Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Openingstekst is van Freakie_1:

Aangezien meerdere mensen wel eens een topic openen waarin zij vertellen wat ze hebben mee gemaakt op de weg leek het mij een goed idee om eens een algemeen topic hierover te beginnen. Nee dit is geen calimero topic, het moet er eentje worden met leuke/gekke/spannende gebeurtenissen die MF'ers onderweg hebben mee gemaakt. Waar en wanneer maakt niet uit, als het maar tijdens het rijden was.

-) Vandaag ritje op de provinciale weg, was enigszins verdwaald. Dubbele doorgetrokken streep en een auto voor mij die 50 @ 80 reed. Hyperkwel koelvest thuis gelaten dus ik kom zo wat om door de hitte, ik moet rij wind hebben. Maarja die dubbele streep... Ach het kan pas in de verte zie ik een andere motorrijder, past makkelijk. Ik begin met inhalen en denk 'uhhh das wel heel geel hoe die er uitziet, en die asymetrische koplampen heeft alleen een BMW' ik haal in en denk 'oeps ook nog gele helm'. Heb de auto in gehaald ga terug en het plaatje is compleet; een motoragent. Tja ik zat fout dus zal hem moeten slikken, de agent knippert mij tegemoet met zijn grootlicht.... We naderen elkaar bijna ik zie zijn hand van het stuur gaan denkend 'daar komt het stopteken' zie ik hem zijn vinger uitsteken... Wat een spanning. De vinger gaat vervolgens omhoog en van links naar rechts van 'Dat mag niet, en dat weet je zelf ook wel' en hij en zijn collega's rijden door *O* _O- . :}
 
Laatst bewerkt:
Hier ook een keer schakelpookje verloren haha lekker op de snelweg hangen in zn hoogste versnelling en er achter komen dat je pook weg is heel leuk:P
Haha hier meteen naar rechts en eerst maar is ff rustig aan nadenken hoe het makkelijkste thuis te komen op die manier haha toch aardig gered nog met hoop koppeling gejenk met de hendel(H)
Is wel ff een momentje van mmmmmm en wat nu :/

:Y Hierzo ook hetzelfde probleem gehad, na het monteren van een aftermarketset. Vermoedelijk toch niet alles goed aangedraait |( . Ik kon wel gelukkig nog schakelen daar het boutje van het pookje wel nog aan het schakelset hing.
 
Die dreef de spanning dus behoorlijk op.
Gelukkig liep het goed af (in de zin dat je het nog kan posten)
Gewoon overeind gehouden hoor. Kon zelfs met 3 gaten in me carter nog naar werk rijden. Inmiddels twee weekjes verder en de Blade rijdt alweer :Y
 
Ik werd vanmorgen wakker met een GROOT probleem...... *O* *O* *O* *O*
 
Het enige wat ik ooit heb gehad waar ik van schrok was 2 dagen na aankoop van mijn Z1000. Ik ging rijden en mijn benzine lampje knipperde al even, maarja: ik ging van mijn huis naar de Shell toe, dus ik was al onderweg toen plotseling ook het laatste streepje verdween _O-
Ik dacht: of dat wordt zometeen lopen, of dat wordt mazzelen en een kopje koffie nemen om het te vieren :+ Het bleek het laatste, er ging 14,8 liter in (15 liter inhoud) O-)

In mijn auto (45 liter inhoud) heb ik weleens 48 liter getankt _O-
 
Ik werd vanmorgen wakker met een GROOT probleem...... *O* *O* *O* *O*


Wat er ook gebeurt...ik moet eerst pissen :Y


Ontopic,

Groot probleem...

kleppen/kop vervangen alsook de nokkenasketting.
100X alles gecontroleerd, en rijden maar.
Na 10km , klang kleng plof...motor dood.
Ik dacht...timing versprongen, kleppen door de zuigers, cilinder kapoet, bigend en noem maar op. Oftewel ...blok wegknikkeren.
Alles gedemonteerd..en jep timing versprongen...gelukkig alleen de uitlaatkleppen krom.
Montage fout van mijn kant, maar het had veel erger kunnen zijn. :Y
Nokkenasketting had ik niet goed gespannen
 
net voor de stoplichten valt mn motor uit ??
snelweg af weer stoplichten en ja hoor weer uit??
geen idee wat het is ?? op de trugweg geen last van gehad ..


STOP-licht, dan stond ie vast op rood, heb jij zo een nieuwe motor toevallig die stopt bij stilstand???


O-) O-) O-)
 
_O- _O-

Het is dan ook een lijstekokel, nooit ploblemen mee O-)
Glappige is wel dat Japanners geen moeite hebben met R (denk bijvoorbeeld aan het woord "harakiri" (腹切り

Anyways.. on topic, van de winter nog, na een vrij "wild" ritje met veel schakelen en hard rijden (voor zover dat kan met een F650GS 1 cilinder) en 1 keer mis schakelen, viel m'n motor uit bij lage toeren. Op de terugweg naar huis, waarbij ik hoopte dat het probleem na afkoelen op miraculeuze wijze zichzelf had opgelost, gebeurde het nog steeds.

Ik maakte al plannen om de motor weg te brengen, leenmotor regelen, maar het kwam allemaal bijzonder ongelukkig uit omdat ik allemaal afspraken had. Maar verdomd, het u wel bekende motor-forum bood uitkomst *O*
 
*O* 3maanden geleden toen er op de a28 een busje voor me vrachtwagen kwam rijden.
STOP inspectie.
ik dacht ohw kut. maar viel mee, 450euro boete voor de baas
 
Ik heb iedere dag wel momenten dat ik denk dat het mijn laatste rit is. Alles rammelt en kraakt en piept aan de GS(X)-en. Maar toch blijven ze doorgaan, onverwoestbaar die ouwe zooi.
 
Wielrenners bah,
Er moest er zo nodig weer 1 door rood omdat ie anders uit zijn ritme ging. Asociale lui en dan gewoon over de weg rijden, want het fietspad is voor mijnheer te min aangezien hij natuurlijk de proloog moet winnen. LOSER !!!


zo dat is eruit :+
 
bij mij ging ooit alles branden op de honda :Y
maar dat kwam waarschijnlijk omdat dat het enige was wat
nog boven het water uitstak :( toen ik in de sloot parkeerde :+
wat een werk om een motor daar weer uit te krijgen zeg :(
 
Iemand al gesproken over een overstekende
images
?? :+
 
Vorige VF na een keer flink doorhalen bij het stoplicht: oliedruk lampje aan van 1000 tot 1500 toeren. Stationair toerental hoger gezet.
Oliniveau te laag want al drie maanden niet meer naar gekeken, bijvullen hielp niet meer om het lampje uit te krijgen |(
Toen maar een andere gekocht met de intentie om het blok van de eerste ooit nog eens te reviseren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan