Speedy76
MF veteraan
Dat is precies wat ik bedoelde en dan is de afweging:De blokjes met sintermetaal slijten veel minder hard, maar die laten je schijven weer sneller slijten.
Regelmatig blokken of schijven vervangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is precies wat ik bedoelde en dan is de afweging:De blokjes met sintermetaal slijten veel minder hard, maar die laten je schijven weer sneller slijten.
Dat is mijn ervaring door de jaren heen, maar tegenwoordig kun je ook redelijk geprijsde schijven vinden op internet en dus een afweging die eenieder voor zichzelf moet maken.Dan is dus vaker blokjes vervangen goedkoper?
Nee, maar een beetje logisch nadenken kan ook geen kwaad af en toe.Heb je daar ervaring mee
Oké, kan ik mij in vinden, maar je opmerking kwam op het moment dat ik het over iets anders had.Nee, maar een beetje logisch nadenken kan ook geen kwaad af en toe.
Als je kijkt naar de hoeveelheid onderdelen die geleverd worden bij de Div 900 zoals Jeltel dat heeft ervaren is dat een logisch gevolg. Bij de Div 600 is dat een stuk minder, dus eenvoudiger.
Huhu,
ik heb over 1 week pas examen, maar ik ben alvast om mij heen aan het kijken. Nu ben ik verliefd geworden op een Yamaha Diversion. Ik heb er 1 gezien die ook al op 25 Kw staat en dat is dan natuurlijk perfekt. Nu wil ik graag weten waar ik zo op moet letten? Ik heb ook een link:
...
Het is wel een duitse advertentie. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :-)
Alvast bedankt
Groetjes,
Denise
p.s. Ik woon in Duitsland bye the way. Voor diegene die dat niet weten
Volgens mij wordt dit echt een waanzinnig mooie Diversion, een uniek exemplaarverlichting is ook klaar was even een puzzel werk
Duke[afbeelding]
zeg duke, wanneer kan ik je inhuren? wat een werk!!!
trouwens, jij had zijkoffers ofzo met rekje voor een div die je kwijt wilde... ik ben zoekende. ik wilde je pm-en maar dat kan niet...
zeg duke, wanneer kan ik je inhuren? wat een werk!!!
trouwens, jij had zijkoffers ofzo met rekje voor een div die je kwijt wilde... ik ben zoekende. ik wilde je pm-en maar dat kan niet...
Zeg Alexjuh de koffers heb ik nog als je geinterseerd ben ben ik hier te berijken
of wel kijk maar ik heb ze nog
Duke
zijn ze te monteren op een diversion xj 600 s waar al een topkofferek op zit?
je had de rekjes + koffers toch?
Welkom!Huhu,
ik heb over 1 week pas examen, maar ik ben alvast om mij heen aan het kijken. Nu ben ik verliefd geworden op een Yamaha Diversion. Ik heb er 1 gezien die ook al op 25 Kw staat en dat is dan natuurlijk perfekt. Nu wil ik graag weten waar ik zo op moet letten? Ik heb ook een link:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...dsAsString=&lang=de&id=131957606&pageNumber=2
Het is wel een duitse advertentie. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :-)
Alvast bedankt
Groetjes,
Denise
p.s. Ik woon in Duitsland bye the way. Voor diegene die dat niet weten
Dit is dus met alle beugels en bevestinging dus kijk maar
Duke
kunnen we een keer meeten? ik zal ze toch ffe moeten passen enzo.
heb je een vraagprijs of mag ik gewoon een bod doen?
en je hebt alle schroeven ook nog neem ik aan?
alexjuh
edit: heb jij een foto van hoe dat rek op jou motor vast zat?
@Duke: Mooi werk man! Ik zal je binnenkort vast wel eens spotten in Den Haag. Want het kan niet lang meer duren voordat je er mee gaat
@Alexjuh: Als je hulp nodig hebt met de montage zeg je het maar. Ik zal vast niet zo heel ver van Duke wonen en dan kan je direct er mee terugrijden.