Het grote Yamaha Diversion topic (deel 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn tips van gisteren waren zonder kosten. ;) 8-) :]

Een knisperend boek, het ritselen van de bladzijden, pagina's die kunnen omgedraaid worden, de geur van drukinkt, het gevoel van de kartonnen kaft, de glans van de foto's, de ezelsoren van het vele bladeren, het vetvlekje op die pagina waar je na veel vloeken dankzij het wphb je probleem toch maar opgelost kreeg, de potloodnotities ...

... een pdf is zielloos.

:+

Pardon , ?? eerste post : zelden gebruikte Haynes.
tweede post : ezelsoren van het vele bladeren .vetvlekken . potlood gekrabbel .

'T lijkt verdorie wel marktplaats .

Pardon , ?? eerste post : zelden gebruikte Haynes.
tweede post : ezelsoren van het vele bladeren .vetvlekken . potlood gekrabbel .

'T lijkt verdorie wel marktplaats .

tutut
mijn Haynes is proper
Een nieuwe eigenaar kan er naar hartelust ezelsoren aan plooien en er zo een ziel in steken.

(wel een potloodkrabbel: de hoogteverstelling van de koplamp staat namelijk fout aangegeven in de Haynes: hoogte = verwisseld met linksrechts verstelling)

Laatst bewerkt:
(wel een potloodkrabbel: de hoogteverstelling van de koplamp staat namelijk fout aangegeven in de Haynes: hoogte = verwisseld met linksrechts verstelling)

Ha, daar is het dus fout gegaan bij de afstelling van m'n Xenon lamp.....
De Haynes voor de 900 van Mikoyan is eveneens te koop, €20, en zelf komen halen, Diverse ezelsoren en vlekken, dus: gebruikt....e.e.a. tot volle tevredenheid

Ha, daar is het dus fout gegaan bij de afstelling van m'n Xenon lamp.....
:Y

De Haynes voor de 900 van Mikoyan is eveneens te koop, €20, en zelf komen halen, Diverse ezelsoren en vlekken, dus: gebruikt....e.e.a. tot volle tevredenheid

Was jou 900 dan zoooo slecht dat hij zoveel reparaties nodig had?

Laatst bewerkt:
:YWas jou 900 dan zoooo slecht dat hij zoveel reparaties nodig had?

Nee, alleen gebruikt voor demontage van het voor en achterwiel voor een nieuwe band, dat was goedkoper dan bij de bandenboer te laten doen, en diverse malen om ff te kontroleren of ik de olie wel goed ververst had, en niets vergeten was....t'is af en toe een vergiet boven op m'n nekkie..... ja, ouderdom komt met gebreken....hoe heette Alzheimer ook al weer van z'n voornaam...

Laatst bewerkt:
Doe mij ook maar een boek ipv pdfjes. Met je vuile handen naar de pc lopen om op enter te drukken is ook niks.. Die van mij is een 600 en uit 94. Ik weet niet om welke bouwjaren jou boek gaat wullebolle, maar maakt het ook niet dat het boek over een 900 gaat? :?

Ik wil echt alles zelf gaan doen, als het niet uitmaakt heb ik er wel ezelsoren naar.... _O-

Doe mij ook maar een boek ipv pdfjes. Met je vuile handen naar de pc lopen om op enter te drukken is ook niks.. Die van mij is een 600 en uit 94.
Of je het gelooft of niet, maar een pdfje kun je ook printen, in z'n geheel als boek, of alleen een of meerdere pagina's i.v.m. de geplande werkzaamheden. ;)

P.S. En iedere keer weer opnieuw heb je verse pagina's, indien gewenst. ;) 8-) :]

Goed dat je het zegt, ik had al bijna een laptop besteld... ;) Nu weet ik meteen waar dat vierkante ding naast mijn pc voor is waar van die dure dingen in moeten. Tnx speedy. _O- En ik heb die pdfjes van je bekeken maar die informatie is ook maar beperkt.

Ik moet met een boek mijn hele motor uit elkaar kunnen halen, niet dat ik dat ooit ga doen, maar wel elk probleem kunnen oplossen. :Y Wullebolle bedankt maar ik denk toch dat ik die bij japparts bestel. Je zal net zien dat er van die kleine dingetjes net anders zijn die dan weer grote ergenis kunnen veroorzaken. |(
Je kent het misschien wel.

Digitaal heeft mijn voorkeur. Gewenste bladzijdes even uitprinten en op een klembord steken (uit ervaring weet ik dat juist op de belangrijke momenten de geprinte blaadjes wegwaaien, vandaar het klembord). Geen vette vlekken waardoor het boek onleesbaar wordt. Na gedane arbeid kan het geprinte met eventuele kreukels, vlekken en wat niet meer tussen het oud papier.

Gisteravond gemerkt dat mijn dashboard verlichting het niet meer doet. Ik weet binnenkort weer wat doen. Ik denk dat ik dan ineens die plastiek schroeven van het windscherm vervang door RVS exemplaren. Weet iemand de juiste maat?

Of hij bedoeld dat er stukken van de pagina's missen...De zijkanten zijn bij het scannen niet meegenomen!Of iig niet altijd even goed. :X

Kheb niet gekeken, maar is dat die versie waarin een aantal paginas achterstevoren zijn ingescand? De pagina volgorde klopt niet.

Gisteravond gemerkt dat mijn dashboard verlichting het niet meer doet. Ik weet binnenkort weer wat doen. Ik denk dat ik dan ineens die plastiek schroeven van het windscherm vervang door RVS exemplaren. Weet iemand de juiste maat?

Kan je doen , maar ik heb hier wel eens gelezen dat bij een ongelukje je ruitje happen nog minder prettig is met metalen schroeven als met plastieke.
Lijkt me logisch .
Ze schijnen overigens wel fors aan de prijs te zijn.

Ik heb er zwarte Parkers ingedraaid, zit perfect en goed vast te draaien die plastieke dingen zijn waardeloos en inderdaad best prijzig....

Zou je kunnen kijken hoeveel lampjes erin zitten voor alleen de verlichting, ik wil de mijne ook vervangen alleen wil ik wel weten hoeveel erin moeten ivm het bestellen van ledjes ( € 14,95 / 2) en deze zijn niet echt goedkoop...

M5x20, er zijn zat motoren met metalen schroefjes in de kuipruit, ik heb ze ook vervangen voor metaal op aanraden van een Yamaha dealer.
Wel wat vet aan de boutjes doen, rvs en messing wil niet zo met elkaar

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat erger is een keer nieuwe plastic schroefjes kopen of verwond te raken door een ruitje dat heel goed vast gezet is. Zeker omdat het meestal precies op je nek klapt...

Daarom voor mij maar gewoon die plastic schroefjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan