Gekomaro
Die hard MF'er
Relais vervangen is het eenvoudigste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eigenlijk is het wel vereist -vind ik dan- dat er een fotooke van de Diversion in kwestie wordt weergegeven op deze schitterende zaterdagGoedendag, ik ben Jan. Ik lees al een tijdje mee maar had tot nu toe geen vragen.
Op mijn xj600s 2002 wil ik graag kleinere knipperlichten. Ik had mooi metalen gevonden in het oosten en besteld.
Ik weet niet veel van electra. Wat ik wel wist, is dat je bij overgang naar led iets moet doen aan de weerstand en dat daar verschillende opties voor zijn. Omdat er dus geen kennis van heb wilde ik het originele systeem intact houden. Daarom heb ik gekozen om voor elke knipperlicht een losse weerstand bij te bestellen. Als het goed is kunnen jullie er een foto van zien. Ik heb eerst linksachter vervangen en getest. Eerst richting aangeven, ging goed. Daarna alarmlichten stand, ging goed. Daarna rechtsachter vervangen. Zelfde test, ook goed. Toen links voor vervanging. Zelfde test, zowel bij richting aangeven als alarmlichten stand knipperen de lampen nu te snel. Niet goed dus. Toen rechts voor ook vervangen. Nu gaat richting aangeven nog steeds te snel. Alarmlichten stand gaat nu wel goed.
Wil iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat de beste oplossing is en een link delen van wat ik nu moet bestellen? Al vast erg bedankt. Bekijk bijlage 1945334
Is denk ik ook wel goed hoorBedankt voor de link. Ik heb in mijn ongeduld gisteravond deze besteld:
Knipperlichtrelais LED Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha 2 en 3 polig | mPartz.nl
Ik hoop dat het goed is, want het is een hele andere prijsklasse.
Hou er rekening mee dat het ontbreken van de rode reflector in het buitenland problemen kan geven, ik heb er 1 onder mijn buddy welke ik met duolock zo op mijn kentekenplaathouder kan bevestigen mocht ik buiten NL rijden.Bedankt voor het meedenken mensen.
Gisteren heb ik een relais binnengekregen. Ik heb het relais gemonteerd, de weerstanden die ik tussen de knipperlichten had geplaatst verwijderd. Nu werkt het perfect. Daarna heb ik nog het onderste deel van het achterspatbord verwijderd. Ik vind het mooier staan. Hoop dat het niet te veel smeert
Gaaf! Moet er veel aan gebeuren? En, foto?Onlangs heb ik een diversion 900s aangeschaft. In het verleden had ik een bandit 1200s. Toen der tijd volgde ik het grote bandit topic. Na 5 jaar ga ik mijn oude hobby weer nieuw leven inblazen .
Sleutelen en rijden.
Wat een bron aan informatie hier voor de diversions echt mooi.
Als het een budget fiets is en het chroom is nog goed, waarom geen progressieve veren, kost je ca €100.Hallo allemaal
Naast de Thundercat die lekker warm de winterslaap aan het doen is, deze dikke vette xj600 diversion winter machine aangeschaft voor een habbekrats!
Natuurlijk starten lopen, motortje fit, goed op de banden, en eigenlijk niks op aan te merken, op een ligt slippende koppeling bij de laatste 3 duizend toeren, en een vreselijk lekkende voorvork, Rammeltje bij 4000 toeren, en een ligt gierende 6e versnelling. Niks apparts dus.
Koppeling is al besteld, samen met wat spullen voor een beurtje.
Maar de hamvraag, die ik eigenlijk niet zo goed kon vinden hier op MF, past er een ander type voorvork in de yamaha?
Ik zoek het eigenlijk niet om progressieve veren aan te schaffen, en ze opnieuw op te bouwen. Het moet een budget fiets blijven voor de mindere dagen.
Liefst ook iets waar meteen een wiel met dubbele schijven in kan, want remmen kent deze machine niet. (Ik mag niet vloeken in de kerk, maar t remt als een opgevoerde tomos)
Ik hoor graag jullie ervaring hierover, of toch maar de revisie aangaan van de poten.
Cheers, en alvast een moi uiteinde allemaal Robin.
Heb je mischien een linkje voor mij? Ik kan alleen 150+ euro vinden zo voor die verenAls het een budget fiets is en het chroom is nog goed, waarom geen progressieve veren, kost je ca €100.
Ik heb er een bluespot remklauw opgezet en rem als een malle...was goedkoper dan een andere voorvork.
Wat ook heel goed kan zijn is dat je remblokken verglaasd zijn omdat de cups blijven hangen.Heb je mischien een linkje voor mij? Ik kan alleen 150+ euro vinden zo voor die veren
Poten zijn verder wel netjes, geen pitten oid.
Kan ff nieuwe blokjes plaatsen en de remolie vernieuwen, kost ook 2 tientjes, dus is wel te proberen, maar t zag er allemaal nog heel prima uit, vandaar
Ik heb er geen foto's van, hij is silver en is in 2004 op kenteken gesteld. Geen import.Gaaf! Moet er veel aan gebeuren? En, foto?
Bedankt voor je linkie!Wat ook heel goed kan zijn is dat je remblokken verglaasd zijn omdat de cups blijven hangen.
Kwestie van heel goed schoonmaken van je klauw en nieuwe oil en dustseals vervangen, remvloeistof en remblokken. Kies voor Brembo, EBC oid voor de blokken merk wel verschil tussen de merken.
YSS Suspension YSS SET VOORVORKVEREN PR320I050-077S515