Als jij geflitst bent omdat je aan de kant gaat voor een voorrangsvoertuig, is dat voorrangsvoertuig waarschijnlijk ook geflitst. In Leeuwarden zien ze dan ook dat er slechts enkele seconden zitten tussen jouw actie en die van het voorrangsvoertuig.Leg dat maar eens uit aan een rood licht flitserKan een hoop werk zijn om daarna je gelijk te krijgen via het CJIB / rechter.
(maar serieus, geef je gelijk in je uitleg, duidelijke voorbeelden)
je keek om, en deed dát.. op de motor..[afbeelding]
maar dan op de motor...
je keek om, en deed dát.. op de motor..
wow je bent mijn stunt held
ps. waarom een foto van bolski?
Ik werd gisteren echt "gegrepen" door zo'n vermaledijde teerstreep, bij het stoplicht. Ik kwam aanreden, beetje duister, beetje regen, stoplicht was groen, reed ongeveer 70 (toegestane snelheid). Ik ontweek, zoals het mij geleerd is, de enorme dikke witte pijl, maar daardoor ging ik over de strepen voor de sensoren. Het leek alsof m'n voorwiel blokkeerde, wiebel wiebel, en toen schoot ik weer los, wegens einde teerstreep.
M'n hart zat even in m'n keel
Ik denk dat ik in het vervolg toch maar de witte pijl verkies boven de teerstreep; die zie je tenminste!
Langs beiden is niet altijd een optie, want dan zit je wel erg dicht bij de andere rijstrook.
mmm, had hier tot vorigeweek een 80km weg met alleen maar teerstrepen. nu splinternieuw asfalt. mot ik weer voorzichtig rijden vanwege dat nieuw asfalt glad is de eerste maanden.Ik werd gisteren echt "gegrepen" door zo'n vermaledijde teerstreep, bij het stoplicht. Ik kwam aanreden, beetje duister, beetje regen, stoplicht was groen, reed ongeveer 70 (toegestane snelheid). Ik ontweek, zoals het mij geleerd is, de enorme dikke witte pijl, maar daardoor ging ik over de strepen voor de sensoren. Het leek alsof m'n voorwiel blokkeerde, wiebel wiebel, en toen schoot ik weer los, wegens einde teerstreep.
M'n hart zat even in m'n keel
Ik denk dat ik in het vervolg toch maar de witte pijl verkies boven de teerstreep; die zie je tenminste!
Langs beiden is niet altijd een optie, want dan zit je wel erg dicht bij de andere rijstrook.
Die zijn ook echt klote.. bij mij ging het dit keer om van die strepen waar ze de sensoren in verstoppen. Gisteren nog even gekeken, die strepen daar zijn serieus zo breed als een tramrailmmm, had hier tot vorigeweek een 80km weg met alleen maar teerstrepen. nu splinternieuw asfalt. mot ik weer voorzichtig rijden vanwege dat nieuw asfalt glad is de eerste maanden.
Ik voelde me de grootste malloot, in de stromende regenBij jullie ook zoveel malloten op de weg?
Die zijn ook echt klote.. bij mij ging het dit keer om van die strepen waar ze de sensoren in verstoppen. Gisteren nog even gekeken, die strepen daar zijn serieus zo breed als een tramrailEn zo voelde het ook precies, alsof ik in een tramrail reed.Ik voelde me de grootste malloot, in de stromende regen
Auto'tjes vielen wel mee vandaag, en het was alleszins rustig, in tegenstelling tot wat men beloofd had
Die zijn ook echt klote.. bij mij ging het dit keer om van die strepen waar ze de sensoren in verstoppen. Gisteren nog even gekeken, die strepen daar zijn serieus zo breed als een tramrailEn zo voelde het ook precies, alsof ik in een tramrail reed.Ik voelde me de grootste malloot, in de stromende regen
Auto'tjes vielen wel mee vandaag, en het was alleszins rustig, in tegenstelling tot wat men beloofd had
Niet rond Rotterdam gereden? Hier veel blikschade en bijbehorende kijkersfile's... Daar word ik toch zo moe van.
Klopt ja, van die remlichten! Doe eigenlijk altijd m'n vizier open tijdens file rijden.. kan je nog wat drinken ook onderwegWat, sensor strepen zo breed als een tramrailWaar is dat dan weer voor nodig...
Bekend gevoel haha, maar eigenlijk doordat het rustig was niet veel last van de regen. Door de file rijden scheelt een hoop tijd, maar al die remlichten, verblindend met regendruppels op het vizier.
Slechts twee andere malloten gezien aan de andere kant van de snelweg.
Amsterdam, nice and quiet Klopt ja, van die remlichten! Doe eigenlijk altijd m'n vizier open tijdens file rijden.. kan je nog wat drinken ook onderweg
Ach, dat zijn gewoon luie donders (net als ik), die gewoon te beroerd zijn om, net als iedereen, gewoon in de file te gaan staanGisterenmorgen richting Aken nog drie BMW rijders in de striemende regen tegengekomen.
Kijk, voor zo'n motards heb ik alleen maar respect.
Ah 't is bij altijd al een gewoonte geweest om zoveel mogelijk met open vizier te rijden, dus zeg maar tot aan 50 a 60 km per uur, doe ik altijd de klep open. Ik doe 't gewoon vanzelf, weer of geen weer.Deed ik vroeger ook. Alleen, dan is de file weg en ga je normaal rijden en besef je dat je geen ruitenwisser aan de binnenkant van je vizier hebt ...
Ach, dat zijn gewoon luie donders (net als ik), die gewoon te beroerd zijn om, net als iedereen, gewoon in de file te gaan staan
Privacy settingsBij jullie ook zoveel malloten op de weg?
Ach, dat zijn gewoon luie donders (net als ik), die gewoon te beroerd zijn om, net als iedereen, gewoon in de file te gaan staan