Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wielrenners bah,
Er moest er zo nodig weer 1 door rood omdat ie anders uit zijn ritme ging. Asociale lui en dan gewoon over de weg rijden, want het fietspad is voor mijnheer te min aangezien hij natuurlijk de proloog moet winnen. LOSER !!!
zo dat is eruit
Alleen hun benen ?Ja maar, die mogen dat want die figuren scheren hun benen om nog sneller te gaan...
Alleen hun benen ?
Glappige is wel dat Japanners geen moeite hebben met R (denk bijvoorbeeld aan het woord "harakiri" (腹切り
Anyways.. on topic, van de winter nog, na een vrij "wild" ritje met veel schakelen en hard rijden (voor zover dat kan met een F650GS 1 cilinder) en 1 keer mis schakelen, viel m'n motor uit bij lage toeren. Op de terugweg naar huis, waarbij ik hoopte dat het probleem na afkoelen op miraculeuze wijze zichzelf had opgelost, gebeurde het nog steeds.
Ik maakte al plannen om de motor weg te brengen, leenmotor regelen, maar het kwam allemaal bijzonder ongelukkig uit omdat ik allemaal afspraken had. Maar verdomd, het u wel bekende motor-forum bood uitkomst
er waait ergens op de internets een verhaal wat er gebeurt als je je konthaar scheertAlleen hun benen ?
ik reed vrijdag lekker naar huis vanuit mijn werk; dorpje door, voorrangskruising, komt een vrouw uit de zijstraat met haar stationcar, kijkt, ziet mij, en rijdt gewoon door! Ik voluit in de remmen en toeteren en wat doet zij?
Vrolijk naar mij zwaaien......
Gisteren tijdens een ritje bij een haakse blinde bocht naar links rij ik uit voorzorg al helemaal rechts en ongeveer 10 tot 15 meter voor ik de bocht aansnij komt er zo'n suicidale wielrenner de bocht die uit alle macht probeert niet de bocht uit te vliegen, komt dus ruim op mijn helft en ongeveer een meter langs m'n stuur. Als er op mijn plaats een auto had gereden was die wielrenner 100% zeker vol op de motorkap geklapt.. Wat bezielt die lui?
Hmja, dit had in een ander topic terecht moeten komen IgnoreWat was nou het probleem dan, want er is verder niet meer gereageerd in het topic...
Gisteren tijdens een ritje bij een haakse blinde bocht naar links rij ik uit voorzorg al helemaal rechts en ongeveer 10 tot 15 meter voor ik de bocht aansnij komt er zo'n suicidale wielrenner de bocht die uit alle macht probeert niet de bocht uit te vliegen, komt dus ruim op mijn helft en ongeveer een meter langs m'n stuur. Als er op mijn plaats een auto had gereden was die wielrenner 100% zeker vol op de motorkap geklapt.. Wat bezielt die lui?
Dan zeggen ze wel eens dat het veilig is om met een geel hesje te rijden, nou mijn motor heeft ontzettend veel geel. Maar als koekblikkers uberhaupt niet kijken dan helpt die kleur ook niet.
Koekblik van links die zonder te kijken de weg op draait, kon gelukkig met zijwieltje de stoep op
Jij hebt een motor met zijwieltjes??
Lol, maar het klinkt wel grappigLijkt me wel zo handig met een zijspan hè?
Of de telefoon had weer eens prioriteit over het verkeerHmja, dit had in een ander topic terecht moeten komen Ignore
On topic:
Net een vervelend figuur die in de file eerst ogenschijnlijk expres naar het midden stuurde toen ik eraan kwam, toen weer terug naar de zijkant en net toen ik bijna wilde passeren weer een rukje aan het stuur gaf, terug naar het midden. Niet voldoende om als aanslag te gelden, maar wel voldoende voor een fikse adrenalinescheut
Ik leef met je mee. Dat is echt een geduld spelletje op dat moment...Rij ik op een binnendoor weggetje, lekker smal. En dan heb je om de zoveel honderd meter een uitwijk plaats. Kun je even in stoppen om iemand voor te laten. Of iemand stopt om jou voor te laten. De berm zag er daar zeker niet uitnodigend uit, laat staan met de motor.
Dus ik zie een redelijk brede auto aankomen en stop netjes in zo'n uitwijkplaats. Gaat die auto ineens aan de kant in de berm. Dus ik denk nog "ik sta hier te wachten op je hoor!".
Komt er ineens links een autootje voorbij rijden! Die dacht zeker 'hey, dat is lekker handig!'. Twee oude taarten erin, vervolgens niet doorrijden met geen mogelijkheid om in te halen. Pfff!
Gingen ook echt nergens aan de kant voor anderen, zelfs niet voor motorrijders. Er werden er twee bijna de berm in gedrukt, ging maar net goed (wielen echt op randje asfalt). En ze zaten zo zichtbaar gezellig te keutelen in die auto. Kon ik allemaal goed volgen met 40-50 waar je normaal 80 rijdt.. Maar die smalle weggetjes zijn dan ook zo eng!
Jij hebt een motor met zijwieltjes??