Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik denk dat je cuppen bedoeltHelp! ik heb zojuist even naar mijn voorband gekeken of deze al toe is aan vervanging maar nu zitten er allemaal golfjes over de hele band(ongeveer om de 2cm omhoog en om de 2cm naar benede) en deze zijn ook constant (ze zitten in de lengte dus het gedeelte waar hij op staat) iemand enig idee wat dit is (hij heeft niet lang stil gestaan)
Heb je niet toevallig een foto van die golfjes, want ik kan mij er moeilijk iets bij voorstellen.Help! ik heb zojuist even naar mijn voorband gekeken of deze al toe is aan vervanging maar nu zitten er allemaal golfjes over de hele band(ongeveer om de 2cm omhoog en om de 2cm naar benede) en deze zijn ook constant (ze zitten in de lengte dus het gedeelte waar hij op staat) iemand enig idee wat dit is (hij heeft niet lang stil gestaan)
pinlockIemand hier ervaring met aftermarket pinlock of fogcity?
Hebben ze beide plakstrips?
Wat zijn ongeveer de kosten?
P.S. Vanmorgen voor het eerst met de motor naar werk gegaan. Heel gedoe ivm pak+stropdas die ik de hele dag draag, maar met een topkoffertje kom ik er wel. Heb ook m'n eigen kantoortje, dus even deurtjes dicht en omkleden maar Helemaal top!
Reistijd openbaar vervoer: 60 minuten+
Reistijd motor: 30 minuten!
lijkt me toch wel een beetje op cuppen (scheef afslijten van het profiel)geprobeerd om uit te leggen maar is niet goed vast te leggen met mij camera misschien als hij buiten staat maar dat moet ik straks even proberen (dit is volgens mij een achterband maar bij mij zit het op de voorband) en het loopt over de hele band en is constant om de ... cm
[afbeelding]
pinlock
bevalt zeer goed ,geen beslagen vizier meer
pinlock zit met 2 pennetjes vast( vandaar de naam pin lock )
prijs heb ik zo even niet bij de hand
en hoe komt dit en hoe kan het opgelost worden?lijkt me toch wel een beetje op cuppen (scheef afslijten van het profiel)
deze band van de foto zal ik er niet omleggen als ik jou was
aan de linkerkant is een stuk band weg
Hallotjes! ik heb vanmiddag met de dealer voor een nieuwe achterband gekeken en vroeg of ik er een 140 in plaats van 130 om kon legge hij zij dat dit geen probleem moest zijn maar wat denken jullie? stuurt hij dan nog lekker de bocht door?
Oorzaken Cuppenen hoe komt dit en hoe kan het opgelost worden?
Zou je dit willen toelichten
Want ik doe dat al jaren als ik het bij de hand heb en daardoor geen last van beslagen glazen of vizier.
dit zij een collega van mijn vader ook al, hij zij dat er te wijnig olie in zat of dat er iets (naam vergeten) versleten was waardoor hij olie lekt. ik maar eens langs de dealer gaan want dan kan ik er wel een nieuw bandje onder gooien maar heb ik dit binnen 2 maanden weerHet schijnt ook te maken te kunnen hebben met verkeerd afgestelde/slappe vering. Helaas heeft een div daar nogal last van. Op mijn vorige set was duidelijk te zien dat de banden verkeerd waren afgesleten. Tot nu toe er nog geen last van gehad, maar de banden zitten er ook nog niet heel lang onder.
Afgezien van het feit dat je door het vizier wil kijken, heeft deze ook een beschermende functie wanneer je met je plaat het wegdek kust. Deze zal niet mogen breken.
Een schoonmaakmiddel waarin een percentage alcohol zit maakt het vizier voor het oog onzichtbaar broos en minder flexibel. Spiritus of pure alcohol is dan helemaal uit den boze.
Ik deed dit vroeger ook en heb mn coatinglaag er mee verneukt. Bovendien had dit een vervelend effect bij tegenliggers in het donker. Koplampen leken sterren te worden.
Tegenwoordig maak ik m'n helm alleen schoon met een zachte handzeep uit fles.
Helaas valt de standaard vering van de div niet goed af te stellen. De voorvering kan gewoonweg niet stevig genoeg worden ingesteld. Misschien is dikkere olie in de voorvork een oplossing, maar ik vermoed dat je dan gelijk beter voorveren kunt vervangen door progressieve veren.dit zij een collega van mijn vader ook al, hij zij dat er te wijnig olie in zat of dat er iets (naam vergeten) versleten was waardoor hij olie lekt. ik maar eens langs de dealer gaan want dan kan ik er wel een nieuw bandje onder gooien maar heb ik dit binnen 2 maanden weer
waarom niet gewoon met een vochtige doek?
Omdat de opgedroogde lijkjes kunnen krassen op het scherm. Vochtige doek paar uur op het vizier leggen en daarna met hand schoonmaken.
pin-lock op mijn x-lite 801 is een berg elende!!!
Doordat er niet genoeg ruimte is tikt de rand van de helm bij het open en dicht doen iedere keer tegen de pin-lock aan. Waardoor deze los komt te zitten en a van rechts werkt.
heeft bij mij ook al een enorme berg krassen veroorzaakt! Kan mijn vizier nu dus ook weggooien
Bij dit type helm dus zeker geen pin lock gebruiken!!
Jos
Helaas valt de standaard vering van de div niet goed af te stellen. De voorvering kan gewoonweg niet stevig genoeg worden ingesteld. Misschien is dikkere olie in de voorvork een oplossing, maar ik vermoed dat je dan gelijk beter voorveren kunt vervangen door progressieve veren.
Daarnaast gaat je motor daar 100 keer beter mee rijden