Hoe kan jij bij mijn favorieten komen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kan jij bij mijn favorieten komen
Waaronder de mijne...Veilig rijden op de motor -> http://www.motorplatform.nl/samenspelindefile.htm:W
Als ik alarmlichten zie dan denk ik dat de gebruiker een noodstop moet gaan maken en naar de vluchtstrook wil en dan ga ik ruimte voor diegene maken. Beetje k als die daarna gewoon zijn weg vervolgt alsof er niets aan de hand is.Ik ben van mening dat alarmlichten, zeker in de spiegel boven de koplamp, een extra zichtbaarheid \ "opvallendheid" geven.
Al staat het daar in het rood onderstreept.
De richtingaanwijzer alleen naar links, kan ik nog volgen wat betreft verwarring. Wat betreft de alarmlichten en verwarring vind ik gewoon complete onzin
Ik zit vaak genoeg in de auto in de file en ik ben nog nooit in de war geraakt van alarmlichten.
Als ik alarmlichten zie dan denk ik dat de gebruiker een noodstop moet gaan maken en naar de vluchtstrook wil en dan ga ik ruimte voor diegene maken. Beetje k als die daarna gewoon zijn weg vervolgt alsof er niets aan de hand is.
en, als je denkt dat tussen de file doorrijden zo gevaarlijk is dat je je alarmlichten moet aanzetten dan moet je je raw gebruiken en invoegen.
Als ik alarmlichten zie dan denk ik dat de gebruiker een noodstop moet gaan maken en naar de vluchtstrook wil en dan ga ik ruimte voor diegene maken. Beetje k als die daarna gewoon zijn weg vervolgt alsof er niets aan de hand is.
en, als je denkt dat tussen de file doorrijden zo gevaarlijk is dat je je alarmlichten moet aanzetten dan moet je je raw gebruiken en invoegen.
En waar ga je stilstaan dan? Daar waar die stopt of zoek je snel een veilige plaats?als ik een noodstop moet maken ga ik niet eerst nog ff de alarm lichten aan zetten hoor. doe ik wel als ik stil sta
dus iedereen moet met alarmlichten aan in de file rijdenIk denk dat de filerijden zeker gevaarlijk is. Ik denk dat dit het meest risicovolle is wat je op de openbare weg kan doen. Tenzij je zelf de grens op een bepaalde manier gaat opzoeken uiteraard.
Helemaal als je woon werk doet. S'morgens met al die gehaaste flippo's die te laat zijn en links en rechts heen en weer sjeezen. En s'middags met allemaal chagarijnige flippo's die naar huis willen omdat zij honger hebben. Vooral op donkere regenachtige dagen als vandaag is het geen pretje. Een noodstop is dan ook weer moeilijker om te maken vanwege het natte wegdek.
Kut dus.
Maar goed, de meningen hierover zullen altijd wel verdeeld blijven.
En waar ga je stilstaan dan? Daar waar die stopt of zoek je snel een veilige plaats?
dus iedereen moet met alarmlichten aan in de file rijden
O jawel! Tot in de oorlog waren er in Groningen tramlijnen!
Daarom dat ik zei overdag: met andere woorden als er ook zonlicht is , ik heb ook toegevoegd: "als je dimlicht niet zo sterk oplicht".Groot licht aan is verblindend. En al helemaal als het regent.
Met als gevolg dat ze wegkijken uit de spiegel. En ook voor eventueel filerijdende motorrijders voor je ook geen pretje.
Ik ben van mening dat alarmlichten, zeker in de spiegel boven de koplamp, een extra zichtbaarheid \ "opvallendheid" geven.
Al staat het daar in het rood onderstreept.
De richtingaanwijzer alleen naar links, kan ik nog volgen wat betreft verwarring. Wat betreft de alarmlichten en verwarring vind ik gewoon complete onzin
Ik zit vaak genoeg in de auto in de file en ik ben nog nooit in de war geraakt van alarmlichten.
