Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik rij al zo'n 30 jaar met Metzeler en ben uiterst tevreden qua kostprijs, rijden en duurzaamheid, maar misschien is de volgende band ook een leuk alternatief:Banden kunnen je vertrouwen maken of breken ja.. De BT020 ken ik niet, maar ik kan je bij voorbaat de Metzler Lasertec's afraden als je meer wil dan alleen rechtuit rijden in mooi weer.
Overigens rijd ik nu op BT45, naar redelijke tevredenheid, maar ik heb het gevoel dat het beter kan.
Dat heet gewoon een t-shirt! Ik ga echt niet zelf kleren naaienWat die bodywarmer betreft: je zou het hele experiment opnieuw kunnen doen door zelf een bodywarmer te naaien. Je kunt dan vochtdoorlatende buitenstof kiezen, géén dikke kraag en ruime armsgaten maken.
Idem hier, in de zo'n 25.000km die ik met de mpr2 heb afgelegd nog geen stapje opzij gedaanIk had een BT020 als voorband op mn div900 en hetzelfde gevoel. Gebruik nu al een paar jaar MPR2 met volle tevredenheid.
Banden kunnen je vertrouwen maken of breken ja.. De BT020 ken ik niet, maar ik kan je bij voorbaat de Metzler Lasertec's afraden als je meer wil dan alleen rechtuit rijden in mooi weer.
Overigens rijd ik nu op BT45, naar redelijke tevredenheid, maar ik heb het gevoel dat het beter kan.
Wat zie jij als de juiste spanningWat mij betreft grote onzin. De Metzeler Lasertec's hebben zich de afgelopen maanden onder mijn motor prima bewezen en dan rij ik alles behalve alleen maar rechtuit. De juiste spanning scheelt een hoop :p Maargoed, banden keus en beoordeling blijft natuurlijk subjectief.
Ik rijd door in elk nagenoeg weer en kom dagelijks wegen tegen die echt vol zooi liggen. Het verschil tussen de lasertec en de BT45 is echt enorm. Hij schuift minder op zooi en is stabieler op een doorweekt wegdek. Zeer merkbaar verschil! Moet alleen niet te gek doen, want mijn voorband is nog een lasertec.Wat mij betreft grote onzin. De Metzeler Lasertec's hebben zich de afgelopen maanden onder mijn motor prima bewezen en dan rij ik alles behalve alleen maar rechtuit. De juiste spanning scheelt een hoop :p Maargoed, banden keus en beoordeling blijft natuurlijk subjectief.
Iemand hier ervaring/tips met aanleggen van een laadstekker naar je accu?
Mijn accu is nu definitief dood, heb een nieuwe staan, maar met deze koude wil ik hem regelmatig aan de druppelaar zetten, maar heb natuurlijk geen zin om dagelijks met mijn zadel te prutsen
Als je een optimate hebt, kun je de bijgeleverde kabel er vast op monteren.
Een druppelaar hoeft toch ook niet dagelijks? Als je 2 maanden niet rijdt, zadel er af, en anders gewoon zo laten staan.Iemand hier ervaring/tips met aanleggen van een laadstekker naar je accu?
Mijn accu is nu definitief dood, heb een nieuwe staan, maar met deze koude wil ik hem regelmatig aan de druppelaar zetten, maar heb natuurlijk geen zin om dagelijks met mijn zadel te prutsen
Prachtig en nog nooit gezien.Bandje van de vorige eigenaar vierkanter kan volgens mij niet? profiel in het midden was nog 0,1mm en aan de buitenkanten volgens mij nog als nieuw
[afbeelding]
Bandje van de vorige eigenaar vierkanter kan volgens mij niet? profiel in het midden was nog 0,1mm en aan de buitenkanten volgens mij nog als nieuw
[afbeelding]
Indoor motorrijder met rollenbank ?