als of je in snert rijdNou moest vandaag van af het oosten naar friesland en dat in de mist.
Soms was het gewoon zo dicht dat het bijna eng was.
Maar elke auto die achter mij zat of kwam hield minsten 2 tot 2,5 auto tussen ruimte.
Vooral bij Almelo op de n36 was het soms gewoon zo dicht dat je bijna niks zag
Liever niet.als of je in snert rijd
Wat is vrijdag de 19 de ook al gevaarlijkhet is gelukkig geen vrijdag
Daarnet een jongen op een motor met blote armen. Van de week een meisje achterop, lange blote benen. Prachtig, maar als ze vallen dan stop ik niet om te helpen.
Daarnet een jongen op een motor met blote armen. Van de week een meisje achterop, lange blote benen. Prachtig, maar als ze vallen dan stop ik niet om te helpen.
Weet je het zeker?
Sommigen vinden het ook een goed idee om met een opgevoerde snorscooter, zonder helm dus, >60 ter rijden. Zou je daar niet aan metenHangt er vanaf hoe ie rijdt he. Bedoel als ik binnendoor rij en max 50 ga hou ik ook spijkerbroekje, tshirtje aan soms. Niet veel anders dan alle scooters doen.
weer ff meelezen
Nou moest vandaag van af het oosten naar friesland en dat in de mist.
Soms was het gewoon zo dicht dat het bijna eng was.
Maar elke auto die achter mij zat of kwam hield minsten 2 tot 2,5 auto tussen ruimte.
Vooral bij Almelo op de n36 was het soms gewoon zo dicht dat je bijna niks zag
Laten we het er dan op houden dat het veel was2 auto's tussenruimte?!?!?!
Je zult iets meer bedoelen gok ik.
Ik rij in de mist ook wel eens voor een vrachtwagen op ruime afstand. Eergisteren nog reed ik rechts met voor en achter mij een vrachtwagen. Ruim 200 meter afstand hield mijn achterligger en als ik remde hield hij de afstand zelfs gelijk. De voorganger zat ik ook ruim vanaf dus zichtbaar in de spiegels. Daar hou ik dus van, beroepschauffeurs die begrijpen hoe het echt moet. Aangezien je maar pakweg 80 rijdt heb dan ook geen last van mensen die er tussen willen dus je ruimte behoudt je. Plus, je hebt een mooi uitzicht op alle mongolen die denken dat je gewoon 130 kunt rijden op de linkerbaan. Maar wel lekker in je automatische remmen schieten van je Volvo met alle kerstverlichting aan de achterkant die erbij hoort...
Pak of niet is ieders eigen risico > eigen keuze.
automatische remmen schieten van je Volvo met alle kerstverlichting aan de achterkant die erbij hoort...
Je bent lekker op dreef hé
Probeer anders, op zondag,iseens de trapfiets, heb 'k vandaag ook gedaan, op m'n elektrieke fiets. Je wordt dan nog wel steeds, door blikkers, van alle kanten aangevallen maar het gaat dan allemaal wat langzamer dan op de
Je bent lekker op dreef hé
Probeer anders, op zondag, is de trapfiets, heb 'k vandaag ook gedaan, op m'n elektrieke fiets. Je wordt dan nog wel steeds, door blikkers, van alle kanten aangevallen maar het gaat dan allemaal wat langzamer dan op de