Wullebolle
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #2.151
Ik heb nog een zelden gebruikte Haynes voor een 900 te koop: 25€ incl. verzendkost.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn tips van gisteren waren zonder kosten.Ik heb nog een zelden gebruikte Haynes voor een 900 te koop: 25€ incl. verzendkost.
Mijn tips van gisteren waren zonder kosten.
Mwoah zoietsBedoel je: 16 november 2009 11:20
Pardon , ?? eerste post : zelden gebruikte Haynes.
tweede post : ezelsoren van het vele bladeren .vetvlekken . potlood gekrabbel .
'T lijkt verdorie wel marktplaats .
Pardon , ?? eerste post : zelden gebruikte Haynes.
tweede post : ezelsoren van het vele bladeren .vetvlekken . potlood gekrabbel .
'T lijkt verdorie wel marktplaats .
(wel een potloodkrabbel: de hoogteverstelling van de koplamp staat namelijk fout aangegeven in de Haynes: hoogte = verwisseld met linksrechts verstelling)
Ha, daar is het dus fout gegaan bij de afstelling van m'n Xenon lamp.....
De Haynes voor de 900 van Mikoyan is eveneens te koop, €20, en zelf komen halen, Diverse ezelsoren en vlekken, dus: gebruikt....e.e.a. tot volle tevredenheid
Was jou 900 dan zoooo slecht dat hij zoveel reparaties nodig had?
Of je het gelooft of niet, maar een pdfje kun je ook printen, in z'n geheel als boek, of alleen een of meerdere pagina's i.v.m. de geplande werkzaamheden.Doe mij ook maar een boek ipv pdfjes. Met je vuile handen naar de pc lopen om op enter te drukken is ook niks.. Die van mij is een 600 en uit 94.
Complete werkplaatshandboeken te beperktEn ik heb die pdfjes van je bekeken maar die informatie is ook maar beperkt.
Complete werkplaatshandboeken te beperkt
Of hij bedoeld dat er stukken van de pagina's missen...De zijkanten zijn bij het scannen niet meegenomen!Of iig niet altijd even goed.
Gisteravond gemerkt dat mijn dashboard verlichting het niet meer doet. Ik weet binnenkort weer wat doen. Ik denk dat ik dan ineens die plastiek schroeven van het windscherm vervang door RVS exemplaren. Weet iemand de juiste maat?
Gisteravond gemerkt dat mijn dashboard verlichting het niet meer doet. Ik weet binnenkort weer wat doen. Ik denk dat ik dan ineens die plastiek schroeven van het windscherm vervang door RVS exemplaren. Weet iemand de juiste maat?
Een andere vraag heeft iemand een Gearindicator op zijn diversion zitten? En zo ja welk merk? En is dit makkelijk aan te sluiten?