Sandertjer
MF veteraan
Ik ben vanaf vanavond ook offiecieel div rijder af, hij word opgehaalt door het nieuwe baasje en dan ga ik lekker verder met mijn ZZR.
Post nog effen foto's!
En jij ook Jessica!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben vanaf vanavond ook offiecieel div rijder af, hij word opgehaalt door het nieuwe baasje en dan ga ik lekker verder met mijn ZZR.
Ik heb even een bagagevraag:
Is er hier iemand die een topkoffer op zijn/haar diversion heeft gemonteerd?
Danwel van givi, danwel van een ander merk?
Want ik ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet! Vooral ook als de koffer eraf is maar de drager er nog op zit. Bij veel moderne yamaha's en suzuki's vind ik het er namelijk zonder koffer ook niet slecht uitzien. Ben benieuwd.
Ik heb even een bagagevraag:
Is er hier iemand die een topkoffer op zijn/haar diversion heeft gemonteerd?
Danwel van givi, danwel van een ander merk?
Want ik ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet! Vooral ook als de koffer eraf is maar de drager er nog op zit. Bij veel moderne yamaha's en suzuki's vind ik het er namelijk zonder koffer ook niet slecht uitzien. Ben benieuwd.
ik wind hem net iets te groot maar er kan genoeg in voor een dagje toeren
Oei! Da's een flink gat inderdaad!!Tussen al die mooie diversion kom ik even met een mooie foto van mijn woon-werkbrik, de rechteruitlaat maakte de laatste tijd wat meer herrie. De vorige eigenaar had een gat in de uitlaat met dumdumtape en een stuk staal dichtgemaakt, dat even weggehaald en toen bleek dat dat gat iets groter was dan ik dacht..
Nu toch nog maar een keer provisorisch proberen te maken want de div moet tot september in ieder geval nog doorrijden [afbeelding]
Stuk plaatstaal en wat aluminiumtape![afbeelding]
Mijne zit ook links......splitpen he?!
Nee hoor, de moer met de splitpen hoort links te zitten. En zo moeilijk is het toch niet om je wiel as los te draaien.Ik zit dus nog steeds te k*tten met mijn achterwiel, om de ketting dus te stellen.
En nu zie ik toevallig weer een foto van een div waar die bout + split/borgpen aan de rechterkant zit.
Bij mij zit dat dus links? Maakt dat nog uit? Heeft de vorige eigenaar een keer zitten slapen bij het terugzetten van het wiel?
Bij mij zit-ie rechts, ik gok dat het weer iets is wat niet uitmaakt en ze net doen wat uitkomtNee hoor, de moer met de splitpen hoort links te zitten. En zo moeilijk is het toch niet om je wiel as los te draaien.
Ik kan zo geen reden bedenken waarom ie zo zit, maar origineel zit de moer met splitpen echt links. En dat zullen ze niet zomaar willekeurig doen lijkt mij.Bij mij zit-ie rechts, ik gok dat het weer iets is wat niet uitmaakt en ze net doen wat uitkomt