Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk ook het beste wat je had kunnen doen. Hij is toch al lekker afgezeken omdat je er toch lekker langs kon.

Wat bezielt dat volk zeg.

Ja, en afstappen om gezellig te gaan babbelen werkt ook niet denk ik.

(en spiegels aftrappen is sneu gedrag )

Michelin is in het algemeen wel goed in de regen is mijn ervaring.

a.wiel aandrijving,icm gladde bandjes ,koude natte weg en weinig skills kan ook het verschil gemaakt hebben

Maar ze rijden super met dit weer en de remweg is xtreem kort,zelfs met regen

a.wiel aandrijving,icm gladde bandjes ,koude natte weg en weinig skills kan ook het verschil gemaakt hebben

Maar ze rijden super met dit weer en de remweg is xtreem kort,zelfs met regen

Een M5 heeft overigens nogal wat electronische hulpmiddelen om gebrek aan skills wat te compenseren maar alles tot op zekere hoogte natuurlijk.

Vandaag weer wat vreemde dingen.
Vooral de achterruit en de achterlichten deden het 'm vandaag.

Jonge, dat is 1 groot misverstand, er was is een keer op topic op MF waar dat instond, hij heeft dat alleen overgenomen

gaat leuk worden om te zien hoeveel mensen daar in gaan trappen nu die topic al lang gesloten is

Moet je zien wat voor technieken, pijnlijke filmpjes, adviezen en ervaringen wij op een gemiddelde dag op MF te zien krijgen, terwijl geen enkele doorsnee automobilist geen moment stil gaat staan bij zijn bekwaamheid als autorijder dat je als motorrijder extra training nodig hebt is prima maar tering, pak die koekblikkers ook es aan

Waarom wordt er, binnen de bebouwde kom, steeds minder voorrang verleend en gewoon doorgedouwd om vervolgens met 40 km/u, ervoor blijven rijden, waar 50 km/u gereden kan en mag worden

Waarom wordt er, binnen de bebouwde kom, steeds minder voorrang verleend en gewoon doorgedouwd om vervolgens met 40 km/u, ervoor blijven rijden, waar 50 km/u gereden kan en mag worden

Dat snap ik ook nooit.. En het is wel behoorlijk irritant

Nog erger.. mensen die op een ellenlange 80 km/h weg met dubbele doorgetrokken streep, 70 gaan rijden. Man man man wat zit ik dan te vloeken

Ik maak me aan zoiets druk om. Een beetje té druk om... voor hetzelfde geldt hebben die mensen geen haast, dus doen ze rustig aan. Aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere (grotere) kant weer niet... gebeurt dit bijv. op een snelweg met 4 banen en rijden op de rechterbaan mensen rustig 100 waar er 130 mag gereden worden; zo moet het!

Maar op een N-weg of andere wegen waar je niet kan inhalen 20 - 30 km onder de maximum; zo goed als asociaal te noemen (ikke, ikke, ikke en de rest mag ...), er worden ook zo gevaarlijke situatie's gecreëerd en wekt onnodig irritatie bij medegebruikers.. genoeg redenen om (op een ongevaarlijk manier) je er om druk te maken..

Laatst bewerkt:
Zo kunnen we wel eeuwig doorgaan met klagen en geirriteerd worden. Ik zit er dan ook aan te denken om alleen aan circuitrijden te doen. Helaas blijft motorrijden gewoon veel te leuk om niet meer op straat te doen, zelfs in zon saai kutlandje als dit..

Nog erger.. mensen die op een ellenlange 80 km/h weg met dubbele doorgetrokken streep, 70 gaan rijden. Man man man wat zit ik dan te vloeken

Ik kan mij daar ook mateloos aan irriteren... Er zijn weinig dingen die je kan doen waar ik mij meer aan erger dan ergens waar je niet mag/kan inhalen, minder als de Vmax rijden... Het liefste eigenlijk Vmax+10...

Ik maak mij daar ook veel te druk om helaas... Kijk, dat je het doet als je ingehaald kan of mag worden, prima, maar rijdt anders gewoon effe door...

Vmax rijden? Je bedoelt wel de Yamaha V-max? Of bedoel je daarmee iets anders.?

Status
Niet open voor verdere reacties.