Het grote wat ik onderweg heb meegemaakt topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een flauwekul. Vrouwen rijden beter dan mannen. Omdat ze minder testosteron hebben.
Definieer beter (in dit specifieke geval).
Vrouwen zijn slechter in de mechanische handelingen (zoals bijvoorbeeld inparkeren).
Vrouwen maken vaker ongevallen dan mannen (per gereden kilometer).
Vrouwen maken dan ook weer per gereden kilometer goedkopere schades dan mannen (lagere snelheden).
Dus wat is beter?

Je moet altijd uitkijken met kinderen. En met ouders. Ik reed heeeel lang geleden met de auto een uitrit uit, in een stad die ik verder nauwelijks kende, slecht zicht naar rechts, het regende, er was een fietspad, de weg was een soort eenrichting, althans, een heel brede middenberm met plantsoen. Ik kijk goed naar links voor fietsers op het fietspad, en ik rij voorzichtig op. Knalt er een kind op een fiets van rechts tegen mijn auto. Moeder fietste ervoor, kind was IQ-technisch gehandicapt. Ik heb het kind met fiets en al thuis gebracht, en ben toen teruggegaan om ter plekke te kijken. Bleek dat het fietspad eenrichting was, ze reden tegen het verkeer in, en om op dat fietspad zo te komen hadden ma en dochter een grote kruising heel raar diagonaal moeten oversteken, iets wat een normaal mens niet zou doen. Het speet me erg voor het kind, maar ik heb het in detail gemeld aan de verzekering, en kind bleek schuldig. Maar dus, ma bleek schuldig. Hoe kun je nu met je gehandicapt kind zo gevaarlijk een kruising oversteken en dan tegen het verkeer in in de regen het fietspad op rijden? En dan zonder kijken langs een soort blinde muur op een plek waar auto's uit een uitrit komen?
Kinderen kun je weinig kwalijk nemen, maar de ouder die erbij fietst des te meer.
Pff, onvoorstelbaar zeg!
Lijkt me wel vreselijk om mee te maken, ondanks dat je niet schuldig was maar toch..

Ooit nog wat gehoord van de moeder dan, waarom ze daar fietsten?

Definieer beter (in dit specifieke geval).
Vrouwen zijn slechter in de mechanische handelingen (zoals bijvoorbeeld inparkeren).
Vrouwen maken dan ook weer per gereden kilometer goedkopere schades dan mannen (lagere snelheden).
Dus wat is beter?
Lood om oud ijzer: vrouwen zitten aan hun haar te friemelen en letten daardoor niet op.
Mannen denken dat ze zo goed kunnen rijden dat ze niet hoeven op te letten.
Niemand kan goed rijden (behalve ik dan :P ).

dat kan ik beter dan jij
kan ik ook beter dan jij
Dat doe ik dan misschien weer niet beter. Dus ik rij beter dus vrouwen rijden beter dan mannen.

Hee, hij is vol, lekker een slotje plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan