--peRRRy--
MF veteraan
Zit er een stuk beter uitEerst zat er de nood kickstarter op maar met dank aan Matth heb ik nu een kantelbare kickstarter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zit er een stuk beter uitEerst zat er de nood kickstarter op maar met dank aan Matth heb ik nu een kantelbare kickstarter.
Heb je helemaal gelijk in en 10 X handiger.Zit er een stuk beter uit
Is zo'n xs nog een beetje te kicken?Heb je helemaal gelijk in en 10 X handiger.
Heel makkelijk. 1 keer trappen en hij looptIs zo'n xs nog een beetje te kicken?
Weet je wat ook makkelijk is? een goed werkende electrische starter, met een knop!Heel makkelijk. 1 keer trappen en hij loopt
Omdat hij electrisch moeite heeft rond te komen. En altijd goed om n backup te hebben.Weet je wat ook makkelijk is? een goed werkende electrische starter, met een knop!
Maar waarom eigenlijk die kicker?
Dat zou ik dan eens nakijken, die van mij start nog met een bijna lege accu...Omdat hij electrisch moeite heeft rond te komen. En altijd goed om n backup te hebben.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Electrisch was echt n puinhoop toen ik hem kreeg. Vond het al n wonder dat hij zo goed liep met alles aan elkaar geknoopt en 100 connectorjes ertussen. Maar dat is bijna opgelost. Massa is nu ook nieuw en dan ben ik benieuwd. Ik ben maar n hobby monteur zonder opleiding. Als hij de weg op kan wil ik hem sowieso NSS ff laten checken wat er dan nog aan mankeerd.Dat zou ik dan eens nakijken, die van mij start nog met een bijna lege accu...
- massa aansluitingen (bedrading algemeen)
- koolborstels
- accu kwaliteit...
Ik hoor mensen wel eens zeggen dat een XS makkelijker start op de kicker dan elektrisch maar ik vind het een beetje onzin; dan is hij elektisch kennelijk niet in orde, anders doet ie het prima! (of de benzinetoevoer is niet oke en na lang stilstand krijgt ie niet meteen benzine.. dan start je hem leeg...)
Da's wel bijzonder/bijzonder fijn haha!Maar toch start hij echt makkelijk met de kickstarter. Meestal in 1 keer ook al heeft ie n half jaar stop gestaan.
kijk aan, dat begint wat te worden inderdaad!Ik heb weer wat progressie gemaakt vandaag. De electra is klaar. Nu wordt het tijd om hem te laten lopen en afbouwen. Wordt vervolgd .....Bekijk bijlage 1406219Bekijk bijlage 1406220
Klopt helemaal.kijk aan, dat begint wat te worden inderdaad!
Hebben ze bij jou de oliekoeler verwijderd en de ophangpunten weg geslepen??