hmmmm... dat verklaart wel waarom die buschauffeur als een pannenkoek reed!Nee amras-fefalas!!!
vanochtend was ik onderweg op de A35 waar ineens 4 auto's voor mij recht achter elkaar botsten. hoewel het zo'n 200meter voor mij gebeurde schrok ik me helemaal dood. Ik nam dus meteen de eerste afslag om even bij een tankstation tot rust te komen. Na 15minuten besloot ik toch maar weer om op de motor te stappen om weer terug naar huis te gaan. Maar ik merkte dat ik de hele weg achterna werd gezeten door een CREEP dus ik besloot om een binnendoor weg te nemen om er zeker van te zijn, en ja, hij bleef me volgen. HELEMAAL TOT AAN ME ACHTERDEUR!!! Al bij al 30min van tankstation door binnendoor wegen tot aan me huis zat hij achter me aan
quote:hmmmm... dat verklaart wel waarom die buschauffeur als een pannenkoek reed!
nhà, ben je gauw van af.zat vandaag in de auto op de a7 .. REGEN en redelijk WINDJE .. komt er een motorrijder de snelweg opgestormt .. gaat vlak achter me (nog geen 2 meter) rijden .. gaat me rechts voorbij terwijl ik links reed en aan het inhalen was .... zie hem voor me uit gaan ,links en rechts voorbij halen ... aantal keren boven op zijn remmen staan en gewoon weer doorgaan ... ..
tja ..
...
Mss niet handig om dan naar je huis te gaan
Volgende x laten volgen naar het politiebureau.
nhà, ben je gauw van af.
rijd zich binnen de korste keren ......
je heb volkomen gelijk!ik snap ook niet wat zulke motorrijders willen laten zien of willen bewijzen .... valt niet meer onder sportief rijgedrag..
we krijgen er alleen maar een slechte naam door en meer regels en wetten die het motorrijden er niet leuker op maken ..
ja, op mijn werk noemen we dat de bittenbakOp de derde la links in het achterste pad van de archiefruimte zit een labeltje waarop staat "volle aandacht"...
ik snap ook niet wat zulke motorrijders willen laten zien of willen bewijzen .... valt niet meer onder sportief rijgedrag..
we krijgen er alleen maar een slechte naam door en meer regels en wetten die het motorrijden er niet leuker op maken ..
Ik rijd, vooral 's winters, al mijn woonwerk met een camera. Een ContourHD 1080 op 720p x 60fps. Daarmee krijg ik het scherpste resultaat. Redenen om daarmee te rijden zijn vooral dit soort zaken, maar dan vooral wanneer hij iets later was geweest en me van de zijkant geraakt zou hebben, of valpartijen door acties van anderen.
Daarnaast is het natuurlijk af en toe leuk om je eigen rijstijl te bekijken en eventueel te verbeteren of mee te pochen, of stomme/leuke acties van medeweggebruikers vast te leggen.
Ook had ik van de week een paar erg mooie beelden van bladeren die van de bomen waaiden.
Mss niet handig om dan naar je huis te gaan
Goed idee. Heb 3 jaar geleden ook eens een paar nieuwe "belgen" achter mij aan gehad toen mijn moto nog blonk. Ben toen vlug een paar kleine straatjes links-rechts ingereden en heb ze verlorengereden.Precies wat ik dacht, als je achtervolgt wordt nooit thuis stoppen maar rijd dan even door naar een politiebureau of iets dergelijks. Je wilt niet dat ze weten waar je huis woont ljkt me.
Vriend van is ook een keer duidelijk gevolgd en is in plaats van naar huis naar zijn BMW dealer gereden. De achtervolgers stopten in een zijstraatje. Daar is hij toen heen gelopen en is gaan vragen waarom hij werd gevolgt. Wat gemompel en ze reden snel weg.
zei de persoon die blij was dat hij z'n pak nie aan had
dacht hij dat was mijn foutJonge, dat is 1 groot misverstand, er was is een keer op topic op MF waar dat instond, hij heeft dat alleen overgenomen
Ben uiteindelijk maar door gereden, maar wist eerst niet zeker wat ik daar nu mee moest doen.