Heb dat zelf tot nu toe ook altijd gedaan. Heb sowieso geen kneesliders dus was niet van plan mijn knie uit te gaan steken
Wel eens voor de grap wat gaan verzitten enzo, maar voelt maar raar aan, alsof je minder contact/controle hebt over je motorHoewel dat vast een kwestie van wennen zal zijn.
Ben naar de moezel streek geweest met een hele groep. Man of 30. Toen daar met kleine groepjes gaan rijden. Ben zelf achter Peter aangehaakt omdat ie redelijk wat ervaring heeft. En dan met de tussenstops ook gewoon regelmatig met hem erover gesproken, over de techniek, lijnen rijden e.d. Al met al een leerzaam weekend dus.
Heb dat zelf tot nu toe ook altijd gedaan. Heb sowieso geen kneesliders dus was niet van plan mijn knie uit te gaan steken
Wel eens voor de grap wat gaan verzitten enzo, maar voelt maar raar aan, alsof je minder contact/controle hebt over je motorHoewel dat vast een kwestie van wennen zal zijn.
Oh, en voor Bekka er weer over begint: ik kan voor geen meter rijden, dus alles wat ik zeg zijn gewoon dingen die ik napraat van iemand anders.
Helemaal goedZekerBevalt heel goed. Moet over een tijdje maar weer eens een keertje weer die kant uit komen, en dan huisje van Dennis kijken en ritje met jullie doen
Maar ook de cb blijft dikke funBlijft een geweldig smijtfietsje Jammer dat die nu niet binnen handbereik staat
Oh, en voor Bekka er weer over begint: ik kan voor geen meter rijden, dus alles wat ik zeg zijn gewoon dingen die ik napraat van iemand anders.
Helemaal goed
Mooi duitsland inKlopt
Maar verhuist of? Staat gixxie er altijd zo voor
Niet mee eens. Niet iedereen kan stoppies en wheelies doen met 200 kph in een woonerf.
als ik de 200 moet halen op een woonerf dan heb ik heel gauw geen woonerf meer over hoor
Ik ontken alles!Niet mee eens. Niet iedereen kan stoppies en wheelies doen met 200 kph in een woonerf.
Ik ontken alles!
That's no way to talk to a ladyJe verlegt daardoor je zwaartepunt
Gisteren wou iemand verhaal halen bij het stoplicht die vond dat ik niet mocht inhalen, na wat schreeuwen van zijn kant was ik ook maar afgestapt, lang verhaal kort ik mag binnenkort voorkomen
en een kort verhaal langGisteren wou iemand verhaal halen bij het stoplicht die vond dat ik niet mocht inhalen, na wat schreeuwen van zijn kant was ik ook maar afgestapt, lang verhaal kort ik mag binnenkort voorkomen
Gisteren wou iemand verhaal halen bij het stoplicht die vond dat ik niet mocht inhalen, na wat schreeuwen van zijn kant was ik ook maar afgestapt, lang verhaal kort ik mag binnenkort voorkomen
Nou Draghandi kom dr maar in
Kort verhaal én een kort lontje. Soms helpt het tot 10 te tellen, ook al is het nog zo moeilijk soms..