Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
S850heeft iemand ervaring met dit product op de diversion van 2000? http://www.givi.it/Accessories-for-bikes-scooters/Accessories/S850
Dit lijkt me namelijk een erg handig tasje alleen weet ik niet zeker of het past op de diversion. Ik hoor het graag!
Diversion-dingetjes:
de uitlaat (vooral de bochten) kunnen roestig zijn. Een nieuwe set koop je vanaf €100 (ff teruglezen in dit topic).
de middenbok kan door regen/pekel/oid aardig roestig zijn.
@ mossieramm: de zithoogte van een 900 is hoger, ik weet niet hoeveel.
En natuurlijk welkom in 't topic allebei!!
Mag ik nieuwsgierig zijn naar de vraagprijs? Particulier of dealer?Dankjewel voor het welkom!
In de advertentie stond dat het uitlaatsysteem volledig is gerepareerd, dus waarschijnlijk heeft de huidige eigenaar dat probleem al voor zijn kiezen gehad.
Maar zeker een goede tip, en zal er op letten!
Mag ik nieuwsgierig zijn naar de vraagprijs? Particulier of dealer?
Hallo Nick(name) Welkom op het Div topic;Goedenavond!
Ik ga morgenavond kijken bij wat ik hoop mijn eerste motor gaat worden.
Een XJ 600 S uit '92 met net geen 70.000 km op de teller.
Hebben jullie misschien nog tips voor specifieke Diversion "dingetjes" waar je op moet letten?
Is het deze?Goedenavond!
Ik ga morgenavond kijken bij wat ik hoop mijn eerste motor gaat worden.
Een XJ 600 S uit '92 met net geen 70.000 km op de teller.
Hebben jullie misschien nog tips voor specifieke Diversion "dingetjes" waar je op moet letten?
Is het deze?
KenmerkenSoort motor:
Toermotor Bouwjaar: 1992 Kilometerstand: 69.446 km Motorinhoud: 600 cc BeschrijvingYamaha Diversion XJ 600 met kofferset. Goed onderhouden en in goede staat verkerende toermotor.Er zit geen schade aan, maar gezien zijn leeftijd wat gebruikersplekjes.Dit is een ideale motor voor zorgeloos motorplezier.Deze motor is zeer geschikt voor de beginnende motorrijder.Banden, remmen, ketting/tandwielen en overige delen zijn goed. De voorvorkkeerringen zijn vernieuwd en uitlaatssysteem is volledig gerepareerd.
Let dan even op HOE het uitlaatsysteem is gerepareerd, gerepareerd is niet perse vervangen, kan gelast zijn.
Voorvork keerringen zijn al vervangen dus.
Zit alleen een vreemd ruitje op (geen probleem hoor) en een "hogere" kuip (langs de ruit)[afbeelding]
Mijn ruitje:[afbeelding]
Alleszins redelijk als de Div verder niets mankeert, maar ik denk dat je er nog wel iets af kunt praten Het is tenslotte een motor van 18 jaar oud, maar ook doet niets af aan het feit dat je er nog lang plezier van kunt hebben.Goed gezocht
Inderdaad, die is het.
Wat voor gevoel krijg jij bij die prijs?
Ligt aan de toestand, maar in goede staat zeker.Wat denken jullie dat zo'n koffersetje nog doet op marktplaats? 100 € ?
Alles wat niet beschadigd is of verkleurd door hitte enz. moet weer in een vrij goede toestand terug te brengen zijn.Ben ook even door dit topic aan het spitten en kwam inderdaad nog wat indrukwekkend poetswerk tegen
Lukt dat alleen met RVS? Die glans terugkrijgen?
Alles wat niet beschadigd is of verkleurd door hitte enz. moet weer in een vrij goede toestand terug te brengen zijn.
Mits je er maar genoeg zweet tegen aan gooit
Persoonlijk vind ik dat niks.Iemand ervaring met het s'avonds kopen van een motor?
Er zijn verkopers waarmee je de afspraak kunt maken dat ze het vrijwaringsbewijs de volgende dag krijgen of dat je het kunt opsturen.Wanneer ga je overschrijven?
Wacht je helemaal tot de volgende dag?
Mijn tip:Ben voor de rest niet ongeduldig hoor...
Een blonde Diversion Ik ben benieuwd naar de foto'sJoepi..!! , sinds zaterdag ook me blonde diversion binnen..!! Binnenkort een pica maar ga eerst maar is de oude topics doornemen..!!
Een blonde Diversion Ik ben benieuwd naar de foto's