Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dan is een helm met zo'n ingebouwd zonnebril vizier erg handig, lekker het vizier open en dat zonnevizier voor je ogen, prettig als zonnebril en erg fijn als bescherming tegen die beesies.Op het moment weinig lastige beessies in de lucht en in de zomer rij ik met een potje en zonnebril. Moet wel zeggen dat als ik met open vissenkom rij, ik altijd het onderrandje van het vizier voor mijn ogen laat vallen. Zeg maar op de één na, meest open stand dus.
En dan is een helm met zo'n ingebouwd zonnebril vizier erg handig, lekker het vizier open en dat zonnevizier voor je ogen, prettig als zonnebril en erg fijn als bescherming tegen die beesies.
Precies! Die heb ik. En ik koop nooit meer een helm zonder. Erg prettig.
ik laat ze er indd maar gewoon opzitten kunnen nog wel 1000km mee maar de volgende band wordt geen 045 meerMaar hoeveel last heb je er van, behalve dat de optiek je stoort?
Als het profiel nog OK is en de motor niet overmatig met zijn kop schudt (wat overigens helemaal geen gevolg van cuppen hoeft te zijn), zou ik 'em lekker laten zitten Prima banden voor je div die bt45's!
En dan is een helm met zo'n ingebouwd zonnebril vizier erg handig, lekker het vizier open en dat zonnevizier voor je ogen, prettig als zonnebril en erg fijn als bescherming tegen die beesies.
Hier hetzelfde geval Ik wil nooit meer anders!
Probeer het anders eens op de volgende manier:Iets anders... ik ondervind toch wel een hoop problemen met het correct afstellen van de Xenon.
Gisteren een of andere kloothommel in koekblik voor me die vond dat mijn koplamp hem in zijn spiegels verblindde en op een 80 km weg telkens op zijn rem ging trappen , op een gegeven moment heb ik hem maar ingehaald en bij een bushalte gestopt en hij stopte ook.
Toen heb ik hem vriendelijk gevraagd wat zijn probleem is en hij vond dat ik hem verblindde in zijn spiegels (moet ie maar voor zich kijken...ook gezegd tegen hem )
En ik heb hem gevraagd wat nou als er iemand achter op mij in zou rijden door zijn achterlijke gerem zonder dat er geremd moest worden? Dat interesseerde hem geen reet, toen heb ik hem maar vriendelijk doch dringend verzocht weer in zijn auto te stappen en dat deed ie gelukkig (voor hem )....
Thuis toch maar de xenon lager gezet op zijn laagste stand, maar ik denk dat er toch vrij veel strooilicht is... ervaart iemand anders dit ook zo?
Heb ik nu ook Nolan N103, heeft dit systeem echt ideaal.
Ik heb die ervaring niet, ik rij niet veel 's avonds maar heb dat na het monteren van de Xenon wel regelmatig gedaan om te testen of anderen last zouden hebben van mijn verlichting. Ik heb (tot nu toe) geen enkele reactie gehad van automobilisten, zelfs niet op kleinere erg donkere onverlichte wegen, niet van tegenliggers en niet van mensen waar ik achter reed.Iets anders... ik ondervind toch wel een hoop problemen met het correct afstellen van de Xenon.
Gisteren een of andere kloothommel in koekblik voor me die vond dat mijn koplamp hem in zijn spiegels verblindde en op een 80 km weg telkens op zijn rem ging trappen , op een gegeven moment heb ik hem maar ingehaald en bij een bushalte gestopt en hij stopte ook.Toen heb ik hem vriendelijk gevraagd wat zijn probleem is en hij vond dat ik hem verblindde in zijn spiegels (moet ie maar voor zich kijken...ook gezegd tegen hem )En ik heb hem gevraagd wat nou als er iemand achter op mij in zou rijden door zijn achterlijke gerem zonder dat er geremd moest worden? Dat interesseerde hem geen reet, toen heb ik hem maar vriendelijk doch dringend verzocht weer in zijn auto te stappen en dat deed ie gelukkig (voor hem )....Thuis toch maar de xenon lager gezet op zijn laagste stand, maar ik denk dat er toch vrij veel strooilicht is... ervaart iemand anders dit ook zo?
Ik heb die ervaring niet, ik rij niet veel 's avonds maar heb dat na het monteren van de Xenon wel regelmatig gedaan om te testen of anderen last zouden hebben van mijn verlichting. Ik heb (tot nu toe) geen enkele reactie gehad van automobilisten, zelfs niet op kleinere erg donkere onverlichte wegen, niet van tegenliggers en niet van mensen waar ik achter reed.
Ik had het gezien en ben benieuwd hoeveel licht dat zal opleverenIk hou het nog eventjes bij LED's. Een howto van een nieuw ontwerp: Kees Den Haag in "Howto: Zelfbouw mini LED verstralers. (3..."
Weet iemand toevallig of de kettingspanners van een 92 div ook op die van een 98 passen? lijkt mij geen probleem maar misschien zijn er andere meningen over?
Ik was even aan het zoeken en kan geen bestelnummers vinden, maar op de tekeningen lijkt het dezelfde uitvoering.Weet iemand toevallig of de kettingspanners van een 92 div ook op die van een 98 passen? lijkt mij geen probleem maar misschien zijn er andere meningen over?