--peRRRy--
MF veteraan
En de rubbers van de schokbrekers zijn ook niet echt vers meer.
Ze zijn van Hagon, iemand een idee waar er nieuwe te koop zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier maar eens vragen,is wel een groothandel ,maar vragen hoe je er aan kan komen.En de rubbers van de schokbrekers zijn ook niet echt vers meer.
Die heb ik vandaag een mailtje gestuurd.Hier maar eens vragen,is wel een groothandel ,maar vragen hoe je er aan kan komen.
Mooie puzzel!Bekijk bijlage 1466356
Het is even puzzelen van "waar hoort wat"
Maar uiteindelijk kom ik er wel.
Ik heb alleen geen idee wat voor smeermiddelen bij dat cardan hoort.
Nu is het binnen in 1 grote vette bende.
Allemaal even uitzoeken wat voor spul er in moet.Mooie puzzel!
Als het goed is, zit er een vetnippel op het cardan. Dus gewoon goede lagervet werkt prima.
Vergeet ook niet van de voorste overbrenging de olie te verversen.
Ja dus,ik heb zelf ook tubless banden gemonteerd op mijn RD350LC eerste model en er ook wedstrijden mee gereden.Ooit moeten op de XS nieuwe banden.
Nu zitten er 18 jaar ofzo de zelfde banden op. Eigenlijk zgan, maar die risico wil ik niet nemen.
Nu zitten er binnen banden in, ook zgan, mijn vraag is of er ook tubeless op kan?
Sproeiermaten kan je op CMSNL vinden,Vanmorgen alvast wat onderdelen besteld, pakkingset, luchtfilter en bougies.
Nu op zoek naar carburateur revisie setjes, wel het 1 en ander gevonden op Ebay, ik moet alleen nog op onderzoek uit welke maten de sproeiers hebben.
En mijn bril zoeken...
bedankt,Sproeiermaten kan je op CMSNL vinden,
Yamaha XS1100 parts: order genuine spare parts online at CMSNL
✓ Yamaha spare parts for XS1100 Motorcycle. ✓ Swift delivery ✓ Original Yamaha XS1100 partswww.cmsnl.com
Dank je, maar ik ga voor de eBay kityahama XS1100E 1978 Carburateur Revisie Set
Zeer complete revisie set voor de carburateur. Deze sets worden geleverd met alle benodigde onderdelen om de carburateur te kunnen reviseren. 1www.caferacerwebshop.com
Dikte olie staat ook in het wphb,gezien de leeftijd zal daar wel atf in staan,meestal te vervangen door 10w,Welke olie dikte raden jullie aan voor in de voorpoten?
En er zitten ook nog van die luchtventielen, geen idee nog wat ik daar mee moet.
Ik heb wel een wphb maar nog niet goed doorgelezen.