Xtine schreef op 06 december 2013 @ 20:11:
Het frustrerende is dat die eikel jouw actie heel anders uitlegt dan jij, en wij allemaal.
Die automobilist vertelt z'n vrienden dat 'ie een sprintje deed met een motor, en dat die motorrijder wel heel onverantwoordelijk veel gas gaf om dat sprintje te winnen. Hij had helemaal niet in de gaten dat 'ie zelf onverantwoord reed.
Tenminste, dat stel ik me zo voor.
Die automobilist vertelt z'n vrienden dat 'ie een sprintje deed met een motor, en dat die motorrijder wel heel onverantwoordelijk veel gas gaf om dat sprintje te winnen. Hij had helemaal niet in de gaten dat 'ie zelf onverantwoord reed.
Tenminste, dat stel ik me zo voor.
Op die manier. Het ergste is dat dat soort amoebes op de een of andere manier toch in staat blijkt om het rijbewijs te bemachtigen.
Op die manier. Het ergste is dat dat soort amoebes op de een of andere manier toch in staat blijkt om het rijbewijs te bemachtigen.
helaas denk ik dat je vaker gelijk hebt dan niet met deze manier van denken. vele bestuurders in nederland denken echt een machtig goede piloot te zijn van hun auto. op andere gedachte brengen is vaak onmogelijk. ik denk dat agenten zichzelf regelmatig voor de kop kunnen slaan om wat ze allemaal mee maken.
en liefst door de versnipperaar duwen.
Ze moeten zich niet voor hun kop slaan, dat doen wij al. Ze moeten roze pasjes in beslag nemen, en liefst door de versnipperaar duwen.
Zwart met een hakenkruis
kleur ok,
verder liever een oranje leeuw of zo dan...
Goed voorbeeld...doet volgenDan zou ik toch serieus gaan overwegen om vrijwillig mijn rijbewijs af te staan...
en dan meteen een andere kleur voor het papiertje bedenken...
ik moest me een keertje legitimeren bij de toegang van Graceland(Memphis), zegt dat mensje: do you like PINK die dacht dat ik de kleur zelf had gekozen