Iedereen is iedereen, dus ook de blikkersIk adviseer je, als je deze op jouw motor hebt zitten, om ze te gebruiken.
Dus afhankelijk van wat jij onder iedereen verstaat, ja.
Heb je deze ook gelezen? Ook overdag werkt groot licht verblindend.Daarom dat ik zei overdag: met andere woorden als er ook zonlicht is , ik heb ook toegevoegd: "als je dimlicht niet zo sterk oplicht".
Dus alleen als je slechte dimlichten hebt en het overdag is, zonder regen of sneeuw of hagel.
Ik heb dat al enkele keren getest, gewoon dimlicht tov grootlicht overdag en er gaan minstens 4x zoveel mensen aan de kant.
Open uitlaat en in eerste rijden maakt niet zo veel uit, behalve dat mensen op het laatste moment soms heel hard aan hun stuur trekken ipv grootlicht waarbij ze vanop een afstand al opschuiven.
En de hele tijd revven is nogal asociaal vind ik.(en verbruikt ook te veel brandstof)
Ga er eens op de motor achter rijden in een regenbui, misschien begrijp je dan waarom het afgeraden/verboden wordt/is. Veiligheid in het verkeer gaat misschien wel verder dan de angst niet gezien te worden.
Doe die alarmlichten uit!, als je tussen de file doorrijdt!
Iedereen is iedereen, dus ook de blikkers
Look where you are going
Ik adviseer je, als je deze op jouw motor hebt zitten, om ze te gebruiken.
Dus afhankelijk van wat jij onder iedereen verstaat, ja.
Ik zie ze wel eens voorbij komen, rijden altijd te hard tussen de file door.
Waarom? Omdat de mens aan risicocompensatie doet.
"Ik word eerder gezien, gevoel van veiligheid neemt toe >> snelheid omhoog."
Beter laat je die dingen gewoon uit en rijd je een tandje langzamer.
10 km snelheidsverschil, en zo nu en dan eens hoger omdat dat beter past is geen probleem, mits je daarna weer afzakt tot 10 verschil.
Niet in mijn geval, ik heb al meerdere malen vrienden en familieleden gehad die ik voorbijstak in de file. Ze zeggen allemaal dat ze me inderdaad van verder zien aankomen en het licht is helemaal niet verblind overdag.Heb je deze ook gelezen? Ook overdag werkt groot licht verblindend.
Heeft er ooit wel eens iemand overdag met een zaklamp in je ogen geschenen? Als dat het geval is, moet je ook weten dat, wanneer je weg gekeken hebt van de lichtbron, je alleen maar een grote zwarte vlek in je blikveld hebt gehad. Dat zelfde gebeurt dus ook bij automobilisten, als jij je groot licht voert. En als ik iets NIET wil tegenkomen, is het een automobilist met een zwarte vlek in zijn blikveld.
PS
http://www.om.nl/onderwerpen/boetes/ ->
Verkeer op de weg ->
Motorfiets ->
Verkeersregels ->
Verlichting ->
Groot licht voeren wanneer verboden / overdag etc ->
Het boetebedrag wordt:
€130
Ik zie ze wel eens voorbij komen, rijden altijd te hard tussen de file door.
Waarom? Omdat de mens aan risicocompensatie doet.
"Ik word eerder gezien, gevoel van veiligheid neemt toe >> snelheid omhoog."
Beter laat je die dingen gewoon uit en rijd je een tandje langzamer.
10 km snelheidsverschil, en zo nu en dan eens hoger omdat dat beter past is geen probleem, mits je daarna weer afzakt tot 10 verschil.
Zit absoluut een kern van waarheid in..voorbeeld: mensen met winterbanden onder de auto, gaan niet met een zelfde snelheid veiliger rijden, nee die gaan harder rijden.
Hoe kan jij bij mijn favorieten komen