Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote XS1100 Topic

En de rubbers van de schokbrekers zijn ook niet echt vers meer.
Ze zijn van Hagon, iemand een idee waar er nieuwe te koop zijn?

Bekijk bijlage 1466356

Het is even puzzelen van "waar hoort wat"
Maar uiteindelijk kom ik er wel.
Ik heb alleen geen idee wat voor smeermiddelen bij dat cardan hoort.
Nu is het binnen in 1 grote vette bende.
Mooie puzzel!
Als het goed is, zit er een vetnippel op het cardan. Dus gewoon goede lagervet werkt prima.
Vergeet ook niet van de voorste overbrenging de olie te verversen.

Mooie puzzel!
Als het goed is, zit er een vetnippel op het cardan. Dus gewoon goede lagervet werkt prima.
Vergeet ook niet van de voorste overbrenging de olie te verversen.
Allemaal even uitzoeken wat voor spul er in moet.

Ooit moeten op de XS nieuwe banden.
Nu zitten er 18 jaar ofzo de zelfde banden op. Eigenlijk zgan, maar die risico wil ik niet nemen.
Nu zitten er binnen banden in, ook zgan, mijn vraag is of er ook tubeless op kan?

Ooit moeten op de XS nieuwe banden.
Nu zitten er 18 jaar ofzo de zelfde banden op. Eigenlijk zgan, maar die risico wil ik niet nemen.
Nu zitten er binnen banden in, ook zgan, mijn vraag is of er ook tubeless op kan?
Ja dus,ik heb zelf ook tubless banden gemonteerd op mijn RD350LC eerste model en er ook wedstrijden mee gereden.

Laatst bewerkt:

Zelfde grapje nog een keer is flauw.
Ben alleen vergeten op te meten of ik de cilinders er nu nog op krijg

Ik heb nu al een paar keer diverse kisten met onderdelen in mijn handen gehad maar ik denk toch echt dat het achterrem reservoir kwijt ben...

Laatst bewerkt:
Vandaag de carburateurs uit elkaar gehaald en gelukkig alles er uit kunnen halen.
1 stationair sproeier is naar de klote, die wilde er bijna niet uit. Gleufje kapot waar je de schroevendraaier op zet. Dus die gaat sowieso niet terug.

Vanmorgen alvast wat onderdelen besteld, pakkingset, luchtfilter en bougies.
Nu op zoek naar carburateur revisie setjes, wel het 1 en ander gevonden op Ebay, ik moet alleen nog op onderzoek uit welke maten de sproeiers hebben.
En mijn bril zoeken...

Vanmorgen alvast wat onderdelen besteld, pakkingset, luchtfilter en bougies.
Nu op zoek naar carburateur revisie setjes, wel het 1 en ander gevonden op Ebay, ik moet alleen nog op onderzoek uit welke maten de sproeiers hebben.
En mijn bril zoeken...
Sproeiermaten kan je op CMSNL vinden,

bedankt,
wat een mooie site die eerste, maar vind ik te duur. De motor blijft niet in mijn bezit.

Maten kunnen lezen, het is 132,5 en 42,5.
Op ebay bieden ze een hoop aan maar dan met 137,5 en 42,5 en nog wat meer dingen.
Ik ga denk voor deze,

Welke olie dikte raden jullie aan voor in de voorpoten?
En er zitten ook nog van die luchtventielen, geen idee nog wat ik daar mee moet.
Ik heb wel een wphb maar nog niet goed doorgelezen.

Welke olie dikte raden jullie aan voor in de voorpoten?
En er zitten ook nog van die luchtventielen, geen idee nog wat ik daar mee moet.
Ik heb wel een wphb maar nog niet goed doorgelezen.
Dikte olie staat ook in het wphb,gezien de leeftijd zal daar wel atf in staan,meestal te vervangen door 10w,
luchtvering kan je naar behoefte op lucht zetten,maar heb daar een speciaal pompje voor nodig,max 1,2 bar.

Laatst bewerkt:
Pompje en drukmeter (regelmatig drukken calibreren) heb ik wel. Ik moet alleen een aansluiting fixxen.
bedankt voor de info