Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote XS1100 Topic

Is dit de juiste volgorde op de as.
Tekeningen op cmsnl en in het wphb zijn best wel ruk

Wil wel even kijken bij mijn XS750/850. Is namelijk nagenoeg gelijk met de XS1100.

Er ontbreekt nog een draadeind die in de remklauwhouder hoort ,als die er in zit zal die afstand ook wel kloppen.
Zoiets zag ik op tekening, maar geen idee waar die is.
Trekken die plaat en dat ding dan naar elkaar toe of hoort er nog iets tussen?

Ontluchting nippel en banjo bout zit anders, voor de rest lijken ze verdacht veel op elkaar.

Dank jullie voor de hulp, ik zal in de toekomst wellicht meer te vragen hebben.
Iemand nog een antwoord op de veren in de voorpoten? Ze zijn wit en de windingen (heet dat zo) zijn verschillend.
Foto

WP veren ?

Zijn ze gelijk qua windingen ?
Het aantal bedoel je?
Als je op de foto kijkt zie je dat rechter aan de bovenkant dichter bij elkaar zitten.
Edit-
Het lijkt erop (even snel geteld op de foto) dat de rechter er 57 heeft en de linker 60.
Kan ook verkeerd geteld zijn uiteraard.

Laatst bewerkt:
Ze zijn dus niet gelijk. Terugplaatsen lijkt mij daardoor niet voor de hand liggen. Want in mijn ogen dienen beide veren gelijk zijn. Dit om te zorgen dat ze gelijk reageren bij het rijden.

Let op redenatie op grond van GBV (gezond boeren verstand)

Ze zijn dus niet gelijk. Terugplaatsen lijkt mij daardoor niet voor de hand liggen. Want in mijn ogen dienen beide veren gelijk zijn. Dit om te zorgen dat ze gelijk reageren bij het rijden.

Let op redenatie op grond van GBV (gezond boeren verstand)
Je hebt een punt.