Gilles
MF veteraan
Dan krijg je zoiets: Dashboardcamera filmt knullige aanrijdingWat dan ook weer typisch is, hij rijdt door. Niemand stopt dan he, als ze door rood rijden en er komt iemand aan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan krijg je zoiets: Dashboardcamera filmt knullige aanrijdingWat dan ook weer typisch is, hij rijdt door. Niemand stopt dan he, als ze door rood rijden en er komt iemand aan?
Dat was onverwacht snel.
Dan krijg je zoiets: Dashboardcamera filmt knullige aanrijding
Haha geledig, gewoon ertegenaan rijden. Maakt toch allemaal niks uit
Owh dat ben ik niet, ik ben vaak pas na 8.20 ofzo bij Arnhem en heb niets geels. Valt me wel op dat er heel veel divjes rondrijden daaro.JA, tussen Nijmegen en Arnhem. Tussen 7.15 en half 8.
Maar ik kom er vaak twee tegen die dezelfde kant op rijden. Eentje met gele helm en geel hesje. En eentje die zijn achterlicht in de topkoffer heeft.
En volgens mij draait die met de verkeerde koplamp altijd met mij de Eusebiusbuitensingel op richting Rijn dus niet richting Steenstraat.
(ik heb een zwarte cbr 1000 f met topkoffer).
Moet links afslaand verkeer geen voorrang/vrije doorgang verlenen aan doorgaand verkeer? Of zijn daar ter plaatse andere regels van toepassing?Dan krijg je zoiets: Dashboardcamera filmt knullige aanrijding
Goed hé!Wauw!Dat was onverwacht snel.
En dan glij je van de trappen met je hakloze motorlaarzen...Het heeft wel voordelen dit topic te lezen voor je de deur uit gaat!
* screwloose trekt de kevlar spijkerbroek weer uit en stoft zijn pak af... *
En eentje die zijn achterlicht in de topkoffer heeft.
Das wel gevaarlijk zeg, hopen dat ze hem op tijd zien dan...
Dagelijkse beslommeringen. Twee (eigenlijk drie) automobilisten die het toch wel bont maken met door rood rijden. De een staat bijna midden op de kruising stil en de ander rijdt nog even door als wij al groen hebben.
Nee, is volledig door stoplichten geregeld daar, dus dat busje dat op dat vrachtwagentje knalt, zou vrije doorgang moeten hebben... maar om er nou zo vanuit te gaan ..Moet links afslaand verkeer geen voorrang/vrije doorgang verlenen aan doorgaand verkeer? Of zijn daar ter plaatse andere regels van toepassing?
Wauw!Dat was onverwacht snel.
Hmm het is een goed mailtje ja.. maar of er echt iets mee gedaan gaat worden?Dat is wel karakter tonen van dat bedrijf
Hmm het is een goed mailtje ja.. maar of er echt iets mee gedaan gaat worden?
Inderdaad nette reactie, en dit is ook genoeg. Je wilt ze alleen maar bewust maken, het gaat er niet om iemand aan de hoogste boom op te knopen.
Om zo'n filmpje kunnen ze ook niet heen natuurlijk. Maar rijd jij altijd woonwerk verkeer met een cam of was dit toenvallig? Wat voor cam, een GoPro?
Ik rijd, vooral 's winters, al mijn woonwerk met een camera. Een ContourHD 1080 op 720p x 60fps. Daarmee krijg ik het scherpste resultaat. Redenen om daarmee te rijden zijn vooral dit soort zaken, maar dan vooral wanneer hij iets later was geweest en me van de zijkant geraakt zou hebben, of valpartijen door acties van anderen.
Daarnaast is het natuurlijk af en toe leuk om je eigen rijstijl te bekijken en eventueel te verbeteren of mee te pochen, of stomme/leuke acties van medeweggebruikers vast te leggen.
Ook had ik van de week een paar erg mooie beelden van bladeren die van de bomen waaiden.
Moet links afslaand verkeer geen voorrang/vrije doorgang verlenen aan doorgaand verkeer? Of zijn daar ter plaatse andere regels van toepassing?
vanochtend was ik onderweg op de A35 waar ineens 4 auto's voor mij recht achter elkaar botsten. hoewel het zo'n 200meter voor mij gebeurde schrok ik me helemaal dood. Ik nam dus meteen de eerste afslag om even bij een tankstation tot rust te komen. Na 15minuten besloot ik toch maar weer om op de motor te stappen om weer terug naar huis te gaan. Maar ik merkte dat ik de hele weg achterna werd gezeten door een CREEP dus ik besloot om een binnendoor weg te nemen om er zeker van te zijn, en ja, hij bleef me volgen. HELEMAAL TOT AAN ME ACHTERDEUR!!! Al bij al 30min van tankstation door binnendoor wegen tot aan me huis zat hij achter me aan
Mss niet handig om dan naar je huis te gaanZet je motor maar goed op slot dan.