ben benieuwd naar je 1e rij ervaringen.
Het verbruik zal wel niet zoveel lager zijn dat je het binnen een te halen aantal KM de investering terug verdient. Maar plezier op de motor mag best wat kosten. Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd naar het verschil, maar om daarvoor de investering te doen vind ik wat te gortig. De vraag is wat brutaal, maar ik stel hem toch: Zou het mogelijk zijn dat ik een keer op jou div 900 een stukje mag rijden?ok, nog ff de recensie van de dynojet-beurt van mijn 900.
Nu ik financieel een stuk lichter ben ga ik een stuk harder.
De uitdraai was niet spectaculair, 3NM erbij, 2PK. Maar ik merk vooral in het middengebied dat de motor beter oppakt en makkelijker in de toeren draait.
Half gas vanaf 3500tpm zorgt ervoor dat ie omhoog komt uit de (progressieve) voorveren, en dat had ik nog niet echt meegemaakt. Ik vond de Div in vergelijking met mijn eerdere sportmotoren lui, en dat is (iets) verbeterd.
De hoofdsproeier is kleiner geworden dus het verbruik is lager. Moet nog even kijken wat het gaat worden bij rustige woon-werk km's.
Ik kan het eigenlijk alleen aanraden als je nog lang met de Div wil gaan doen, in combinatie met een andere controle/reparatie, zoals in mijn geval kleppen stellen, zodat er op uren bespaard kan worden.
Nuttiger dan bijv. een onderkuip.
...het volgende project.
De vraag is wat brutaal, maar ik stel hem toch: Zou het mogelijk zijn dat ik een keer op jou div 900 een stukje mag rijden?
Het laten monteren is waarschijnlijk het verstandigste, in verband met het juist afstellen.Ja die heb ik ook. Behalve het demonteren zijn ze best ok hoor. Maar misschien dat een dealer er meer zin in heeft om ze te monterenvoor een bepaalde vooraf vastgestelde prijs.
Ach het mantra "het monteren was ronduit klote" komt weer bovendrijven
Ja die heb ik ook. Behalve het demonteren zijn ze best ok hoor. Maar misschien dat een dealer er meer zin in heeft om ze te monteren voor een bepaalde vooraf vastgestelde prijs. Ach het mantra "het monteren was ronduit klote" komt weer bovendrijven
Het laten monteren is waarschijnlijk het verstandigste, in verband met het juist afstellen.
'Moeten' is een tweede, maar bij de wijziging van het uitlaatsysteem wel verstandig.Heb jij eigenlijk na montage de motor anders af moeten stellen Jeltel ??