Het verschil tussen Belgie en Luxemburg is ook leuk: Belgie is een grote lappendeken, allemaal reparaties aan het asfalt, en in Luxemburg asfalteren ze gewoon opnieuw zodra er een krasje op de weg zit...Heb gisteren overigens voor het eerst in het buitenland gereden met de motor (Nederland, jawel, dat is buitenland voor mij...). De kwaliteit van de wegen is alleszins duidelijk beter in Nederland. Wat een verschil zeg. Met het koekblik let ik daar minder op.
Hey Ronk, als je ook maar een klein beetje op mijn husbie lijkt, vind je dat hélemáál niet erg
(De quote is op de één of andere manier mislukt, maar ik bedoel dus dat sleutelen...)
Ik vervang ook gelijk het filter mee.
Nog iemand tips voor de te gebruiken olie?
Heb nu deze op het oog:
http://www.motoronderdelen.nl/viewprod.asp?merk_id=31&Model_id=1286&Motor_id=1634&prod_id=1434#
Met dit filter:
http://www.motoronderdelen.nl/viewprod.asp?merk_id=31&Model_id=1286&Motor_id=1634&prod_id=1367#
U vraagt, wij draaien! En ja, nu snap je wellicht waarom de kwaliteit van de wegen in België regelmatig door de NL-ers vervloekt wordt...Hey Jessica, je mag de foto van mijn motorstek anders ook op de OP plaatsen.
Heb gisteren overigens voor het eerst in het buitenland gereden met de motor (Nederland, jawel, dat is buitenland voor mij...). De kwaliteit van de wegen is alleszins duidelijk beter in Nederland. Wat een verschil zeg. Met het koekblik let ik daar minder op.
Ik heb zo'n zadel ook op mijn Div 600 uit '98 dus ja, dat past (mits het idd van een 600 afkomstig is).Dit zadel hé
[afbeelding]
hoort dat nou bij de 900?
Weet iemand ofdat hij ook past op de 600?
Vind het echt mooi met die stiksels
Bedoel je dit verhaal over het bougiebeeld:Ff verder spammen: heeft iemand die link naar de plaatjes van de bougies voor in de FAQ in de OP?
En andere FAQ's mag je ook melden trouwens, vind ik errug handig...
En misschien andere Div-rijders ook.
Ik heb zo'n zadel ook op mijn Div 600 uit '98 dus ja, dat past (mits het idd van een 600 afkomstig is).
Het verschil tussen Belgie en Luxemburg is ook leuk: Belgie is een grote lappendeken, allemaal reparaties aan het asfalt, en in Luxemburg asfalteren ze gewoon opnieuw zodra er een krasje op de weg zit...
[me="RemcoNL"]wil graag weer naar Lux![/me]
Even m'n vraag kicken: heeft iemand enig idee hoe dik nieuwe remschijven zijn?
Of het onderhoudsschema wat ook handig is bij het beoordelen van een 2dehandsfiets:Ff verder spammen: heeft iemand die link naar de plaatjes van de bougies voor in de FAQ in de OP?
En andere FAQ's mag je ook melden trouwens, vind ik errug handig...
En misschien andere Div-rijders ook.
WPHB zegt (Div 600): remschijf voor moet minimaal 5.5 mm dik zijn.
Als ik hem opmeet, kom ik op 5.4 ... En als ik het opstaande buitenrandje meet 6.0. Betekent dit daadwerkelijk dat een nieuwe remschijf 6.0 mm dik is, en bij 5.5 mm al vervangen moet worden? Of is iets meer marge dan het WPHB zegt ook goed te doen? M'n schijf is perfect rond namelijk, zou zonde zijn als ik van een nieuwe slechts een halve mm mag verslijten!
Achter is 3.5 het minimum, en daar heb ik nog wel even...
Pannenonderzetters van maken.
Zet je eigen foto ook op MF, want op deze manier valt hij weg uit de OP.@ speedy: thanx! Ze staan er allebei in.
Tof!Ik heb net nieuwe besteld, zodra ze binnen zijn zal ik ze ff opmeten.
Wat meer foto's en gegevens als bouwjaar, km stand etc zou wonderen doen.Voor eventuele liefhebbers heb ik twee diversions te koop.
Heb zelf een Diversion XJ900S gekocht
Je mag er op bieden/mailen of bellen 06-51903278[afbeelding]
Klopt helemaal. Op mijn 2002 Div 600 zit ook het 'stikselzadel'. Ik heb ook op verschillende fora gelezen dat je het zadel niet op een ouder model kunt overzetten, maar dat je wel de buddy overtrek kunt verwisselen. 2 uurtjes prutsen met een schroevendraaier en een nietapparaat en klaar! Hier een handige 'howto'Dat zadel wat je op de foto toont is van een 600 (de foto is ook van een Div 600). Is van het model na '97 uit mn hoofd. Dit zadel past niet op een pre-'97er (van het weekend nog geprobeerd). t zijn trouwens geen echte stiksels, hoor maar wel mooi!
die van mij zijn 2 mmIk heb hier een setje nieuwe schijven liggen voor de 900. De nieuwe is 3,9mm, en er staat op dat de limiet 3,5mm is. Ik vindt het ook erg weinig als je slechts 0,4mm mag afslijten. Mat moet je eigenlijk met oude remschijven doen? Weggooien?
Tof!
Wat betaal je ervoor als ik vragen mag? (en waar)?