Ik lees in handboeken:maw harde toerbanden + verse filter + spandex motorkostuum = 1:30 makkelijk
Je hebt voor 2 liter deuken in je tank?iemand verklaringen hiervoor?
wat is er mis met de startpostFoggie ==> Moet je nu geen hele mooie startpost gaan maken?Ik lees in handboeken:
2.0 bar voor, 2.25 achter (bij zware belading 2.5 achter).
Echter, de verkoper zei 2.4 voor, 2.7 achter... Nu heb ik m'n banden pas opgepompt, naar 2.2 voor en 2.5 achter, veel verder durf ik eigenlijk niet te gaan... Wat is wijsheid?!
In een wijnfles?...
Dus Wolve was 0,7l komen brengen en zo kon ik weer naar het tankstation.
...
Misschien vuiligheid in de tankhoi!
Ik mis anderhalve liter in mijn tank!
ik stond vandaag stil!zonder benzine.
Laten we zeggen dat er nog 0,5 liter in zat toen ik bij het tankstation aan kwam.
Tank open, slang erin en tanken maar.. en ik kreeg er niet meer in dan 21,8 literterwijl ik toch echt een 24 liter tank schijn te hebben...
iemand verklaringen hiervoor?
Tevens terugvindpost
En dan nog zijn er mensen die zeggen dan (oude) motoren onveilig zijnMisschien vuiligheid in de tank
Door de jaren heen ontstaat er veiligheid in de tank, vocht en andere rotzooi en misschien is het een idee om de tank te legen en het filter te reinigen of vernieuwen.
Met excuses, ik bedoelde vuiligheid en zal het aanpassen, het is nog vroeg.En dan nog zijn er mensen die zeggen dan (oude) motoren onveilig zijn
Foggie ==> Moet je nu geen hele mooie startpost gaan maken?Ik lees in handboeken:
Echter, de verkoper zei 2.4 voor, 2.7 achter... Nu heb ik m'n banden pas opgepompt, naar 2.2 voor en 2.5 achter, veel verder durf ik eigenlijk niet te gaan... Wat is wijsheid?!
Nee hoor, jaren te vroeg.1 maand te laat
hoi!
Ik mis anderhalve liter in mijn tank!
ik stond vandaag stil!zonder benzine.
Laten we zeggen dat er nog 0,5 liter in zat toen ik bij het tankstation aan kwam.
Tank open, slang erin en tanken maar.. en ik kreeg er niet meer in dan 21,8 literterwijl ik toch echt een 24 liter tank schijn te hebben...
Tevens terugvindpost
Foggie ==> Moet je nu geen hele mooie startpost gaan maken?Ik lees in handboeken:
...
wat is er mis met de startpost