Helaas heel simpel, een hoop mensen zullen gemerkt hebben dat sinds internet explorer naar versie 11 is gegaan dat niet altijd even vlekkeloos werkt.
Zo zie ik bijvoorbeeld deze :
Meestal kijkt hij hier niet......
maar vooral deze gebruiker heeft gewoon te laat ge update :
Ook nog een zeurkous..........
en dan te bedenken dat die mensen met dezelfde computer, tablet in het 2e voorbeeld, gewoon telebankieren.
bij welke bank zal ik voor me houden......
Helaas heel simpel, een hoop mensen zullen gemerkt hebben dat sinds internet explorer naar versie 11 is gegaan dat niet altijd even vlekkeloos werkt.
Zo zie ik bijvoorbeeld deze :
Meestal kijkt hij hier niet......
maar vooral deze gebruiker heeft gewoon te laat ge update :
Ook nog een zeurkous..........
en dan te bedenken dat die mensen met dezelfde computer, tablet in het 2e voorbeeld, gewoon telebankieren.
bij welke bank zal ik voor me houden......
Ik snap er maar weinig van om eerlijk te zijn.
Ik snap het heel goed. Dat zo'n muts compleet voor me in rijdt, tot daar nog aan toe. Maar dat ze MIJ dan nog vies bekijkt vind ik er over. En dan bolt dat gewoon al bellend verder. Gelijk ne zatte maar dan vreemder.
n.
Alcohol vrij bier? niet te zuipen, maar wel hilarisch als je gewoon 50 van die blikjes op je dashboard legt tijdens het rijden..
Ik stond laatst met flinke dorst bij het tankstation en toen ging zo'n 0.0 radler er prima in hoorAlcohol vrij bier? niet te zuipen, maar wel hilarisch als je gewoon 50 van die blikjes op je dashboard legt tijdens het rijden..
je blikje bier ook echt
ik ben voor in het koekblik al tijden op zoek naar een soort "cover" met opdruk wat je over een blikje kunt trekken zodat het lijkt dat je een pilsje naar binnen zit te gieten (terwijl je gewoon cola of sinas hebt oid). Doet het vast leuk in de file!
Reed net door de file op de A2 voor de Geusselt. Rechts van me 3 wielen van een opleggeren in een keer een duwtje tegen de zijkant van het linkerkoffer. De muts was zo druk bezig met haar telefoon, dat ze nog niet eens gemerkt had dat ze me geraakt had.
Als ze gewoon zat op te letten, had ik er nog geen probleem van gemaakt, maar nu heb ik toch even een hengst naar opzij gegeven toen ze langsreed. Jammer genoeg net tegen haar achterband, maar net genoeg om haar heel even wakker te maken. Toen ik weer naast haar zat kreeg ik de opmerking dat ik "eng deed tussen de auto's door".
Ondertussen bleef ze gewoon doorgaan met haar k*t telefoon.
Maar verder geen woorden aan vuil gemaakt en doorgereden. De zwarte vlek van mijn koffer op haar voorspatbord mag ze zelf wegpoetsen.
Afhankelijk van de APV mag je wel of niet openbaar alcohol nuttigen.
Een ervaring...en meteen een vraag: waar zijn deze lui mee bezig?
[afbeelding]
Ik maak al vele jaren veel kilometers, maar zie ze echt zelden tot nooit. Afgelopen 3 dagen ben ik er zo'n 10 stuks tegen gekomen, op wegen door heel Nederland. Meestal Audi's en BMW's, en vaak met enorm veel haast en ook behoorlijk agressief rijgedrag. Gewoon nieuwsgierig dus: weet iemand wat ze aan het doen zijn?
In de auto zie ik ze altijd ruim vantevoren aankomen...op de motor blijkbaar niet.
Situatie: rijdend op de linkerstrook op de A15 rond Tiel. Ik hoor opeens sirenes dus ga kijken of ik daarvoor moet anticiperen of dat het ergens anders is.
Kijk naar de invoegstrook: niets
Kijk naar de tegengestelde richting: niets
Kijk achter mij: een close-up van een nieuwe, grijze Audi grill en koplampen. Niets aparts - die kleven wel vaker...
Kijk opnieuw rechts naast me: niets
Kijk voo - OH FUCK die Audi zit al naast me en drukt me aan de kant!
Toen hij eenmaal voorbij was, was het duidelijk: meneer had een blauw lichtje op zijn dak geknupt. Vanaf dat moment rijd hij voor mij gaat hij druk zitten te seinen in zijn auto naar mij - agressief gezwaai wijzend naar rechts. Mijn eerste gedachten: sorry, ik had naar rechts moeten gaan inderdaad!
Dát...bedoelde hij niet. Er zat nog zo'n wagen achter mij. Deze had, hoe lastig het ook moge zijn, nog minder geduld dan zijn voorganger en vliegt mij ook voorbij.
Minder handig was dat ik, door pissigheid (op mijzelf dat ik ze niet eerder gezien had, op hun omdat ze alles behalve vriendelijk rijden) en adrenaline - heb ik ze gevolgd tot ze weer uit gingen voegen. Niet handig / slim..I know.
Een ervaring...en meteen een vraag: waar zijn deze lui mee bezig?
[afbeelding]
Minder handig was dat ik, door pissigheid (op mijzelf dat ik ze niet eerder gezien had, op hun omdat ze alles behalve vriendelijk rijden) en adrenaline - heb ik ze gevolgd tot ze weer uit gingen voegen. Niet handig / slim..I know.
Openbaar is iets anders dan openbare weg.