Die kende ik wel ja. Helaas is bij motoren de kuip vaak het eerste die kapot gaat bij een schuiver. Maar ik kan het nog wel eens proberen. Alhoewel de prijs bij Boonstra waarschijnlijk niet echt goedkoop is. Een 2ehands zadel moest al €100 opbrengen bij Boonstra.http/www.boonstramotoren.nl/home/index.html
Hebben vaal wel iets liggen.
De N staat voor naked en de S (Diversion) kreeg vanaf 1992 standaard een topkuip.Hey ik had even een vraagje... wat is nou het verschil tussen een Xj600 S of N?
Nee, daar heb ik helaas geen ervaring mee. Maar vind het wel zonde om het niet te proberen.
Bij de How To's is veel informatie te vinden.Gewoon ff rondlezen hier op't forum , kom je een heel eind mee .
Voor de zekerheid had ik achter het bevestigingspunt dat dus ook uitgebroken was bij mijn onderkuip een glasvezelmatje geplakt , zie je niks van , aan de achterkant wonen geen mensen .
Voor het spuiten me ingelezen in een topic in ik meen techniek alhier .
Kheb alleen Alpine oordopjes laten aanmeten. Krijg ze binnen 4 week thuisgestuurd dus ben benieuwd hoe ze bevallenZo er zijn aardig wat mensen op de beurs geweest! Veel gekocht?
ik heb een paar laarzen gekocht, echt een koopje! een druppellader Q-tek (had ik nog niet) en een col (voor binnenkort de ritjes naar R'dam)... op de stand van Yamaha nog gesproken met iemand van daar en die wist me te vertellen dat voor de nieuwe Tenere er een nieuw blok gemaakt is, en dat deze waarschijnlijk een goede basis kan zijn voor een opvolger van de div 900. iemand hier bekend mee?...........
Zo er zijn aardig wat mensen op de beurs geweest! Veel gekocht?
ik heb een paar laarzen gekocht, echt een koopje! een druppellader Q-tek (had ik nog niet) en een col (voor binnenkort de ritjes naar R'dam)... op de stand van Yamaha nog gesproken met iemand van daar en die wist me te vertellen dat voor de nieuwe Tenere er een nieuw blok gemaakt is, en dat deze waarschijnlijk een goede basis kan zijn voor een opvolger van de div 900. iemand hier bekend mee?...........
bij mij was de klem door gerot en dat eronder ziet er ook nie echt jofel meer uit maar bij de monteur zei dat alleen vervanging van de klem nodig was die is 8 euro en erop zetten is een kwestie van demper eraf ( twee boutjes ) en klemmetje erop
bij mij was de klem door gerot en dat eronder ziet er ook nie echt jofel meer uit maar bij de monteur zei dat alleen vervanging van de klem nodig was die is 8 euro en erop zetten is een kwestie van demper eraf ( twee boutjes ) en klemmetje erop
Het spruitstuk zit aan de cilinderMijn verbindingsstuk tussen de demper en het spruitstuk ziet er na deze winter aanzienlijk slechter uit dan paar maanden geleden en heb het idee dat het niet lang duurt dat dit vervangen moet worden. Moet er dan een geheel nieuw spruitstuk komen of is dit slechts een los tussenstuk? In werkplaatshandboek kan ik niets vinden.
Iemand ervaring met kostenplaatje?
He Creators! ja, heb me een leren pak aangemeten, losse jas en broek, mooi prijsje!
En een paar reflecterende Yamaha stickers voor op de zijkoffers.....had een dag vol plezier
Jammer hoor die stickers had ik ook wel kunnen maken voor jemaar ik hoop je gauw weer te zien rijden in je nieuwe pak!
ben nu bezig met totalwrappen van een motor, zodra ik daar wat foto's van heb zal ik ze posten. Heb wel al wat koekblikken gewrapt (totaal inpakken in een andere kleur)
Link werkt niet zonder wachtwoord.Heb jij de Scotch reflecterend folie?
Zoals achter op de koffers van deze FJR
http://forum.fjr-club.nl/topic.asp?TOPIC_ID=6613
Heb jij de Scotch reflecterend folie?
Zoals achter op de koffers van deze FJR
http://forum.fjr-club.nl/topic.asp?TOPIC_ID=6613
ok, deze danIk kan er niet in zonder ww. Maar ik kan alle 3M (scotch) reflectiemateriaal snijden! en ook van Avery
Die kende ik wel ja. Helaas is bij motoren de kuip vaak het eerste die kapot gaat bij een schuiver. Maar ik kan het nog wel eens proberen. Alhoewel de prijs bij Boonstra waarschijnlijk niet echt goedkoop is. Een 2ehands zadel moest al €100 opbrengen bij Boonstra.
Motoparts Online heeft ook kuipdelen voor de diversion. €90,- zo te zien.
EDIT: Das links, hmm, rechts staat er momenteel niet zoveel :-(
Deze is idd ook met een enkele voorrem en wat werk.
Achterband is op, accu is bijna dood, voorpoot keerringen moeten vervangen worden en de voorremblokjes zijn daardoor vol vorkolie, dus die moeten ook vervangen worden.
Als ik dan toch die keerringen vervang kan ik er net zo goed ff 2 progresieve veren in zetten.
Of gelijk een jongere vork erin met een wiel met dubbele rem, maar is dat verschil de moeite (lees geld) waard?
Maar goed ik krijg hem dan ook voor een heel zoet prijsje.
Ik heb op deze al eens gereden en mijn pa had een aantal jaar geleden dezelfde versie (maar dan groen) en daar heb ik ook wel eens op gereden.
Als je even verder kijkt hebben ze best veel kuipjes, ook in mijn kleurMotoparts Online heeft ook kuipdelen voor de diversion. €90,- zo te zien.
EDIT: Das links, hmm, rechts staat er momenteel niet zoveel :-(